• Ik wil echt super graag naar het concert volgend jaar maar ik heb niemand om mee te gaan. dus je raad de vraag eigenlijk al. zijn er nog meer mensen die niemand hebben om mee te gaan want dan kunnen we mischien in een groepje gaan ofzo :$.(ik ben btw 14, haha) x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:47 ]


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    ik moet gaan. al is het het laatste wat ik doe. haha.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Curlies schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook , dus jaa.. XD


    als ze mag ga ik haar gewoon dwingen om fan te worden haha.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Sharman schreef:
    (...)

    jah, precies.


    En ik neem voor de zekerheid oordoppen mee aangezien mijn oren het nog een tijdje mee moeten en ze nu al soms raar doen.

    Trouwens de kaarten verkoop begint op mijn verjaardag, dat vind ik stiekem best wel gaaf.(nerd)


    Physics is awesome

    Even voor de mensen buiten Amsterdam en die met het openbaar vervoer naar Amsterdam gaan. Voor zover bekend kan je op Amsterdam Centraal metro 53 pakken, dan moet je overstappen op station Van der Madeweg en dan stap je over op metro 50. Dan stap je uit bij Bijlmer Arena en dan moet je nog even lopen.

    Over de ziggo dome zelf.

    In de ziggo dome word gebruik gemaakt van consumptiemunten, die kun je halen bij muntautomaten waar je moet pinnen (je kan niet met contant geld betalen), voor de meeste muntautomaten geldt dit.. Je kan pinnen met Maestro, Visa en Mastercard. Bij de servicebalie en bij enkele muntautomaten kun je met contant geld betalen.Als je teveel munten hebt gekocht dan kun je deze inwisselen bij de servicebalie.


    Physics is awesome

    ik ga wss met een vriendin naar het concert in amsterdam maar nog niets is zeker. áls ik ga wil ik me best voegen bij een quizlet gang :'D hoe meer zieltjes, hoe meer vreugd.

    Ik ben gewoon zo bang dat ik geen kaartje kan krijgen. Als het mij niet zou lukken, zou ik dat heel erg vinden.


    Physics is awesome

    omfg , als ik echt ga en alleen moet , dan gaat mijn vader mee ): Dat zou echt gênant zijn , ach dan koop ik gewoon twee aparte kaartjes , zit hij lekker ergens anders haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    omfg , als ik echt ga en alleen moet , dan gaat mijn vader mee ): Dat zou echt gênant zijn , ach dan koop ik gewoon twee aparte kaartjes , zit hij lekker ergens anders haha


    Dat vind ik niet zo'n goed idee, ik bedoel misschien wil een andere fan ook gaan maar kan dan niet omdat je vader mee gaat. (niet aanvallend bedoeld)


    Physics is awesome

    Ik vind het echt heel grappig dat het allemaal zitplaatsen zijn ahaha x3

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat vind ik niet zo'n goed idee, ik bedoel misschien wil een andere fan ook gaan maar kan dan niet omdat je vader mee gaat. (niet aanvallend bedoeld)


    Dat weet ik. Maar dat wil mijn vader , niet ik :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga met een vriendin naar het concert in Amsterdam, so, als jullie een heel lang meisje en een best klein meisje zien met beide een 1D shirt aan die helemaal aan het gillen en dansen enzovoorts zijn? Zijn wij dat. :3 Al zijn er wss vee meer meiden die er zo uitzien.. xD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    Ik ga met een vriendin naar het concert in Amsterdam, so, als jullie een heel lang meisje en een best klein meisje zien met beide een 1D shirt aan die helemaal aan het gillen en dansen enzovoorts zijn? Zijn wij dat. :3 Al zijn er wss vee meer meiden die er zo uitzien.. xD


    Ik wilde net zeggen, jullie zullen vast niet de enige zijn maar ik heb geen 1D t-shirt en ik weet ook niet of ik er een zou willen en dan aan trekken naar het concert.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:25 ]


    Physics is awesome

    Ik ga naar The Script in het Ziggo Dome op 25 januari. Maar das niet helemaal hetzelfde. :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga naar The Script in het Ziggo Dome op 25 januari. Maar das niet helemaal hetzelfde. :P


    Nou, dan heb je toch nog wat aan mijn informatie over de ziggo dome.


    Physics is awesome

    Ik wil echt niet dat mijn vader meegaat als ik geen vriendin kan vinden.. *zucht*


    I don't want you to die, I want you to suffer.