• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik kom wel naar Ian, anders moet ik zolang wachten :3 waar is hij?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Ehmm.. Geen idee eigelijk XD Bedenk maar wat}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Oké dat vuurtje gaat dus niet door, ik volg het even niet meer. Er is zo te zien ook iets aan de hand tussen David en Eleanor, maar ik weet niet wat. Ik zie dat Ian alleen staat, zal ik naar hem toe lopen? Hij staat alleen en ik ook, dan valt het toch niet op als ik bij hem ga staan? Ik werp een korte blik op de tas van Blaine en tot mijn grote opluchting zie ik dat de beer vertrokken is. Ik glimlach, gelukkig dan zijn we daar ook weer vanaf. Ik had namelijk niet geweten hoe we daar ooit vanaf zouden moeten komen. Ik neem een besluit sta op en loop naar Ian.
    'Hee, lukt het een beetje met de auto?' vraag ik, 'of is het echt hopeloos?'
    Waarschijnlijk het laatste, ik heb meerdere keren een ontploffing gehoord en ik weet dat dat geen goed teken is. Ik zucht diep, hier staan we dan: met veertien vrienden, op een bos weggetje waar nooit iemand komt, zonder bereik en met een beer. Wat een geweldig begin van de vakantie! Dus niet.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [De beer is al weg, lieve schat :p]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [De beer is al weg, lieve schat :p]

    [*gaat snel aanpassen*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    'Hulpeloos' Andwoord ik op de vraag van Camille.
    Niet dat ik dat al niet wist, ik was er al een lange tijd achter maar te koppig om het er bij neer te laten zitten als we ooit nog eens terug komen, de beer was in iedergeval weg. Mischien komt hij terug en als dat het geval is was ik niet bepaalt vanplan hier te blijven want zoals ik net al zei, de auto was hulpeloos dus kon net zogoed achterblijven.
    'Hoe is je vakantie tot nu toe?' Vraag ik sarcastisch, ik moest toch iets doen aangezien ik verder niets kon en praten tegen haar was in iedergeval enigsins leuk tijdverdrijf.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    'Hulpeloos,' ik zucht en haal mijn hand door mijn haar.
    'Het was te verwachten, na al die ontploffingen.'
    'Hoe is je vakantie tot nu toe?' vraagt hij dan sarcastisch. Ik kijk hem aan.
    'Hoe mijn vakantie is? Nou, we zijn vastgelopen, de auto is niet meer te maken, er is hier geen verbinding, ik ben achtervolgt door een beer, uitgescholden door Cathy en ik heb het koud, conclusie: een geweldige vakantie,' antwoord ik sarcastisch. Oja en ik vind je leuk Ian en jij mij bijna zeker weten niet, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop.
    'En hoe is jou vakantie?' vraag ik aan hem, 'net zo geweldig als die van mij?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    'Hoe mijn vakantie is? Nou, we zijn vastgelopen, de auto is niet meer te maken, er is hier geen verbinding, ik ben achtervolgt door een beet, uitgescholden door Cathy en ik heb het koud, conclusie: een geweldigde vakantie' Andwoorde ze sarcastisch op mijn vraag waarna ze vroeg of mijn vakantie net zo geweldig is als die van mij.
    'Mijn vakantie? Waarschijnlijk komt hij iets in de buurt van de geweldige vakantie van jouw' Andwoord ik vervolgens met een korte lach, tsja. ik was nou eenmaal niet iemand die als iets tegenzit direct alles opgaf.
    'Als je het koud heb doe je een jas aan ofzo, of heb je vanalles in je koffers maar geen jas?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik grinnik zachtjes.
    'Ik ben niet zo heel slim, maar ik heb wel een jas meegenomen. Ik haal hem even, momentje,' zeg ik en ik loop naar mijn koffers. Oké in welke van de vier had ik mijn kleding zitten? Ik open een random koffer... die dus niet. Nadat ik alle koffers geopend heb blijkt het natuurlijk de laatste te zijn, zoals altijd. Ik haal mijn zwarte jack uit mijn koffer en prop alles weer terug zodat ik hem nog dicht kan maken. Ik kom overeind en trek mijn jack aan, daarna loop ik terug naar Ian.
    'Dat is beter zeg ik,' ik sla mijn armen om me heen om mezelf nog wat beter op te warmen. Ik heb nog steeds een korte broek aan, maar goed. Ik trek straks wel een lange broek aan. Nu is dat nog niet nodig, tenminste... voorlopig niet.
    'Gaan we nu hier de tenten opzetten denk je?' vraag ik, 'of gaan we dieper het bos in richting de zee bijvoorbeeld? Het heeft toch geen zin om aan de weg te blijven zitten, hier rijd niemand.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Lizor en Ellie.. :'D
    Hou je aan de regels :c Ik volg het hier echt niet meer]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mitshy, misschien moet je de nieuwe regel ook even boven in zetten bij de regels :3 of wordt die regel niet ingevoerd dat je 2/3 posts moet wachten voordat je weer mag posten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mitshy schreef:
    [Lizor en Ellie.. :'D
    Hou je aan de regels :c Ik volg het hier echt niet meer]

    [Owjah, lol ik vergeet mijn eigen regels ;3
    Sawwy Mitshy]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    [Mitshy, misschien moet je de nieuwe regel ook even boven in zetten bij de regels :3 of wordt die regel niet ingevoerd dat je 2/3 posts moet wachten voordat je weer mag posten?]


    {Ik heb een vraag voor die regel, wat nou als je met zijn tweeën aan het praten bent en er verder niemand online is? Moet je dan echt wachten tot twee mensen een post hebben geschreven voor jij dat kunt doen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Mitshy, misschien moet je de nieuwe regel ook even boven in zetten bij de regels :3 of wordt die regel niet ingevoerd dat je 2/3 posts moet wachten voordat je weer mag posten?]

    [Ohja.. vergeten dat ik het topic had geopend :'DDD.
    Ik ben zó snugger de laatste paar dagen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik heb een vraag voor die regel, wat nou als je met zijn tweeën aan het praten bent en er verder niemand online is? Moet je dan echt wachten tot twee mensen een post hebben geschreven voor jij dat kunt doen?}

    [Liever wel, anders komen er alsnog veel pagina's bij en dan moeten anderen het helemaal teruglezen enzo. :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''