• Deze video gaf mij best wel een rilling op mijn rug en ik wilde hem met jullie delen.


    26 - 02 - '16

    Oh die ken ik ja. Niet erg veel invloed op mij gehad; ik heb mijn telefoon meestal weg als ik met mensen ben en kijk bijna nooit op mijn telefoon buiten. Wel heb ik altijd mijn oortjes in, maar ik glimlach en groet mensen als ik buiten ben.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wauw, het gaf mij idd ook helemaal de rillingen...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Spotgaai schreef:
    Oh die ken ik ja. Niet erg veel invloed op mij gehad; ik heb mijn telefoon meestal weg als ik met mensen ben en kijk bijna nooit op mijn telefoon buiten. Wel heb ik altijd mijn oortjes in, maar ik glimlach en groet mensen als ik buiten ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oei, niets haat ik zo erg als dertigers die zeuren over "onze" generatie. Niets persoonlijks, maar ik ga er even wat woordjes over schrijven.



    Dit is een plaatje uit het begin van de vorige eeuw en kijk eens, iedereen staart naar hun krant. Ze hebben geen diepzinnige gesprekken in de bus (want wie heeft er nu diepzinnige gesprekken in de bus?) en ze zijn niet meer 'aanwezig' dan wij. Het is menselijk om entertainment te zoeken en het is kort door de bocht om te zeggen dat wij de eerste zijn die dat doen. Nee, ik wil geen gesprekken in de bus en wij zijn niet de enige generatie die alleen is in een wereld vol mensen. Eenzaamheid is iets wat bestaat sinds we mensen zijn. Ik heb zoveel geweldige mensen leren kennen op het internet, en ik geloof niet dat die vriendschappen gewoon niet tellen omdat we elkaar niet in de ogen kijken. En op sociale media zetten we ons beste beentje voor, so what? Dat doen we ook als we met een collega praten bij het koffieautomaat en ze vertellen over hoe leuk je weekend wel niet was. Als ik met vrienden ben en we kijken op onze telefoon, dan is het waarschijnlijk omdat we op zoek zijn naar iets leuks om te laten zien of om heel even een berichtje te beantwoorden. De ervaringen die we hebben zijn heel normaal en toch wil meneer van het filmpje de schuld aan onze telefoons geven, maar het zal hem schokken dat "look up" niet al zijn problemen zal oplossen.

    Oeps, dat klonk een beetje hard. Nogmaals, niets persoonlijk en het is op zich een goed filmpje, maar ik word een beetje gek van mensen als hem.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb hem halverwege weggeklikt want ik vond het een grote bullshit. Sorry, maar het is niet dat iedereen altijd op zijn of haar telefoon zit. Mensen zitten vaak zat niet op hun telefoon maar dat wilt niemand zien want mensen willen alleen maar dingen afkraken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Ik heb hem halverwege weggeklikt want ik vond het een grote bullshit. Sorry, maar het is niet dat iedereen altijd op zijn of haar telefoon zit. Mensen zitten vaak zat niet op hun telefoon maar dat wilt niemand zien want mensen willen alleen maar dingen afkraken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clace schreef:
    Ik heb hem halverwege weggeklikt want ik vond het een grote bullshit. Sorry, maar het is niet dat iedereen altijd op zijn of haar telefoon zit. Mensen zitten vaak zat niet op hun telefoon maar dat wilt niemand zien want mensen willen alleen maar dingen afkraken.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "