• Doe hier de poll!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Misschien moet je hem eerst activeren (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    Misschien moet je hem eerst activeren (:


    Hahahaha, dat zou inderdaad wel slim zijn. En dat is bij deze dan gebeurd. De link zou nu moeten werken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Even verplaatst naar polls promoten ^^

    Krull schreef:
    Even verplaatst naar polls promoten ^^


    Ow, daar heb ik over gekeken. Dankje!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Stiekem wou ik Romney aanduiden om een chaos te starten van een idioot die hem als president wou, maar zelf al is het om te lachen, ik zou nooit op die man kunnen stemmen. Als hij president wordt, zouden de Maya's wel eens gelijk kunnen hebben en zou de wereld in 2012 wel eens kunnen vergaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pff, alsof dat nog een vraag is. Ik hoop echt dat Obama wint, want ik vind het doodeng dat er überhaupt een kans is dat iemand als Romney president van de VS wordt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Obama!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Obama zeker weten
    Al erg genoeg dat Romney een kantidaat is en dat mensen ook daadwerkelijk voor hem zullen stemmen.


    -

    Obama. Zonder twijfel.

    Obama, ik zou echt bang worden als Romney zou winnen, zoals Horizons al zei, dan hebben we pas écht iets om bang voor te zijn in 2012 :Y)


    Tijd voor koffie.

    Stiekem hoopte ik dat iemand op Romney had gestemd.
    Obama for sure!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Pff, alsof dat nog een vraag is. Ik hoop echt dat Obama wint, want ik vind het doodeng dat er überhaupt een kans is dat iemand als Romney president van de VS wordt.
    Ja inderdaad. Amerika is echt zo'n dom land om hem te laten winnen. Ik ben dan ook verschrikkelijk nieuwsgierig naar de uitslag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Pff, alsof dat nog een vraag is. Ik hoop echt dat Obama wint, want ik vind het doodeng dat er überhaupt een kans is dat iemand als Romney president van de VS wordt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Pff, alsof dat nog een vraag is. Ik hoop echt dat Obama wint, want ik vind het doodeng dat er überhaupt een kans is dat iemand als Romney president van de VS wordt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik stem voor Obama!


    Bad decisions make good stories.