• Ik ga deze herfstvakantie (dus volgende week ;p ) met mijn ouders op reis naar Wenen.
    Zijn er toevallig mensen die daar al zijn geweest en me kunnen vertellen wat voor winkels ze daar hebben? (ik ben vooral geïnteresseerd in de voor een 15 jarige betaalbare dingen ;3 )

    En om het topic boeiend te houden; gaan jullie op reis tijdens deze herfstvakantie, of wat doen jullie zoal?(krul)


    effort never betrays you

    Geen idee, ben er nog nooit geweest.
    Ik ga niet weg in deze vakantie maar heb wel een aantal leuke dingen gepland. Zo heb ik morgen een animenacht waarbij ik 2 dagen niet ga slapen (fuck yeah :Y)) en zaterdag een halloweenfeest.

    Nee sorr:Y)
    Ik heb nog geen vakantie :/


    •*• Lululu •*•

    Ik ben er wel eens geweest, het is er wel leuk (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga vier dagen met m'n moeder naar Milaan volgende week woensdag. Lekker shoppen! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Blanes schreef:
    Ik ben er wel eens geweest, het is er wel leuk (:

    Dat is goed nieuws! Ik heb helaas wel al gehoord dat het er koud zal zijn maar goed ;3 Ben je er gaan shoppen ofzo?(krul)


    effort never betrays you

    Hakuna schreef:
    Ik ga vier dagen met m'n moeder naar Milaan volgende week woensdag. Lekker shoppen! :'D

    Mhhhh jaloeeeeeers ;( Ik ben wel eens in Milaan geweest, maar toen was ik te klein om er echt te gaan shoppen ;3 Veel plezier daar! Ga je echt alleen maar shoppen of bezoeken jullie ook een kerk ofzo? ;o


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    (...)
    Dat is goed nieuws! Ik heb helaas wel al gehoord dat het er koud zal zijn maar goed ;3 Ben je er gaan shoppen ofzo?(krul)
    Vorig jaar kerstvakantie waren wij in Oostenrijk, in een stadje niet ver van Wenen. Toen zijn wij één dag naar Wenen gegaan. Maar als je wilt shoppen kan dat daar wel, maar je moet wel de goede winkels vinden. Oh, en het is best koud inderdaad (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik moest denken aan huilen. :W
    Maar nee, ben er nog nooit geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Winkels niet. Maar je moet sowieso naar het Paleis van Sissy. Echt prachtig! :'D
    En dan de grootste rondleiding, anders zie je alleen maar saaie kamers ^^

    Ehh, mijn herfstvakantie is net afgelopen ^^ Alleen nu ben ik ziek -.-
    Veel plezier alvast! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sheerios schreef:
    Ik moest denken aan huilen. :W
    Maar nee, ben er nog nooit geweest.

    Hahahahaha ik ook ;p Beetje een ongelukkig toeval dat die namen samenvallen he ;3


    effort never betrays you

    Sheerios schreef:
    Ik moest denken aan huilen. :W
    Maar nee, ben er nog nooit geweest.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga dit weekend naar de zee en dan heb ik één weekje vakantie c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geen idee, maar ik weet wel dat je naar de dierentuin moet gaan en de lieve panda moet gaan bezoeken!



    Kijk dan! Kijk dan hoe lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt