• Hey :)

    Ik zou dit liedje ook nog voor David Nisbet zingen omdat zijn zoon 16 september is overleden, en aangezien ik mijn filmpjes steeds al met jullie deel en David het liefst wil dat ik dat ook doe, hier dus mijn filmpje.

    Please een eerlijke mening , vind je het niks, dan vind je het niks, vind je het wel wat, nou dan vind je het wel wat haha XD

    Ik moet dit nummer binnenkort voor een zangdocent op school zingen, ben knap zenuwachtig ! Moet nog aantal dingen veranderen. Nog tips voor mijn houding ? moet ik wat serieuzer staan ? ( want ik lach best veel en ben soms behoorlijk onozel ) of kan ik gewoon zo blijven doen ? als het maar niet teveel afleid haha

    Ik vind het niet slecht of zo (je hebt denk ik wel potentieel), maar het is niet vanuit je buik gezongen. Je zingt door je neus en daardoor klinkt het soms iets te scherp & zelfs wat nasaal.

    Zet je handen eens in je zij en hoest eens. Voel je het uitzetten? Dàt gevoel moet je creëren tijdens het zingen; je buik moet uitzetten. Dan zal je hoger kunnen zingen & klinkt het veel mooier en krachtiger.

    Wacht even, ik zal hier een filmpje plaatsen van iemand die het heel mooi zingt.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 10:51 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik blijf het prachtig vinden(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bedankt Memoria :) ! en dankjewel voor je tips xlufjoetoexx !!

    Je moet niet te zenuwachtig zijn om het voor een docent te zingen. Je zingt in ieder geval heel zuiver -en dat is al superbelangrijk. Je moet er niet teveel over nadenken en het gewoon zingen zoals je het thuis zou zingen. Dat is ook het prettigst voor die docent -dan weet hij/zij waar jij bent en waar je nog op moet oefenen, wat voor oefeningen je dus het beste kunt doen etc. Bovendien gaat hij/zij er niet vanuit dat jij meteen perfect zingt, of zo. Je kunt het dus niet fout doen; als je, zoals jij, al mee hebt dat je heel erg zuiver zingt, dan geef jij hem/haar misschien zelfs al meer dan hij/zij verwacht had, snap je? Omdat je verder [daar ga ik zomaar vanuit, also, correct me if I'm wrong] nog niet zoveel ervaring hebt.
    En ik denk inderdaad dat jij met goede les, een sterke techniek en veel oefenen heel goed zou kunnen zijn. (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.