• Ik wil echt super graag naar het concert volgend jaar maar ik heb niemand om mee te gaan. dus je raad de vraag eigenlijk al. zijn er nog meer mensen die niemand hebben om mee te gaan want dan kunnen we mischien in een groepje gaan ofzo :$.(ik ben btw 14, haha) x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:47 ]


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    (...)

    mooizo :D , ik had eigenlijk duurder verwacht haha.


    Ja, mijn vader had het over 80 euro. Toen had ik al zoiets van, als het zo duur is dan ga ik misschien wel twijfelen.


    Physics is awesome

    eigenlijk moeten we gewoon met een groep ergens af spreken ofzo. maar weet iemand of het staan of zit -plaatsen zijn? x


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ja, mijn vader had het over 80 euro. Toen had ik al zoiets van, als het zo duur is dan ga ik misschien wel twijfelen.


    ja inderdaad haha.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    eigenlijk moeten we gewoon met een groep ergens af spreken ofzo. maar weet iemand of het staan of zit -plaatsen zijn? x


    Het zijn zitplaatsen.
    Ik ga ook afspreken met mensen. Die ik al 2 jaar ken via Twitter en zo haha ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Het zijn zitplaatsen.
    Ik ga ook afspreken met mensen. Die ik al 2 jaar ken via Twitter en zo haha ;D


    ah dat is wel kut want dan heb je vaste plaatsen.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    eigenlijk moeten we gewoon met een groep ergens af spreken ofzo. maar weet iemand of het staan of zit -plaatsen zijn? x


    Staan plaatsen zijn wel minder dan zitplaatsen maar tegen die tijd moet ik wel minstens twee uur achter elkaar kunnen staan maar daar komt nog de tijd bij dat je in de rij moet staan voordat je naar binnen mag, denk ik.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Staan plaatsen zijn wel minder dan zitplaatsen maar tegen die tijd moet ik wel minstens twee uur achter elkaar kunnen staan maar daar komt nog de tijd bij dat je in de rij moet staan voordat je naar binnen mag, denk ik.


    ja dat is waar, maar bij zitplaatsen heb je weer het probleem dat je vaste plekken hebt en dan zit je als nog alleen haha.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    (...)

    ah dat is wel kut want dan heb je vaste plaatsen.


    Als het goeie plekken zijn, maakt het mij niet uit.


    Physics is awesome

    Sharman schreef:
    (...)

    ah dat is wel kut want dan heb je vaste plaatsen.


    Ja dat wel. Maar dan heb je tenminste geen pijn aan je benen (A)
    Ik word sowieso schor haha , is al een keer gebeurd bij een concert :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ja dat wel. Maar dan heb je tenminste geen pijn aan je benen (A)
    Ik word sowieso schor haha , is al een keer gebeurd bij een concert :Y)


    ja inderdaad hahah.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    (...)

    ja inderdaad hahah.


    Maar iedereen die naar Amsterdam gaat , we kunnen misschien wel een speciale plek verzinnen om met elkaar af te spreken. Gewoon gezellig kletsen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sharman schreef:
    (...)

    ja dat is waar, maar bij zitplaatsen heb je weer het probleem dat je vaste plekken hebt en dan zit je als nog alleen haha.


    Als je het netjes vraagt, wil er wel misschien ruilen. Als het goeie plaatsen zijn willen ze zeker ruilen.


    Physics is awesome

    Curlies schreef:
    (...)

    Maar iedereen die naar Amsterdam gaat , we kunnen misschien wel een speciale plek verzinnen om met elkaar af te spreken. Gewoon gezellig kletsen?


    Bijvoorbeeld op station Bijlmer of bij de Ziggo Doem zelf?


    Physics is awesome

    Curlies schreef:
    (...)

    Maar iedereen die naar Amsterdam gaat , we kunnen misschien wel een speciale plek verzinnen om met elkaar af te spreken. Gewoon gezellig kletsen?


    jah, i'm in.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Ik ga ook en mag al van mijn ouders en het is niet zeker of mijn vriendinnen kunnen dus.. Zou ook wel mee willen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp