• ...Ahaha, wat is het toch grappig als je je dingen herrinert.

    Vooral als het telkens opnieuw gebeurt.

    Ik heb dus mijn 'fair share' van mannelijke vrienden, waarvan sommigen een lief hebben. En degenen met lief zijn (bij mij toch) vrienden die je echt niet ziet zitten aangezien je ze al hun hele leven kent. En ze zijn ook niet al te knap, maar daar blijft het bij ;]

    DUS. Ik zat met een goede vriend voor de pc, zie ik dat zijn vriendin online is. Ik wilde haar heel graag ontmoeten, aangezien ik weet wat een grappige sukkel hij is. En ik wilde zien waarmee hij geeïndigd was, omdat hij een lief had vóór mij (het is raar als diegene in kwestie een jaar jonger is en jij al vijf jaar liefloos bent) Zegt hij "Doen! De webcam staat op!" Dus hebben we gevideo-chat.

    Vroeg de vriendin - "Wie is dat?" Ik zwaaide gewoontjes.
    Zei de vriend - "Een vriendin!" en geloof me, dat was niet zo'n goed idee... hahahaa....
    Zegt de vriendin - "Vind je haar mooi?"
    Zegt hij - "Valt mee zeker." waarop ik gemaakt hem geweldig gekwetst aankijk.
    Zegt de vriendin - "Ik bedoel, is ze mooier dan mij?"
    Oh. Mijn. God.

    Zijn gezicht.

    Je had het moeten zien.

    Hij keek zo door de grond geslagen, werd helemaal hulpeloos, wist totaal niet hoe hij moest antwoorden.

    En toen kwam zijn zus binnen. Ze had het gehoord. Stonden wij daar samen onze lach in te houden.
    Zegt hij - "Tuurlijk niet!" waarop wij natuurlijk reageren - "Heee zeg!"

    Aaaah. Mensen plagen met een lief is fun.

    Vooral als die liefjes snel jaloers zijn. Pfft. x'D

    Hebben jullie al iets in dit genre meegemaakt? Ik ben zot van plezante verhalen! ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind het zielig voor hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is best sneu voor hem, hij voelde zich vast vervelend. D:

    Tja, eigenlijk vonden zijn zus en ik zijn vriendin haar best raar eigenlijk ;D
    Plagen is alleen leuk natuurlijk als je de ander goed kent, hij lachte er later zelf ook over... Het is al uit, echt vreemde relaties hoor!

    Nou.. het vreemde is dat ik het exact tegenovergesteld heb. Ik zie mijn ex als een vriend van me en blijf daar ook soms slapen, omdat we met een groep soms in een andere stad uitgaan dan waar ik woon en ik geen auto heb + geen zin om drie uur op de trein te wachten als het ook anders kan. En ik heb hem ook gezegd in tijden dat hij een vriendin heeft: 'Yo, vindt je vriendin 't eigenlijk wel oke dat ik hier slaap?' En nog nooit hebben ze er een probleem van gemaakt, verbazingwekkend genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    CyberLord schreef:
    Ik vind het zielig voor hem.

    CyberLord schreef:
    Ik vind het zielig voor hem.


    + Ik ben zelf ook jaloers ingesteld, maar dat is omdat ik zo'n geweldige vriend heb ik die gewoon niet kwijt wil raken aan een ander meisje. Ik zou het dus kwetsend vinden als iemand zoiets bij mij zou doen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:55 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het grappig :'D


    -

    Zoiets kan best kwetsend overkomen eigenlijk.

    Maeva schreef:
    Zoiets kan best kwetsend overkomen eigenlijk.


    -

    Hij voelde zich vast.. ongemakkelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn vriendin moet zich niet zo achterlijk gedragen, zoiets vraag je toch niet :') Onzekerheid olé.


    -

    Huh, dat vind ik dan toch echt heel raar om te vragen van haar, vooral zielig voor die jongen omdat hij helemaal niet weet wat hij moet doen. D: Buh, wat gemeen. Dat is ook wel heel rechtstreeks.


    Your make-up is terrible

    Arme jongen, lol'd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Erg voor hem, dom van haar (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik zit in een nieuwe klas doordat ik ben blijven zitten en vanaf dag 1 ben ik soort van bevriend met een jongen in die klas. Helaas zit zijn vriendin - nee, wacht EX-vriendin, al een maand - ook bij ons in de klas en zij háát mij omdat ik met hem omga. Dat zie ik dan natuurlijk als een uitdaging, haha! Ook moeten twee andere meiden bij mij uit de klas mij niet echt omdat ik op een feest gewoon met hun vriendjes stond te praten. Nou, sorry hoor...
    Stiekem geniet ik wel een beetje van zo'n soort drama ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.