• Om te beginnen: Ik heb zelf weinig ervaring als het om liefde gaat.
    Ik vroeg me alleen af: Wat is het liefste/meest betekenisvolle compliment dat een jongen jou kan geven?
    Dit is denk ik redelijk persoonlijk, dus dat zal wel variëren per persoon.

    Ik denk dat je lach of je ogen een hoge score krijgen als het gaat om liefde.
    Mensen die mij complimenteren om mijn persoonlijkheid kennen me over het algemeen al langer. Zou dit meer voor jou betekenen of juist minder?

    Ik ben benieuwd!


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Ik vind het fijn om van mijn vriend te horen dat ik goed ben zoals ik ben en dat ik altijd zo zorgzaam en goed naar anderen ben.


    You are beautiful, you are love.

    Voor mij is een complimentje betekenisvol wanneer deze uit het hart komt en echt gemeend.
    Het liefste wat mijn vriend ooit gezegd heeft tegen mij... We lagen in bed en hij vond slapen zonde en tijdverspilling omdat hij liever naar me keek en die tijd samen met mij wilde doorbrengen. Bedenk dat hij dus eigenlijk nooit zo gevarieerd is met zijn complimentjes want het is meer van 'ik zie je graag', 'je bent mooi', 'ik hou van je' enzo dus dat vond ik ook echt wel speciaal, nadat ik hem eerst zo O.o bekeken had :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik weet het eerlijk gezegd niet zo, ik denk dat het er bij mij inderdaad om gaat dat het 100% gemeend is ;P


    Tijd voor koffie.

    Het mooiste zou zijn als een jongen eindelijk zou zeggen dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen en dat hij alle geduld van de wereld met mij heeft. (:


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Het mooiste zou zijn als een jongen eindelijk zou zeggen dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen en dat hij alle geduld van de wereld met mij heeft. (:

    Ik denk dat het liefste compliment die ik ooit gekregen heb van een jongen is dat ik mooie wenkbrauwen heb (cat)
    Het liefste wat een jongen tegen me zou kunnen zeggen... Ik zou het niet weten, als het mijn hart maakt smelten is het goed :')
    Complimenten over mijn persoonlijkheid vind ik over het algemeen fijner dan over mijn uiterlijk.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tsubaki schreef:
    Ik weet het eerlijk gezegd niet zo, ik denk dat het er bij mij inderdaad om gaat dat het 100% gemeend is ;P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat het liefste complimentje was dat iemand zei dat hij me miste. Ik zie dat toch wel als een soort complimentje. En verder wordt ik doodgegooid met dingen over mijn krullen en het feit dat ik op mijn moeder lijk, beide ook wel leuke complimentjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmmm, niet persé dat wát hij zegt, maar dát hij het zegt. Dat mijn vriend me complimentjes geeft, vind ik al geweldig op zich. Maakt me dan eigenlijk geen zak uit wat voor complimentje het is. ^^
    Het enige waar ik zelf gewoon niks mee kan, en ik zelfs helemaal verlegen van wordt, zijn complimentjes over mijn uiterlijk ^^ Ik ben op zich best tevreden met mezelf, maar als mijn vriend dan zegt dat ik 'prachtvrouw' ben, kruip ik weer helemaal terug in mijn schulp der verlegenheid. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind de dingen die niet gezegd worden grotere complimenten dan de dingen die wel gezegd worden. Dat klinkt vaag
    Ik bedoel dus dat ik het feit dat iemand op zo'n manier van mij zou houden en me bij zich zou willen hebben, een groter compliment vind dan alle dingen die hij tegen me zou kunnen zeggen. Complimenten over mijn uiterlijk zouden me al helemaal niets doen, want het kan me geen klap schelen wat anderen van mijn buitenkant vinden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik hou ervan als mijn vriend zegt dat ik zijn prinses ben, dat ik voor hem het mooiste meisje op de wereld ben, dat hij gelukkig met mij is en nog lang zal zijn en vooral als hij zegt dat hij van me houdt. <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik waardeer ieder compliment, zolang het gemeend is ^^.
    "Je hebt mooie ogen" of "je hebt mooi haar" doen het natuurlijk altijd goed, maar het allerblijdst word ik van een origineel compleet, iets wat hem opvalt wat een ander nog nooit is opgevallen.


    i put the fun in funeral

    Het beste compliment dat ik kan krijgen is ik hou van je... ik hecht nu heel erg veel waarde aan die vier woorden.


    Life is hard and then we die

    Dat is een heel lastige vraag... :)
    Voor mij zijn dat denk ik wel meerdere dingen. Als mijn vriend zegt dat hij samen met mij oud wil worden, of als hij zegt dat ik zijn prinsesje ben en het speciaalste en bijzonderste meisje van heel de wereld, en nog veel verder. Als ik echt uit zijn ogen af kan lezen dat hij het meent :$
    Maar het grootste is denk ik toch wel, als hij zegt dat hij van me houdt. Omdat hij het echt oprecht meent. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als mijn vriend zegt dat hij me neemt zoals ik ben. Ik heb echt respect voor hem dat hij het al zolang volhoudt met mij :'D


    -