• VOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOL

    Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het is een grote gemeenschap en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van de zomer en dat is nog maar 1 week! Geen van hem heeft de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod, ect.


    meiden: 3/3
    May
    Tarah April Christison
    Renn



    jongens 3/3
    Jayy
    Kilian
    Skull Seraph

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:22 ]


    yeaaaahh!

    Renn rekte zich uit. Ze had door de kou maar slecht kunnen slapen. Haar spieren waren koud en stijf. Ze kroop haar klaar zak uit en rilde even. Snel trok ze haar shirt en jasje aan. Daarna hees ze zich in haar broek. Ze maakte de tent open en trok haar laarzen aan. Renn glipte naar buiten en glimlachte. Het kampvuur brande nog. Ze ging en bij zitten om eens lekker op te warmen. De herfst kwam er al rap aan. Ze slikte. Nog maar 1 week zomer. Ze keek rond en glimlachte. De vogels waren allang wakker en hun gezang vulde de lucht. Zodra de zon hoog stond zou ze haar jas weer uit kunnen doen.

    May sliep nog. Ze droomde over een bos brand. Ze woelde in haar slaapzak en schrok wakker. Ze hijgde en keek bang om zich heen. 'een droom. 'mompelde ze. 'Gelukkig een droom. Ze kroop haar slaapzak uit en klede zich rustig aan. Het was nog stil buiten de tent. Zou er al iemand wakker zijn? Ze rekte zich uit en gaapte. Nee ze had niet echt lekker kunnen slapen vanavond. Die droom, hij bleef maar terug komen. Ze zuchte diep en liep de tent uit. haar maag knorde. Hopelijk was er al iemand wakker en konden ze allemaal snel gaan eten.


    yeaaaahh!

    Ik wil Renn wel zijn?


    Tijd voor koffie.

    nee sorry dit RPG zit al vol


    yeaaaahh!

    Skull

    Ik keek vanuit de boom over het kamp.
    Slapen was iets wat ik amper of nooit deed, ik was liever wakker.
    Ik kijk even op als ik Renn uit dr tent komt, blijkbaar was ze wakker geworden.
    Ik kijk weer even de horizon in waarna ik de volgende tent open hoor gaan, ik kijk even op en zie May uit dr tent komen.
    Ik zucht even, blijkbaar waren er nu al twee die wakker geworden waren, terwijl de avond meestal van mij alleen is.
    Ik kijk richting hun waarna ik naar de lucht kijk, waarom moesten we nauw opgejaagd worden door die jagers.

    Kilan
    Het zachte gesnurk van Jayy, die naast me lag, had me een uur geleden al wakker gemaakt maar ik was te moe om op te staan. Verveeld prikte ik met mijn vinger in Jayy zijn wang en zachtjes begon hij te grommen. 'Word is wakker.' piepte ik en ging door totdat hij kwaad mijn zijn rechter hand rond zijn gezicht begon te slaan. 'Word nou wakker.' herhaalde ik, net voordat hij mijn pols vastgreep en me over zich heen trok en ik met gezicht de grond raakte. 'hou je bek en laat me slapen.' gromde hij en ik zuchte. Ik wurmde mijn pols uit zijn greep en stond op om me om te kleden en de tent opende ritsen om naar buiten te stappen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Renn keek naar Skull en slikte. ´Hee goedemorgen.´ Ze keek naar het vuur en glimlachte. Ik was moe en had helemala geen zin om nu al druk bezig te gaan met allemaal mensen. Ontbijten zou wel fijn zijn maar dan niet met zo veel mensen. Ze keek naar skull. ´Dus zullen we zo even gaan jagen ik heb honger als een malle man´ Ze grinnikte en stond op.

    May rende naar het vuur en warmde zichzelf even op en grinnikte. ´Goedemorgen allemaal´ Ze keek naar de lucht die langzaam rood kleurde. De zon zou zich zo wel laten zien. Ze grijnsde breed en keek er nu al naar uit. het vuur was warm en zo gooide er nog een paar blokken hout op. Ze grijnsde en hoorde het knetteren van het hout. May keek even naar Skull en Renn. Ze hoorde de rits en keek naar Kilan. ze glimlacht en zwaaide onzeker.


    yeaaaahh!

    Skull

    Ik kijk dr even aan en grijns 'Als jij gewoon hier blijft dan kom ik zo terug met eten'
    Ik glimlach even naar dr waarna ik uit de boom spring en verander.
    Ik sprint door het bos heen terwijl ik rond ruik, er was een beest in de buurt en als ik het goed geroken had was het een zwijn.
    Ik grijns weer even waarna ik het spoor volg, als ik het beest een stukje verder op zie bespring ik het meteen waarna ik met mijn klauw het beest zijn kop open haal.
    Ik wacht even tot het beest dood neer valt waarna ik het tussen mijn kaken vast pak en terug ren, als ik terug ben gooi ik het zwijn voor Renn dr voeten neer en verander terug.
    'Het eten, alsjeblieft' ik glimlach even, maar zoals altijd waren mijn glimlachen kill.
    Ik spring de boom weer in waarna ik weer de horizon bekijk.

    Renn lglimalchte en klapte in haar handen. 'Top dankja Skull' Ze grijnsde en knipoogde naar hem. ze legde het zwijn op het spit in hing hem boven het vuur. Ze grijnsde breed en had nu al honger. 'Oh heerlijk een lekker groot zwijn' Ze keek naar May. 'Welk stuk wil jij hebben?' Ze keek zelf al half kwijlend naar de ham. Renn deed haar jas uit en stond dicht bij het vuur. het was echt heerlijk warm. Ze keek even op naar skull. 'Is de zon al te zien?' vroeg ze hem vriendelijk.

    May keek naar hem en slikte. 'het maakt me niet echt uit. Ik kijk wel wat er overblijft' Zei ze bescheiden tegen Renn. May slikte en ging zitten. Ze sloot haar ogen en dacht na. Ze hoorde het bos om haar heen, de ruizende bladeren, de vogel, herten rechts van haar tussen de bosjes. Ze schrok op toen het hout knetterde. Ze keek op en beet op haar lip. Ze zou maar even gaan rennen even haar hoofd lleeg maken.


    yeaaaahh!

    Tarah April Christison

    Ik knabbel aan het laatste konijnen pootje. Ik hield van de stilte... De eenzaamheid. De zon kwam langzaam op en ik had een goede buit gemaakt deze nacht. Ik zou niet meer moeten gaan jagen voor een week. Op mijn gemak wandelde ik terug naar het kamp. Renn zat aan het kampvuur. Eerlijk gezegd had ik nu even geen zin om te praten. Ik sloop geruisloos voorbij het vuur en glipte mijn tent in. Mijn ouders lagen beiden nog te slapen toen ik terug veranderde en mijn kleren aantrok. Ik ging op mijn plekje liggen en sloot mijn ogen. Eindelijk slapen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Skull

    Ik kijk Renn even aan en knik 'Nog eventjes' zeg ik alleen.
    Als ik mijzelf weer terug draai de horizon in zie ik Tarah lopen, ik grijns even en merk dat ze probeert ongemerkt dr tent in te gaan.
    Jammer genoeg had ik er al gezien.
    Ik glimlach even waarna ik de horizon in tuur.
    Jagers waren gezien, en daar was ik niet blij mee.
    Hoewel de oudere ze alleen gezien hebben, en het niet verteld hebben aan de jonkies, wist ik dat ik op mijn hoede moest zijn als ik in wolven vorm was.
    Ik grijns even, eigenlijk wilde ik graag weer is een jager tegen komen.
    Ze waren een te makkelijke prooi.

    Kilian
    Toen ik de tent uit kwam, die ik expres open liet staan zodat Jayy er last van zou hebben viel me als eerst het zwein op dat voor het kampvuur lag. 'Goedenmorgen.' zei ik opgewekt tegen de rest die ook al wakker was. Ik ging op een omgevallen boomstronk zitten en pakte een zelfgemaakte waterfles die er naast stond. Verveeld keek ik naar het vuur terwijl ik af en toe een slok nam. De zon kwam langzaam op en ik voelde de warmte al op mijn rug branden.

    Jayy
    Ik kon Kilian wel wat aandoen en geïrriteerd trok ik de tent dicht zodat ik me om kon kleden.
    Gapend kwam ik de tent uit en nam meteen plaats naast Kilian om de waterfles uit zijn hand te trekken en een grote slok te namen. Ik was nooit echt een ochtend mens geweest, maar door Kilian zijn irritante gedach om me wakker te maken zonder reden, maakte mijn slechte humeur nog slechter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Renn stond op. Ze draaide het varken en grijnsde breed, ´Oh wat zal dat heerlijk smaken´ zei ze opgewekt. ze hadden duidelijk wat geluid gemaakt want de rest van de stam werd ook langzaam wakker. ze grinnikte en haalde het zwijn van het spit. Ze sneed met haar mes een poot af en begon er van te eten. ´Hhmmm heerlijk, dankje Skull´ Ze genoot zichtbaar van het zwijn. Renn grinnikte. ´Nou jongens ik zou zeggen val maar aan.´

    May slikte en sneed een klein stukje af. het liefste had ze gewacht tot iedereen had gepakt maarja ze zat toch het dichtste bij. May was stil en keek naar hem. Ze beet op haar lip. ze nam een hapje en glimlachte. ´lekker.´ Ze keek naar jayy en bloosde. Hij was leuk, erg leuk. maarja ze maakte vast geen kans. Ze draaide zich weg van de groep en keek naar de zon. Het werd langzaam warm en dat beviel haar wel.


    yeaaaahh!

    lilaloesie schreef:
    nee sorry dit RPG zit al vol


    Je mag geen mensen buitensluiten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je mag geen mensen buitensluiten.


    ( De rollen die er waren zijn al verdeeld, het is niet buitensluiten, het is alleen dat er geen rollen meer zijn )

    Paddo schreef:
    (...)

    ( De rollen die er waren zijn al verdeeld, het is niet buitensluiten, het is alleen dat er geen rollen meer zijn )


    Geen rollen meer? Das lame, dat heb ik nog nooit gehoord in een RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.