• [Algemeen] 1D European Tour


    Handige links:
    1. De officiële datums van de Europe Tour: klik
    2. Informatie over het concert in Antwerpen: klik
    3. Informatie over het concert in Amsterdam: klik

    Zal je aanwezig zijn op een concert in Amsterdam of Antwerpen? Laat het in dit topic weten!


    Vorige topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    [Mijn topics. :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Mallory: Denk dat het ook gewoon afhangt van met wat je betaald hebt wanneer je betaling bevestigd word. Als de tickets al gereserveerd staan heb je ze eigenlijk. De betaling is bezig en als er iets mis was denk ik dat er wel al een mail geweest zou zijn. VISA is over het algemeen ook wel wat een tragere manier van betalen. Die doen het vast pas achter het weekend.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik denk dat je mijn naam maar beter van de lijst vandaan kunt halen. Mijn vriendin zei dat ze tickets had, wat blijkt? Staat ze in de wachrij, ze had zich verslapen. De kans is dus miniem dat ik heen ga, aangezien ik zelf geen mail ontvang:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Detlef schreef:
    @Mallory: Denk dat het ook gewoon afhangt van met wat je betaald hebt wanneer je betaling bevestigd word. Als de tickets al gereserveerd staan heb je ze eigenlijk. De betaling is bezig en als er iets mis was denk ik dat er wel al een mail geweest zou zijn. VISA is over het algemeen ook wel wat een tragere manier van betalen. Die doen het vast pas achter het weekend.

    Ja , maar gelt dit ook voor de wachtlijst?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heb je een wacht lijst in België of in Nederland :$

    X

    Winterr schreef:
    Heb je een wacht lijst in België of in Nederland :$

    X

    Eh die is er(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Winterr schreef:
    Heb je een wacht lijst in België of in Nederland :$

    X

    In België denk ik^^


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Ja , maar gelt dit ook voor de wachtlijst?

    Nee, dit als je echt tickets had en al betaling en al hebt gedaan bij het invullen. Als je er hebt moet je eens inloggen op ticketsservice en zien staan dat er tickets gereserveerd zijn op je naam. En dat je echt al een ordernummer hebt.


    Tears are words the heart can't say.

    Omg, er zijn NOG 8 SONGS van Take Me Home uitgelekt... Echt, degene die dat doet moet zich schamen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    Omg, er zijn NOG 8 SONGS van Take Me Home uitgelekt... Echt, degene die dat doet moet zich schamen.

    Alweer?! Godver...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Alweer?! Godver...


    Ik ga ze niet luisteren... En ook op facebook plaatsen de boys allemaal dingen zovan: I'm really angry. En: Stop leaking our songs!
    Echt zo zielig. =(


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Detlef schreef:
    (...)
    Nee, dit als je echt tickets had en al betaling en al hebt gedaan bij het invullen. Als je er hebt moet je eens inloggen op ticketsservice en zien staan dat er tickets gereserveerd zijn op je naam. En dat je echt al een ordernummer hebt.

    Wel, ik heb nooit een optie gezien waar je kon betalen. Wel ja, blijkbaar was tien over tien niet snel genoeg--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Wel, ik heb nooit een optie gezien waar je kon betalen. Wel ja, blijkbaar was tien over tien niet snel genoeg--

    Heb je een inlog op ticketservice? Ander log je eens in en kijk bij status tickets, dan zie je meteen of je tickets hebt of niet.


    Tears are words the heart can't say.

    Detlef schreef:
    (...)
    Heb je een inlog op ticketservice? Ander log je eens in en kijk bij status tickets, dan zie je meteen of je tickets hebt of niet.

    Het staat oranje, gereserveerd...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Het staat oranje, gereserveerd...

    Misschien krijg je je mail vandaag nog en moet je gewoon even geduld hebben. Indien niet, dan moet je morgen contact opnemen met de service.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”