• Ik liep altijd heel vaak op mijn neppe roze kisten van Van Haren, felroze en glimmend. Nu zijn ze overleden en zoek ik nieuwe, maar ik heb weinig geld. Is er misschien iemand die weet welke winkel ze verkoopt voor weinig?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Bij Invito, en vele andere schoenenwinkels, is er nu uitverkoop. Misschien kun je daar even kijken? De laatste keer dat ik bij Invito was, hadden ze dat soort schoenen in ieder geval ook.


    Searching heavens for another earth

    De schoenenreus had kisten, maar of ze in het roze waren..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze hebben beide geen roze. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    'Nu zijn ze overleden',
    hahaha.

    Je hebt ze wel lang gehad.

    Staat er niets op Marktplaats? Of wil je geen tweedehands schoenen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Staat er niets op Marktplaats? Of wil je geen tweedehands schoenen?


    Jawel, maar ze hebben niks in mijn maat. Ik had er eentje gevonden, waarop ik ook geboden had, maar die werd al snel overboden en meer geld had ik toch niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jawel, maar ze hebben niks in mijn maat. Ik had er eentje gevonden, waarop ik ook geboden had, maar die werd al snel overboden en meer geld had ik toch niet.


    Oh, wat vervelend. Ik kom nu zelf even niets tegen, maar als ik iets vind, zal ik je direct een berichtje sturen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Oh, wat vervelend. Ik kom nu zelf even niets tegen, maar als ik iets vind, zal ik je direct een berichtje sturen. (:


    Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Ik heb roze kisten zien staan in een sportwinkel hier ergens. Ik zou alleen niet weten hoe duur ze precies zijn, als je wilt zou ik het voor je kunnen uitzoeken?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zoek ze nog steeds, dit keer kan ik er iets meer aan uitgeven. ;3 Ik heb al op Ebay gezocht, lightindebox, zulke sites. Iemand die nog opties heeft?


    Your make-up is terrible

    Als ik ze zie dan stuur ik je gelijk een berichtje :)


    Firm believer of all that is magic

    Sparen voor Dr. Martins?
    Die zijn denk ik makkelijk te vinden en gasn langer mee.


    Not all those who wander are lost.

    Ahsoka schreef:
    Sparen voor Dr. Martins?
    Die zijn denk ik makkelijk te vinden en gasn langer mee.


    Dan kan ik nog jaren sparen. D: Die zijn namelijk 150 euro. Ik heb wel gezocht naar goedkopere tweedehands, maar die hebben ze niet in mijn maat.


    Your make-up is terrible

    Hoeveel wil je er ongeveer aan uitgeven, als ik dat tenminste mag vragen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Hoeveel wil je er ongeveer aan uitgeven, als ik dat tenminste mag vragen?


    Ligt eraan. Als het ergens in het buitenland besteld moet worden en de verzendkosten hoog zijn, iets minder, maar in Nederland ongeveer 50 euro.


    Your make-up is terrible