Vannacht droomde ik dat ik in de klas zat bij economie. Het was rumoerig in de klas en iedereen praatte wel zo’n beetje. Na een paar minuten gaf de leraar(vrouw) een jongen uit me klas de beurt. De jongen gaf haar antwoord. Het was een raar antwoord dus ik maakte er een grapje over. De leraar werd toen heel erg boos op mij, en pakte me bij de keel vast, ik stikte zowat. Niemand deed wat, behalve een jongen uit me klas(niet die raar antwoord gaf). Ik rende de klas uit naar m’ n afdelingsleider en vertelde het verhaal. Maar ze geloofde me niet! Mijn keel was zelfs opgezwollen met rode strepen. Ik was zo gefrustreerd.
Voor de rest weet ik niet meer hoe het verder ging. Maar ik vroeg me af of iemand weet wat het betekend.
xx
I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co
In onze slaap is ons onderbewustzijn actief. Dromen reflecteren vaak waar jezelf mee bezig bent, de dingen die je bezig houdt of de dingen waarmee je strubbelt. Zulke sites zijn een handig hulpmiddel, maar geven enkel maar een algemeen beeld. Je moet alles in je droom samenbrengen, niet alles op zich alleen zien. Ik heb zo al heel veel dromen vertaalt en op de één of andere manier geeft het me echt wel meer inzicht over mezelf. Natuurlijk, het kan evengoed zijn dat het niks betekent en dat ik er een betekenis in zou willen zien, dat zou evengoed kunnen. Maar alles wat ik droom heeft altijd betrekking op mezelf en als ik ze zeg maar vertaal, begrijp ik beter wat me nu eigen daadwerkelijk bezighoudt, waar mijn echte angsten liggen en zo krijgt m'n bewustzijn een soort rust en soms zelfs de kans om een oplossing te vinden. Natuurlijk, dromen hoeven niet altijd iets te betekenen of zijn gewoon zo vaag dat je er geen betekenis uit kan halen. Of dromen nu een betekenis hebben, maakt ook iedereen voor zichzelf uit. Ik geloof ook zeker niet dat dromen een hocus pocus betekenis hebben, maar wel dat ze je iets over jezelf vertellen.
het deed het weer
Bovendien deed waarschijnlijk internet het al een tijdje weer, alleen had je dat niet door omdat je sliep.
Natuurlijk, het is ook niet een droom over de toekomst, maar simpelweg het feit dat het internet uitviel en dat je er in je onderbewustzijn nog mee bezig was. Internet valt opeens uit, terwijl jij met je vrienden aan het babbelen bent. Je kan ze niet zomaar laten weten dat je opeens zonder internet zit en daar hou je je mee bezig. Daardoor is dat ook terug gekomen in je droom.