• Om te beginnen: Ik heb zelf weinig ervaring als het om liefde gaat.
    Ik vroeg me alleen af: Wat is het liefste/meest betekenisvolle compliment dat een jongen jou kan geven?
    Dit is denk ik redelijk persoonlijk, dus dat zal wel variëren per persoon.

    Ik denk dat je lach of je ogen een hoge score krijgen als het gaat om liefde.
    Mensen die mij complimenteren om mijn persoonlijkheid kennen me over het algemeen al langer. Zou dit meer voor jou betekenen of juist minder?

    Ik ben benieuwd!


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Ik vind het altijd fijn als een jongen of soms ook al een meisjes zegt dat ik er leuk uitzie ofzo , want de laatste tijd krijg ik nogal vaak naar me kop dat ik lelijk ben. Dus dat's dan wel een redelijke oppepper waar ik dan weer even blij mee ben.


    Danmarks Dynamite.

    Bagoly schreef:
    Het mooiste zou zijn als een jongen eindelijk zou zeggen dat ik niets aan mezelf hoef te veranderen en dat hij alle geduld van de wereld met mij heeft. (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog geen vriendje gehad, maar ik wil niet dat hij kleffe dingen zegt. Daar word ik misselijk van. Als het maar uit zijn hart komt.


    Only losers can act the way you do

    Ik hou van je.
    Als het maar gemeent is vind ik het al een heel lief complimentje^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhm nou mijn vriend zei laatst iets tegen me wat me zeker bij is gebleven. Misschien wat raar.
    Ik heb altijd al geroepen dat ik geen kinderen wil, en daar sta ik nog steeds achter. Dit omdat ik zeker weet dat ik geen goede moeder zou zijn, en mijn kinderen dat niet aan zou willen doen. Ik heb zelf een geweldige opvoeding gehad, echt super, en ik weet dat ik dat mijn kinderen niet zou kunnen geven. Ik kan gewoon niet met kinderen overweg, dus ik wil ze graag voor me behoeden door geen kinderen te krijgen.
    Mijn vriend hoeft ook niet perse kinderen (en zeg ook niet dat dat nog wel gaat komen bij hem, hij is 28).
    Nou zei hij een poosje geleden tegen me: ik weet dat je geen kinderen wilt, en ik ook niet hoor, maar ik denk echt dat je een geweldige moeder zou zijn...

    Verder vind ik het altijd lief als hij gewoon hele subtiele, kleine complimentjes maakt. Al kan ik niet zo goed met complimentjes overweg... :)


    Bad decisions make good stories.

    Het liefste dat mijn vriend ooit tegen mee heeft gezegd is dat hij me het mooiste meisje van de wereld vond en dat hij super trots op mij is. Ik kon in zijn ogen aflezen dat hij het écht meende, wat het voor mij echt speciaal maakt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat ik prima ben zoals ik ben, dat hij niks aan me zou veranderen als hij het kon. En ik vind het ook lief als hij mij 'zijn derpje' noemt, lol (wij spreken elkaar voornamelijk aan met derp, derpje, derpie, derpson, you name it).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mmm. Mijn ex was niet erg complimenteus. Hij kraakte mijn vrolijkheid, mijn bolle wangen en mijn luide lach af. Hij kon gewoon niet tegen vrolijkheid, denk ik. (cat)
    Het liefste wat ik zou willen horen? Waarschijnlijk: Je bent echt perfect voor mij en ik hou van je.
    Maar goed, de kans dat iemand dat ooit tegen me zegt is nihil. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, het beste wat ik me nog kan herrineren:
    Ik zat alleen in de bios in Londen toen een vriend een grappig verhaal smste. Ik blij, want er was al een kwartier lang reclame geweest en de volgende kwam alweer. Dus ik vertel hem dat, gaat hij helemaal bezorgd terug smsen of ik het niet eng vind en dat het hartstikke gevaarlijk is. ‘Wat zou er kunnen gebeuren?‘
    Zegt hij ineens: met zo‘n lief en mooi meisje als jij? Genoeg dingen‘
    En ‘s avonds belde hij even om te vragen of ik veilig was, zo lief :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het mooiste compliment dat ik ooit heb gekregen van eenjongens was van een van mijn beste vrienden. Hij heeft een keer gezegd dat ik een van de mooiste meisjes van onze school vind.


    Remember to be ridiculous.

    Een vriend van mij (ooit mijn crush) zei toen tegen mij dat ik ogen heb die altijd lachen.
    Verder is het altijd fijn als iemand op je let. Een andere vriend pakte laatst mijn mp3 van me af, omdat het zonde zou zijn als ik doof zou worden. (Ik had het ding nogal hard opgezet.)


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Maakt me niet zo veel uit wat ie zegt, maar hoe ie 't zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    1 Jongen uit mijn klas zei laatst dat hij altijd wel met mij kan lachen
    En dat vind ik het leukst, als je met een jongen kan lachen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het mooiste compliment dat mijn vriend mij geeft is dat hij blij is met me, van me houdt zoals ik ben. En dat hij voor altijd bij me wil blijven.
    Dan smelt ik en wanneer hij dat zegt voel ik me zo ontzettend gelukkig en zelfs wanneer ik echt een baaldag heb, kan hij die met zulke woorden weer helemaal goed maken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Het mooiste compliment dat een jongen mij kan geven is dat ik mooi ben zoals ik ben. Dat ik niet hoef te veranderen, en hij moet het menen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:37 ]


    Take risks and conquer your fears.