• Oke kleine kans dat ik dr hier vind, maar beter mis dan niet geschoten.

    Ik zoek mijn oude verzorgpaard Astrid. Ik hoorde gister avond dat ze verkocht is omdat haar veulens niet genoeg opbrachten, en de eigenaar dus nu een 'betere' merrie heeft.
    Als ik de kans zou hebben gehad om dit te weten, had ik haar willen kopen(meerdere keren gevraagd, maar ze was iedere keer niet te koop), maar helaas is het nu te laat daarvoor.
    Mijn enige hoop is dat ze bij een handelaar terecht is gekomen en ik misschien nog een kans maak.

    Het is een goudeerlijke bruine merrie, niet bereden, niet zadelmak, geen hoofdstel/bitje gewend. Heeft jaren lang in een weiland(of stal) gestaan met alleen een halster, vast staan kende ze ook niet.

    Ik heb haar altijd met plezier en toewijding verzorgd(wat inhield dat ik haar poetste en wat met haar speelde, en naderhand maar weer een briefje achterliet dat de hoefsmid maar weer eens nodig moest komen, of in de zomer met emmers water sjouwen omdat ze geen druppel water had), maar het deed me te veel pijn haar iedere keer 'kwijt' te zijn(zo ging ze naar de hengst etc en was ze tijden weg zonder dat ik ingelicht werd, dus ik zat altijd met de vraag of ze er morgen nog wel was) dat ik besloten had er een punt achter te zetten.

    Ik houd echt van dit paard, zo zielsveel dat ik het zelf niet eens snap, en ik zou er alles aan doen om te weten waar ze is en of ze het nu wél goed heeft.
    Hier een aantal foto's als 3 jarige en nog foto's van verleden jaar een keertje met haar veulen, ik heb helaas niet meer(ze zal nu een jaar of 7 zijn schat ik)..

    Astrid als 3 jarige in de wei;
    Afbeelding

    Astrid met haar 2e veulentje(1e doodgeboren);
    http://i45.tinypic.com/k3b1ub.jpg

    Astrid;
    http://i46.tinypic.com/2eoji8l.jpg

    Astrid als 3 jarige;
    Afbeelding

    Met veulentje 2;
    http://i50.tinypic.com/jtt6zc.jpg

    Pasgeboren veulentje 3(wat de eigenaar overigens misschien nog heeft, dat weet ik niet zeker)
    http://i45.tinypic.com/34jbnz5.jpg

    Van veulentje 4 heb ik geen foto's, heb ik nog nooit gezien, 2 en 3 waren beide merries, van 4 weet ik het dus ook niet, was wel bruin volgens mij. Of vos.

    Echt als jullie weten waar ze is, al weet je het niet eens zeker: informeer mij AUB! ik ben je eeuwig dankbaar als ik haar vind!

    Nog even wat wetenswaardigheden;
    Komt uit zuid-limburg(plaats en vorige eigenaar via pb als je een hint hebt), zal rond de 7/8 jaar zijn, merrie, 4 veulens gehad(waarvan 1 doodgeboren), groen, donker bruin, kent niks anders dan een halster.


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Mooi beest. Kan je het niet gewoon aan de eigenaar vragen?


    i put the fun in funeral

    Sorry, maar ik denk niet dat iemand weet waar je verzorgpony heen is. Vraag het anders gewoon aan de vorige eigenaar, dan vind je haar vast wel.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Sorry, maar ik denk niet dat iemand weet waar je verzorgpony heen is. Vraag het anders gewoon aan de vorige eigenaar, dan vind je haar vast wel.(:


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Sorry, maar ik denk niet dat iemand weet waar je verzorgpony heen is. Vraag het anders gewoon aan de vorige eigenaar, dan vind je haar vast wel.(:


    Dat is inderdaad het beste, ja. Ik weet niet waar je woont?
    Maar als paardenfanaat in Limburg/brabant gaat er bij bij geen belletje rinkelen bij een merrie genaamd Astrid.
    Maar ik vind het echt enorm sneu voor je, ik hoop écht dat je haar vindt!
    Don't give up!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hai, my name is Astrid :3

    maar ik denk niet dat ik je kan helpen, sorry.


    Destroy what destroys you.

    Descartes schreef:
    Mooi beest. Kan je het niet gewoon aan de eigenaar vragen?


    Ik ben gaan vragen. Het waren mijn zaken niet, hij ghad haar verkocht aan iemand die wou gaan springen met haar.... ik moest haar maar achter me laten zei hij.


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    omegalioness schreef:
    Ik ben gaan vragen. Het waren mijn zaken niet, hij ghad haar verkocht aan iemand die wou gaan springen met haar.... ik moest haar maar achter me laten zei hij.

    Ik zou terug gaan en zeggen dat die dat maar in zijn reet steekt en normaal moet doen.
    Heeft 'ie geen vrouw? Met wél een hart, of iniedergeval manieren?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)
    Ik zou terug gaan en zeggen dat die dat maar in zijn reet steekt en normaal moet doen.
    Heeft 'ie geen vrouw? Met wél een hart, of iniedergeval manieren?


    Nee hij heeft geen partner, af en toe snap ik wel waarom haha.
    Ik ben overigens ook een oud verzorgster van haar, ik verzorgde haar samen met de topicstarter (:

    Zaterdag is er hier in de buurt een paardenmarkt, en ik ga daar eens een kijkje nemen voor het geval ze daar misschien is.
    Aangezien hij ons niks wilt vertellen.


    Life sucks, then you die.

    Je kan altijd een zoekertje op Kapaza zetten, of via Facebook, dat gaat snel rond.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    je kan ook een advertentie op Marktplaats zetten. En eentje op Bokt.nl + het forum van Bokt.nl, daar zijn ze meestal wel erg behulpzaam en breik je veel mensen in de paardenwereld.
    Ik moet zeggen dat het een mooi beesje is. Ze lijkt heel erg op een merrie waar mijn opa een tijd mee gefokt heeft, dat geeft weer leuke herinneringen.
    Ik hoop dat je haar vindt, veel succes!

    Het zou ook kunnen dat ze nja (klinkt hard maar) naar de slacht is gegaan. Denk je dat de eigenaar daar toe is staat zou zijn?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    je kan ook een advertentie op Marktplaats zetten. En eentje op Bokt.nl + het forum van Bokt.nl, daar zijn ze meestal wel erg behulpzaam en breik je veel mensen in de paardenwereld.
    Ik moet zeggen dat het een mooi beesje is. Ze lijkt heel erg op een merrie waar mijn opa een tijd mee gefokt heeft, dat geeft weer leuke herinneringen.
    Ik hoop dat je haar vindt, veel succes!

    Het zou ook kunnen dat ze nja (klinkt hard maar) naar de slacht is gegaan. Denk je dat de eigenaar daar toe is staat zou zijn?


    Eerlijk gezegd zou hij er wel toe in staat zijn, maar ik denk het niet.
    Ondertussen lopen er inderdaad al diverse advertenties op bokt, facebook etc.
    Als ik haar morgen niet op de paardenmarkt zie, zal ik ook eentje op marktplaats zetten.


    Life sucks, then you die.