• Mensen, ik ben weer erúúúúg creatief met letters, maar niet heus, want zoiets bedenk ik niet. Wél de mensen van Walt Disney en misschien gaat er nu een lampje branden. En dat lampje is geen lampje, maar een soort kristal - een levensbron. Wellicht hebben sommige het nu door: Myke is haar lievelingsfilm gaan kijken en wou een username uit de film ''Atlantis: the lost empire/Atlantis: de verzonken stad'' hebben.
    Wel, ik wou eerst Atlantis, maar die was al bezet, dus ging ik op Wikipedia kijken hoe je in godsnaam de naam van mijn favoriete personage uit Atlantis schrijft. Wel, dat schrijf je als - het is godsonmogelijk: Kidagakash.

    Wie is Kidagakash? Nou, het is eigenlijk: Kidagakash "Kida" Nedakh, the Princess of Atlantis en tevens troonopvolger van Kashekim Nedakh, the King of Atlantis, die ook Kida's vader is.
    Hoezo kijk jij die film? Nostalgie plus dat ik sinds donderdag met de familie in een huis op de Veluwe zit, waar je ook een tv hebt waarop mijn oom en tante (die twee schatten van kinderen hebben, mijn favoriete nichtjes <3) een dvd-speler hadden aangesloten met o.a. PAMA's Nederlandstalig. Dat zijn alle Walt Disney animatie-films waarop je bijv. PAMA 3 hebt met daarop 4 films - op alle PAMA's zitten dat. Dus, ik heb in één dag Pocahontas 1+2, Mulan 1+2, Atlantis 1+2 en Ratatouille gezien, plus vandaag Pocahontas en Brother Bear. Nou ja, Hercules staat nog op de planning, maar ik ben erachter gekomen dta mijn favoriete films van Disney allemaal een historische achtergrond hebben. Mulan, Pocahontas, Atlantis, Hercules...


    Wat vind je ervan? c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Creativity schreef:
    Haha, ik zou dat echt nooit onthouden! But I luuvvv Disney so I approve. :'D


    •*• Lululu •*•

    LaJoie schreef:
    (...)
    oh, dat had ik nog niet door!


    Haha, ik ontdekte het bij toeval x]. Eerst stonden de namen er wel, toen niet meer en ik was verbaasd doordat het woordje ''lijst'' er slechts stond. Ik wou erop klikken, maar toen ik eroverheen schoof, kwamen mijn usernames er weer te staan. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife