• "I really fucked it up this time, didn't I, my dear?"


    Complimentjes

    Panthero
    Aberdeen is een user die ik nog niet zo lang geleden heb leren kennen. Het begon eigenlijk allemaal toen ik een story van haar in de top zag staan: Time • Ashton Irwin. Nadat ik de titel in de top zag staan, kon ik het niet weerstaan om op de story te klikken en deze te bekijken. Ondanks ik niet al te veel stories lees hier op Quizlet, vond ik een 'Ashton Irwin' story wel erg interessant klinken, aangezien ik er daar nog geen van las. Toen ik de voorpagina van de story bekeek, had ik geen spijt. Het zag er erg netjes en verzorgd uit, goed ingedeeld en daarnaast klonk de tekst ook nog eens heel interessant - allemaal factoren die bij mij vaak erg doorslaggevend zijn of ik een story wel of niet ga lezen. Deze story voldeed aan al mijn wensen. De tekst op de voorpagina maakte me nieuwsgierig, en het was de quote op het eind dat er nog een extra vleugje nieuwsgierigheid aan toevoegde. Kortom, ik moest en zou het eerste hoofdstukje gaan lezen - welk een proloog was. De proloog was in het Engels geschreven, in goed Engels, of zeg maar al gerust 'geweldig'. Zelden kom ik een story tegen op Quizlet waar Engelse zinnen zo goed doorlopen. Haar gevoel voor de Engelse taal is dan ook zeker een complimentje waard. Het volgende hoofdstuk, hoofdstuk één, was vervolgens geschreven in het Nederlands - in de hij/zij-vorm. Dit was weer een nieuw hoofdstuk wat mij nieuwsgierig maakte - maar niet alleen nieuwsgierig; ik kreeg haast kippenvel van hoe goed het wel niet geschreven was. De zinnen liepen perfect, er was sprake van een gevarieerde woordkeuze, interpunctie was volledig correct en bovenal: de story was opbouwend - steeds meer vragen welden op bij het lezen van alleen al de eerste hoofdstukjes, de spanning liep steeds een beetje hoger op en de nieuwsgierigheid nam alsmaar toe. De verhaallijn is fantastisch gevonden, erg creatief en het is ongelofelijk hoe iemand het zo neer kan zetten op papier. De story was dan ook zeker wel een reactie waard en dat was dus precies wat ik deed, waarop ik uiteindelijk een reactie terugkreeg van Aberdeen zelf. Iets wat ik altijd fijn vind als een schrijfster dit doet. Het maakt de band tussen de lezer en de schrijver toch net wat persoonlijker. Zo ontstonden al snel lange gastenboekberichtjes over van alles en nog wat. Aberdeen was en is een geweldige gesprekspartner en haar liefde voor taal - waar ze het in één van deze berichtjes over had - komt in haar stories sterk naar voren. Natuurlijk is het moeilijk de persoonlijkheid van iemand uit slechts een paar berichtjes te halen, maar Aberdeen komt op mij over als een aardig en oprecht persoon - iets wat ik zeer kan waarderen. Ik vind dat Aberdeen wel een persoon is die geapprecieerd mag worden, ze is een heel fijn persoon om eens mee te praten en dat ze daarnaast ook nog eens zo geweldig goed kan schrijven, dat is nog eens een bonus. Daarnaast wil ik er nog aan toevoegen dat ze ook een heel mooi profiel heeft, maar dat terzijde. Aberdeen, je bent top!


    Malum
    Hi Kimberly! c:

    Hoewel we elkaar niet zo heel erg vaak spreken, heb ik wel het gevoel dat we net iets verder zijn dan enkel 'kennissen'. Ik wordt telkens weer blij van je reacties op mijn verhalen, en klik steeds razendsnel mijn mail open als ik zie dat je hebt geupdate aan één van je schitterende verhalen. Want, je bent echt een top schrijfster! Ik ga steeds zo erg in mijn verhaal op, dat het soms even een schok is als het hoofdstuk gedaan is en ik besef dat ik wel degelijk nog steeds in mijn slaapkamer zit, en niet bij in het verhaal.
    Ik hoop dat we elkaars verhalen nog lang mogen lezen c:

    Xx Lau.


    xLittleBirdx
    Ik wil je met een klein berichtje laten weten dat ik altijd een glimlach op mijn gezicht krijg als jouw naam in mijn inbox verschijnt.
    Als er staat dat je weer een nieuw hoofdstuk hebt geschreven, weet ik dat het weer feest is. Dan weet ik dat je een hoofdstuk vol prachtige woorden en feels die mijn fangirl hart doen overlopen, klaar hebt staan.
    Ik kijk er ook altijd naar uit om te lezen wat je voor mij achter laat. Volgens mij heb ik het je nooit echt gezegd, maar dank je wel. Reacties, vol van woorden, maar soms ook kort (maar betekenisvol!), kunnen mijn dag oplichten.
    Je bent een geweldig persoon, blijf alsjeblieft doen wat je doet!
    x



    Creatie(s) in de kijker
    Hebben jullie Aberdeens verhaal "Against The Tide • Michael Clifford" al gespot?
    "What would an ocean be without a monster lurking in the dark?
    It would be like sleep without dreams."

    The one where Michael has met the monster and paid its price.


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    What would Emma do?

    Oh, dit is echt zo ontzettend lief en onverwachts! Dit maakt mijn dag echt helemaal goed . Mijn wangen doen nu al pijn van het vele glimlachen. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Aberdeen schreef:
    Oh, dit is echt zo ontzettend lief en onverwachts! Dit maakt mijn dag echt helemaal goed . Mijn wangen doen nu al pijn van het vele glimlachen. (:


    En dit doet mij glimlachen. Heel fijn dat het zoveel doet met iedereen (:


    16 - 09 - '17

    Dit is ook weer zo leuk! Allemaal leuke tekstjes. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Lief!

    Deze heb ik nog helemaal niet gezien! Wat een mooi en lief topic! Ik hou van lieve mensen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is een leuk topic. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    KyloRen schreef:
    Lief!


    26 - 02 - '16