• in groep 6 hadden we een jongetje in de klas die heette Guus van Dongen. en hij werd vaak gepest om zijn gedrag, dat vonden we namelijk gayachtig. en nu lees ik pas dat hij meedeed in The Sound of Music en The Show of Music o__o, en dat was ergens in mei 2008. en dan moet je echt denken ; ‘goh pestte ik hem nu vroeger?’
    info en pic.


    we've only said goodbye with words

    Oh nou, leuk iemand gaan pesten om zijn gedrag omdat het gayachtig is kansloos dus.

    Onze klas pestte vroeger ook een jongetje, en nu vind ik dat best wel erg, maarja, kinderen kunnen gemeen zijn. ;D

    Oh nou, leuk iemand gaan pesten om zijn gedrag omdat het gayachtig is kansloos dus.


    ik deed niet zo erg veel mee aan het pesten, heur. en nou, hij deed ook niet bepaald aardig tegen mij heur.


    we've only said goodbye with words

    Voyage schreef:
    (...)

    ik deed niet zo erg veel mee aan het pesten, heur. en nou, hij deed ook niet bepaald aardig tegen mij heur.

    Dan had je dat er toch gewoon bij kunnen zetten :} En het was ook niet echt aanvallend bedoelt op jou, moest je dat denken of zo :]

    Dus als hij niet zo succesvol was geweest, was het niet erg om hem te pesten?
    Niet lullig bedoeld, hoor. Ben gewoon benieuwd naar je mening. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Dus als hij niet zo succesvol was geweest, was het niet erg om hem te pesten?
    Niet lullig bedoeld, hoor. Ben gewoon benieuwd naar je mening. :]


    Nee, maar het is raar als diegene waarvan je denkt, ‘hij is waardeloos’ dan toch succesvol blijkt te zijn. :]


    we've only said goodbye with words

    Voyage schreef:
    (...)

    Nee, maar het is raar als diegene waarvan je denkt, ‘hij is waardeloos’ dan toch succesvol blijkt te zijn. :]

    Dat is.. best wel hard.
    Maar ik begrijp wat je bedoelt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Voyage schreef:
    (...)

    Nee, maar het is raar als diegene waarvan je denkt, ‘hij is waardeloos’ dan toch succesvol blijkt te zijn. :]
    En daarom heb ik dus een stronthekel aan de mensheid. En ja nu hoop is serieus dat de mexicaanse griep dodelijk ik, zodat er is goed opgeruimd word tussen al die waardeloze mensen -just making a point-

    Edit En je bedoelt het vast niet zo lomp, kwetsend gemeen en hard zoals je het nu zegt. Maar niemand maar dan ook niemand heeft het recht dat zo over iemand anders te zeggen, laat staan zelfs denken!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    En daarom heb ik dus een stronthekel aan de mensheid. En ja nu hoop is serieus dat de mexicaanse griep dodelijk ik, zodat er is goed opgeruimd word tussen al die waardeloze mensen -just making a point-

    Zo hard, maar ben het er zo mee eens.