• Ik ben een al een paar dagen met een nieuwe quiz bezig, het zijn nog maar 3 delen ;)
    Maar goed, in het vorige topic van rollen hadden een paar mensen zich opgegeven, maar die lezen niet, dus die schrap ik. In plaats daarvan wil ik kijken of er een paar andere mensen in m'n serie willen spelen & ook lezen :). De link, met de proloog; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=13952&page=3
    Ik zal het hier even kort samenvatten. Het zijn een aantal verhalen door elkaar.
    De hoofdpersoon Annick is lesbisch, en heeft net haar vriendinnetje verloren. Zei zweert nooit meer een ander te nemen, maar doet ze dat ook werkelijk? Sam (=jongen) en Georg hebben al heel lang een relatie, maar Sam krijgt gevoelens voor Bill. Hierdoor voelt hij zich schuldig tegenover Georg, omdat hij bij hem inwoont. Tom en Andreas vormen een berucht 'gangstergroepje' bij hun in de buurt. Ze zijn vaak te vinden op feestjes waar veel word gedeald. Maar wat nou als het blijkt dat 1 van hun 'matties' hen belazerd? En Gustav, is hij wel geschikt voor dat groepje van Tom en Andreas?
    Rollen die ik zoek;
    - Beste vriendin van Gustav,
    SoccerQYEEN - Kim
    - Meisje waar Bill eventjes verliefd op word,
    SayRockQueen - Say
    - Mensen voor in 'de groep' van Andreas en Tom,
    SayRockQueen - Say
    CandyQueenx3 - Michelle
    - Meisje, knipperlichtrelatie met Tom
    Nickaaii - Nickita
    Wat ik wil weten;
    Naam;
    Leeftijd;
    Rol;
    Karakter;
    Verder nog iets(?);


    Life is hard and then we die

    haha ik zal kijken ;)
    maar jij heb het nog niet eens gelezen xD?


    Je serie bedoel je? Daar was ik net aan begonnen want ik wist niet dat je eral delen op had gezet [a]! Maar hij is echt super! Je schrijft goed!

    haha, dankjewel :)
    &nd thanks for reading it!


    Life is hard and then we die