• Hey,

    Ik was heel nieuwsgierig wie er nog meer zingen?
    Ik vind zingen heel leuk maar krijg tegenstrijdige berichten.
    Mijn zusje en ouders zeggen dat ik niet kan zingen terwijl als ik bijvoorbeeld op school ben en toevallig een stukje zing dan vinden ze het helemaal geweldig!
    en niet omdat we nou zulke goede vrienden zijn. Ze zeggen het zelfs als we elkaar niet kennen.

    gr.

    Ik! Onder de douche of als niemand thuis is. Mijn kat is mijn fan! Hij zingt altijd net zo vals mee.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zing onder de douche? ^^

    Persoonlijk zou ik eerder naar je ouders luisteren, omdat de anderen waarschijnlijk aardig willen zijn en je niet kwetsen. (Al weet ik niet hoe je zingt)
    En mocht je echt niet kunnen zingen, gewoon lekker blijven doen. ^^


    wat was dit ookalweer

    JamesPotter schreef:
    Ik! Onder de douche of als niemand thuis is. Mijn kat is mijn fan! Hij zingt altijd net zo vals mee.

    Femke's kat is mijn fan


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Femke's kat is mijn fan


    Hij is iedereens fan! Oh, nee alleen die van ons twee^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hij is iedereens fan! Oh, nee alleen die van ons twee^^

    omdat we zo'n geweldig zangduo zijn hmhm


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    omdat we zo'n geweldig zangduo zijn hmhm


    Precies ja!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Onder de douch, dan klinkt t zo mooi
    Totdat ik de douch uitga, dan klink ik net als een geit


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    Ik zing onder de douche? ^^

    Persoonlijk zou ik eerder naar je ouders luisteren, omdat de anderen waarschijnlijk aardig willen zijn en je niet kwetsen. (Al weet ik niet hoe je zingt)
    En mocht je echt niet kunnen zingen, gewoon lekker blijven doen. ^^


    En je kan het ook testen met goede recorder dingen (apps bv) waarvan je weet dat ze niet liegen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:22 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik kan absoluut niet zingen (en dat vindt mijn omgeving ook), maar ik houd wel heel erg van zingen. Ik zing nu gewoon lekker als ik alleen ben ^^.


    I am an idiot, I move.

    Ik zing zo ongeveer de hele dag door. :3 Mijn broer apprecieert het niet heel erg, maar dat kan me eigenlijk weinig schelen. Ik zou -zoals hierboven al gezegd- eens iets opnemen met je mobiel, dan hoor je vanzelf wel wie de waarheid spreekt.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Tenace schreef:
    Ik zing onder de douche? ^^

    Persoonlijk zou ik eerder naar je ouders luisteren, omdat de anderen waarschijnlijk aardig willen zijn en je niet kwetsen. (Al weet ik niet hoe je zingt)
    En mocht je echt niet kunnen zingen, gewoon lekker blijven doen. ^^


    Nou mijn ouders zeggen dat ik het geweldig doe, terwijl mijn omgeving anders zegt.

    Hehe, als ik zing breken alle glazen (':


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik kan wel, zeggen mensen min mn broer maar hij mag me niet erg, ik zit ook in de schoolband, dat moet wel wat zeggen! xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, zoiets heb ik ook. Maar als mensen het zelfs zeggen die ik niet ken... En ik zing toch anders als mij moeder er bij is... weet het niet :P
    Maargoed... Vind het heel leuk en zing ook veel en vaak en blijf het lekker doen hahahaha.

    Ik zing graag en meestal niet vals, tenzij ik het expres doe :p, maar vind mijn stem verder niet bijzonder of mooi of zo. Mijn parkiet vindt het wel helemaal geweldig en wordt dan helemaal vrolijk en druk, dus ik zing wel vaak, meestal als er niemand is.

    In de douche hangt trouwens een rare galm, dus daar zing ik nooit.


    Happy Birthday my Potter!