• Hoi!
    Ik zie veel stories waar mensen samenwerken, en dat lijkt mij ook wel wat! (:
    Is er iemand van jullie die samen met mij een story wil opstarten?
    Het maakt mij niet zoveel uit om wie of wat het gaat. (:
    Justin Bieber, One Direction, een story over weet ik veel wat...?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil wel. One Direction, HP, Twilight, THG, TVD, maakt niet uit


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik zou wel over One Direction The vampire daries. of twilight!! jij mag kiezen(lol)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik wil ook wel een verhaal met je schrijven bijv. Over one direction of over Harry potter maakt me eigenlijk niks uit :D stuur maar een pb xx


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Mij lijkt het ook wel wat (:
    Xx


    Never forget who you are

    Lijkt mij ook wel leuk ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lijkt me leuk! Trouwens geen quizlet ervaring, schrijf wel zelf in mijn vrije tijd.

    Ik wil ook wel maakt me niks uit waarover het gaat

    Klinkt gaaf!:)
    Heb niet superveel vrije tijd, en ik hou van hunger games, twilight, naruto en avengers en/of x-men ;)
    Je kunt me een pb sturen als je het iets lijkt :P
    Andere mensen die misschien iets met mij willen schrijven kunnen ook een pb sturen :D


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Als je geïnterreseert bebt stuur maar een PB ^^


    •*• Lululu •*•

    Lijkt mij ook wel super. Naja, je hebt veel keuze zo te zien maar als je interesse hebt moet je maar even een berichtje sturen, ik hoop van je te horen! x


    Hi. This makes no sence.

    Ik zie dat je al veel mensen hebt om een verhaal mee te starten!
    Ik weet niet of je al niemand hebt gekozen maar ik wou even zeggen dat ik ook graag wat met je zou willen schrijven!
    No hard feelings als je me niet kiest! I get that!
    Ik wil wel dat je weet: Ik kan niet zeggen wanneer ik schrijf, door school stuff enzo.
    Dat je weet waar je aan toe zou zijn!

    Maar goed, laat alsjeblieft wat van je horen!
    Kus Troians


    Believe. When you believe there is hoop. When there is hoop there is a change.