• Ik ben net klaar met Fullmetal alchemist:Brotherhood (echt een awesome anime) en ik wil graag een andere anime kijken. Alleen momenteel weet ik geen enkelen. Weet iemand een Fantasy achtige(hoeft niet perse) anime met wat bloed er in en een goede verhaallijn? Graag niet met al te veel liefde en niet van die grote animes zoals Naruto en One piece ,want die zijn te groot om nu te beginnen met kijken en zoveel tijd heb ik niet.
    Alvast bedank :3


    Shoganai i ne~

    Shinsekai Yori! Hij is nog ongoing, maar past perfect in jouw omschrijving. (:
    Verder is Pandora Hearts ook heel goed (nog beter is de manga!), net als Tsubasa Chronicles (maar dan moet je wel de OVA's erna kijken of de manga gaan lezen erna, anders heb je niet echte en einde).
    Als je nog meer zoekt, kun je ook een kijkje op mijn MAL kijken, daar staan er genoeg, en ik hou wel van hetzelfde genre als jij, dus ik heb er wel veel van dat soort anime's opstaan. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahm... Ik heb nog niet echt iets gekeken met bloed en zo..
    Ehm... De minst liefdes achtige dingen die ik heb gekeken...

    Kuroshitsuji..
    Hmm.. misschien Monochrome Factor ook?

    Komt wel bloed in voor? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien wel leuk :
    Full Metal Panic!
    Black Blood Brothers
    Another
    Ouran high school host club


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    07 ghost


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DnAngel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    \Wil je veel bloed? Dan raad ik je Elfen Lied aan (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Another is echt heel goed, of anders Shiki.
    Je kan ook eens een kijkje nemen op mijn MAL, misschien staat daar nog iets interessants tussen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    Another is echt heel goed, of anders Shiki.
    Je kan ook eens een kijkje nemen op mijn MAL, misschien staat daar nog iets interessants tussen.


    OHJA Another! Die was ik nog vergeten te noemen. ;p Die is inderdaad ook heel goed!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fairy Tail. ^.^ ~ Valt op zich wel mee met veel episodes. Hij heeft er nu 154, volgens mij.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Afro Samurai! Superlijp getekend. Komt geen gebrek aan bloed in voor :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    Shinsekai Yori! Hij is nog ongoing, maar past perfect in jouw omschrijving. (:
    Verder is Pandora Hearts ook heel goed (nog beter is de manga!), net als Tsubasa Chronicles (maar dan moet je wel de OVA's erna kijken of de manga gaan lezen erna, anders heb je niet echte en einde).
    Als je nog meer zoekt, kun je ook een kijkje op mijn MAL kijken, daar staan er genoeg, en ik hou wel van hetzelfde genre als jij, dus ik heb er wel veel van dat soort anime's opstaan. (:


    •*• Lululu •*•

    Wolf's Rain raad ik je aan. Is een mooie anime die gaat over het vinden van een paradijs door wolven. Liefde staat niet op de eerste plaats en er komen helemaal geen vervormingen van hoofden ofzo in voor. Eigenlijk allemaal natuurlijke verhoudingen en geen felle kleuren haren. Er komt ook wat bloed in voor, want tja, het zijn ten slotte wolven. Oja, de anime heeft 30 afleveringen. Best te doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"