• Om te beginnen: Ik heb zelf weinig ervaring als het om liefde gaat.
    Ik vroeg me alleen af: Wat is het liefste/meest betekenisvolle compliment dat een jongen jou kan geven?
    Dit is denk ik redelijk persoonlijk, dus dat zal wel variëren per persoon.

    Ik denk dat je lach of je ogen een hoge score krijgen als het gaat om liefde.
    Mensen die mij complimenteren om mijn persoonlijkheid kennen me over het algemeen al langer. Zou dit meer voor jou betekenen of juist minder?

    Ik ben benieuwd!


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Ik vind het fijn om van mijn vriend te horen dat ik goed ben zoals ik ben en dat ik altijd zo zorgzaam en goed naar anderen ben.


    You are beautiful, you are love.

    Voor mij is een complimentje betekenisvol wanneer deze uit het hart komt en echt gemeend.
    Het liefste wat mijn vriend ooit gezegd heeft tegen mij... We lagen in bed en hij vond slapen zonde en tijdverspilling omdat hij liever naar me keek en die tijd samen met mij wilde doorbrengen. Bedenk dat hij dus eigenlijk nooit zo gevarieerd is met zijn complimentjes want het is meer van 'ik zie je graag', 'je bent mooi', 'ik hou van je' enzo dus dat vond ik ook echt wel speciaal, nadat ik hem eerst zo O.o bekeken had :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik weet het eerlijk gezegd niet zo, ik denk dat het er bij mij inderdaad om gaat dat het 100% gemeend is ;P


    Tijd voor koffie.

    Het mooiste zou zijn als een jongen eindelijk zou zeggen dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen en dat hij alle geduld van de wereld met mij heeft. (:


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Het mooiste zou zijn als een jongen eindelijk zou zeggen dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen en dat hij alle geduld van de wereld met mij heeft. (:

    Ik denk dat het liefste compliment die ik ooit gekregen heb van een jongen is dat ik mooie wenkbrauwen heb (cat)