• [face=courier]The Winter Soldier[/face]



    Jade Slatherine woont samen met haar ouders in een dorp in Pakistan waar haar vader werkt als ' soldaat '
    Jade ziet haar vader bijna nooit en als hij eens thuiskomt dan leert hij haar alerlei gevechtstechnieken.
    op een dag wordt haar dorp aangevallen en ziet ze haar ouders en vrienden sneuvelen voor haar ogen.
    als enige overlevende vlucht ze ver weg het dorp uit met in haar ene hand een koffer die ze mag pas openen wanneer ze 18 is.
    ze wordt gevonden door een leger die haar meeneemt als kindsoldaat en later uitleent als huurling.

    Jade kan ontsnappen en gaat naar Rio De Janeiro waar ze een nieuw leven begint.
    tien jaar gaat voorbij en overal op het nieuws en op de radio hebben ze het over het ontketenen van een nieuwe wereldoorlog.
    op dat moment krijgt Jade een brief in haar bus die getekend is door S.H.I.E.L.D
    en dan gaat alles snel....
    vragen worden beantwoord over haar familie die zij nooit heeft durven dromen en zij is degene die het werk van haar vader moet voort zetten.
    samen met de Avengers gaat ze samen de aanval in tegen Loki die de wereld wilt opsloken in een glazen bol....





    personages :

    heb je intresse om mee te doen in het Avenger team? stuur dan NU je CV binnen en Jarvis bekijkt ze grondig ^.^

    wat hebben we van jou nodig?

    ten eerste : je naam
    ten tweede : je avenger naam
    ten derde : een bijgevoegde foto
    ten vierde : een korte beschrijven over je zelf
    ten vijfde : je krachten
    ten zesde : je familie toestand
    ten zevende : heb je iets extra's dat wij moeten weten? bv getatoeërd
    ten achtste : avengers kostuum ( mag van een bestaand personage zijn )
    ten negende : waar kom je vandaan :
    ten tiende : heb je een persoonlijke vijand :
    ten elfste : hoe ben je in het avenger team beland :

    als je aan deze vereisten voldoet dan moet je enkel nog Nick Furry kunnen trotseren en dan ben je geslaagd good luck :D

    Starshot aka Aquafresh
    Melting Ice aka xPumpkinx
    Jetsket aka GreyTardis
    The Black Sea akka HallowsEve
    ' Chantal Knight ' akka Grey Tardis

    @madebytonyantoniostark



    doe niet zo dwaas Tony <.<
    wat de mensen willen is bij het Loki army zitten ^.^

    de vacatures zijn geopend

    wat we van jou moeten weten is dit :

    je naam :
    je bijnaam :
    korte beschrijving van jezelf :
    waar kom je vandaan :
    bijgevoegde foto :
    wat zijn je krachten :
    wat is je familie toestand :
    wat is je verleden :
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen :
    wat is je schurkenkostuum :
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? :
    slechtste wat je ooit gedaan hebt :

    als je aan al deze vereisten voldoet dan ben je geslaagd :D

    Lady Fade aka JakexBlack
    Razzle ake GreyTardis
    Yukio Tadashi akka Grey Tardis
    Black Center akka Aquafresh
    Diglet en Cookie ( twins) akka GreyTardis

    VOLZET

    @madebyloki


    ( ja mag ook meerdere rollen invullen ik heb van elke groep zeker vijf mensen nodig zowel jongens als meisjes )

    good luck :D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:08 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    xPumkin schreef:
    (...)

    Thanky you very much *bejakt stemmetje* want a cup of this tea old pal?


    i want something to drink if you don't mind it ^.^ ( Loki Quote )


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    i want something to drink if you don't mind it ^.^ ( Loki Quote )


    yhea loki! *headbang*


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    kdenk dak sffs al ga beginne om me het verhaal te starten. der is niemand da niemer reageert dus ja

    vo degene die mee gedaan hebben, thank you verry much :DDD

    p.s je kan ook meerdere rolle invulle als je intresse hebt :) nii verplicht natuurlijk ^.^

    (flower)
    WhiteTiger


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    ben een beetje laat, maar als het kan wil ik nog wel een avenger persoontje invullen ^^


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Hé, hier is mijn idee over nog een avenjer :P Ik hoor wel of 'ie erin komt of niet :D

    1. Ruben Jetser
    2. Jetsket
    3.


    4. Ruben is niet zo groot voor zijn leeftijd (hij is 16), maar wel sterk. Hij is een mutant, en heeft bruin haar en ijsblauwe ogen. Hij kan behoorlijk fel uit de hoek komen en staat ook altijd klaar voor een potje vechten. Hij kan ook zonder zijn krachten goed vechten, dat heeft hij geleerd in één van de bendes in Detroit. Hij heeft vroeger in de criminaliteit gezeten, waar hij zijn krachten ook gebruikte om mensen te chanteren, maar dat heeft hij achter zich gelaten.
    Ondanks zijn ongelukkige jeugd lacht Ruben veel en maakt hij de hele tijd flauwe grapjes.
    5. Manipuleren van alle dingen die vloeibaar zijn, en hij kan zelf zijn lichaam veranderen in water. Ook kan hij water of iets anders veranderen in ijs. Ruben is eigenlijk een mutant en hij kan zijn krachten aardig goed in bedwang houden, maar soms gaat er toch iets mis en bevriest hij per ongeluk iets. In droge gebieden kan hij ook minder goed water manipuleren, dus daarom draagt hij ook altijd een mes bij zich.
    6. Voor zover Ruben weet heeft hij geen familie. Zijn moeder wist niet wie zijn vader was en is overleden in een van de bendeoorlogen toen Ruben 8 was.
    7. Hij heeft een litteken van een mes op zijn schouder.
    8. Een lange zwarte jas met daar onder een marine-blauw t-shirt en jeans. Hij draagt een dogtag om zijn nek en heeft altijd zijn afgetrapte sneakers aan.
    9. Uit de achterbuurten van Detroit
    10. Hij heeft niet persé een vijand, maar hij kan niet goed opschieten met Clint, en voelt zich niet op zich gemak bij Steve, omdat ze totaal anders zijn (Ruben meestal onbeleefd en Steve juist de gentleman). Ondanks dat hij soms echt onuitstaanbaar kan zijn, accepteert iedereen hem wel.
    11. Tijdens een gevecht met een andere bende gebruikte Ruben zijn krachten op zo'n grote schaal dat SHIELD hem weghaalde in Detroit en een Avenger van hem maakte. Hij gebruikt zijn krachten nu alleen nog maar om (in zijn ogen) kwaad uit te roeien.

    Zo, is dit een beetje goed?_O_


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Ik zie dat je ook nog wat bad guys nodig hebt dus misschien plaats ik dalijk nog wat :3


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    Ik zie dat je ook nog wat bad guys nodig hebt dus misschien plaats ik dalijk nog wat :3


    omg das echt super van je, en je bent er sowieso bij :DD
    ben benieuwd naar je andere personages :DD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Hij heeft een verleden met Ruben ;)

    je naam : Rasny Jeffin, 20 jaar
    je bijnaam : Razzle
    korte beschrijving van jezelf : In zichzelf gekeerd, met een wat sadistisch karakter. Rasny heeft gemillimeterd haar en groene ogen. Hij heeft een gebruinde huid. Hij is knap en gespierd en daardoor zeer populair bij meisjes. Een vaste relatie heeft hij nog nooit gehad. Hij kan goed vechten en zijn krachten onder controle houden, en hij houd ervan om mensen te martelen.
    waar kom je vandaan : Detroit
    bijgevoegde foto :


    wat zijn je krachten : Hij kan de zwaartekracht manipuleren en dingen naar zich toe laten zweven. Ook kan hij goed met messen en knuppels omgaan.
    wat is je familie toestand : Zijn oudere broer is een van de bendeleiders, maar kijkt niet naar hem om. Zijn familie geeft ook niet veel om hem en laat hem zijn gang gaan, als hij maar zorgt voor brood op de plank.
    wat is je verleden : Rasny komt uit de achterbuurten van Detroit, en zat in de bende genaamd ''Vertigo Skullz''. De Vertigo Skullz zijn de aartsvijanden van de ''Night Watchers'' (dit is trouwens de bende waar Ruben in zit).
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen : Hij heeft een grote tattoo met het logo van de Vertigo Skullz op zijn rug.
    wat is je schurkenkostuum : Donkergroen mouwloos t-shirt en zwarte jeans met sneakers eronder. Hij draagt een zwart zweetbandje om elke pols.
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? : Zijn vijand is Ruben, hij wil hem terugpakken.
    slechtste wat je ooit gedaan hebt : Tijdens een gevecht tegen de Night Watchers heeft hij veel mensen vermoord en verwond. Dit was hetzelfde gevecht waarna Ruben bij SHIELD kwam. Na het gevecht was Ruben dus weg en hadden de Night Watchers gewonnen, dus wilde Rasny wraak. Hij ontmoette Loki en voegde zich bij hem om Ruben te verslaan.

    Ik vond het leuk om twee oc's een verleden met elkaar te geven, ik hoop dat je hier iets mee kan (nerd)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:08 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Leuk dat je het iets vind (lol) en bij deze pas ik Ruben nog een beetje aan (alles dikgedrukt dus)


    1. Ruben Jetser
    2. Jetsket
    3.


    4. Ruben is niet zo groot voor zijn leeftijd (hij is 16), maar wel sterk. Hij is een mutant, en heeft bruin haar en ijsblauwe ogen. Hij kan behoorlijk fel uit de hoek komen en staat ook altijd klaar voor een potje vechten. Hij kan ook zonder zijn krachten goed vechten, dat heeft hij geleerd bij de Night Watchers in Detroit. Hij heeft vroeger in de criminaliteit gezeten, waar hij zijn krachten ook gebruikte om mensen te chanteren, maar dat heeft hij achter zich gelaten.
    Ondanks zijn ongelukkige jeugd lacht Ruben veel en maakt hij de hele tijd flauwe grapjes.
    5. Manipuleren van alle dingen die vloeibaar zijn, en hij kan zelf zijn lichaam veranderen in water. Ook kan hij water of iets anders veranderen in ijs. Ruben is eigenlijk een mutant en hij kan zijn krachten aardig goed in bedwang houden, maar soms gaat er toch iets mis en bevriest hij per ongeluk iets. In droge gebieden kan hij ook minder goed water manipuleren, dus daarom draagt hij ook altijd een mes bij zich.
    6. Voor zover Ruben weet heeft hij geen familie. Zijn moeder wist niet wie zijn vader was en is overleden in een van de bendeoorlogen toen Ruben 8 was.
    7. Hij heeft een litteken van een mes op zijn schouder.
    8. Een lange zwarte jas met het logo van de Night Watchers, met daar onder een marine-blauw t-shirt en jeans. Hij draagt een dogtag om zijn nek en heeft altijd zijn afgetrapte sneakers aan. Het logo op z'n jas heeft hij bewust, omdat hij het idee heeft dat de Night Watchers altijd zijn thuis was en altijd zal zijn.
    9. Uit de achterbuurten van Detroit
    10. Zijn aartsvijand is de Razzle, die hij al vanaf zijn 11e kent uit de bendeoorlogen. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Verder kan hij niet goed opschieten met Clint, en voelt zich niet op zich gemak bij Steve, omdat ze totaal anders zijn (Ruben meestal onbeleefd en Steve juist de gentleman). Ondanks dat hij soms echt onuitstaanbaar kan zijn, accepteert iedereen hem wel.
    11. Tijdens een gevecht met de Vertigo Skullz gebruikte Ruben zijn krachten op zo'n grote schaal dat SHIELD hem weghaalde in Detroit en een Avenger van hem maakte. Hij gebruikt zijn krachten nu alleen nog maar om (in zijn ogen) kwaad uit te roeien.


    Zo, gefixt. (A)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    Hij heeft een verleden met Ruben ;)

    je naam : Rasny Jeffin, 20 jaar
    je bijnaam : Razzle
    korte beschrijving van jezelf : In zichzelf gekeerd, met een wat sadistisch karakter. Rasny heeft gemillimeterd haar en groene ogen. Hij heeft een gebruinde huid. Hij is knap en gespierd en daardoor zeer populair bij meisjes. Een vaste relatie heeft hij nog nooit gehad. Hij kan goed vechten en zijn krachten onder controle houden, en hij houd ervan om mensen te martelen.
    waar kom je vandaan : Detroit
    bijgevoegde foto :


    wat zijn je krachten : Hij kan de zwaartekracht manipuleren en dingen naar zich toe laten zweven. Ook kan hij goed met messen en knuppels omgaan.
    wat is je familie toestand : Zijn oudere broer is een van de bendeleiders, maar kijkt niet naar hem om. Zijn familie geeft ook niet veel om hem en laat hem zijn gang gaan, als hij maar zorgt voor brood op de plank.
    wat is je verleden : Rasny komt uit de achterbuurten van Detroit, en zat in de bende genaamd ''Vertigo Skullz''. De Vertigo Skullz zijn de aartsvijanden van de ''Night Watchers'' (dit is trouwens de bende waar Ruben in zit).
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen : Hij heeft een grote tattoo met het logo van de Vertigo Skullz op zijn rug.
    wat is je schurkenkostuum : Donkergroen mouwloos t-shirt en zwarte jeans met sneakers eronder. Hij draagt een zwart zweetbandje om elke pols.
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? : Zijn vijand is Ruben, hij wil hem terugpakken.
    slechtste wat je ooit gedaan hebt : Tijdens een gevecht tegen de Night Watchers heeft hij veel mensen vermoord en verwond. Dit was hetzelfde gevecht waarna Ruben bij SHIELD kwam. Na het gevecht was Ruben dus weg en hadden de Night Watchers gewonnen, dus wilde Rasny wraak. Hij ontmoette Loki en voegde zich bij hem om Ruben te verslaan.

    Ik vond het leuk om twee oc's een verleden met elkaar te geven, ik hoop dat je hier iets mee kan (nerd)


    me likes ^.^
    heel erg origineel zelfs , kga der zeker iets mee kunnen doen xD
    (K)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    GreyTardis schreef:
    Hij heeft een verleden met Ruben ;)

    je naam : Rasny Jeffin, 20 jaar
    je bijnaam : Razzle
    korte beschrijving van jezelf : In zichzelf gekeerd, met een wat sadistisch karakter. Rasny heeft gemillimeterd haar en groene ogen. Hij heeft een gebruinde huid. Hij is knap en gespierd en daardoor zeer populair bij meisjes. Een vaste relatie heeft hij nog nooit gehad. Hij kan goed vechten en zijn krachten onder controle houden, en hij houd ervan om mensen te martelen.
    waar kom je vandaan : Detroit
    bijgevoegde foto :


    wat zijn je krachten : Hij kan de zwaartekracht manipuleren en dingen naar zich toe laten zweven. Ook kan hij goed met messen en knuppels omgaan.
    wat is je familie toestand : Zijn oudere broer is een van de bendeleiders, maar kijkt niet naar hem om. Zijn familie geeft ook niet veel om hem en laat hem zijn gang gaan, als hij maar zorgt voor brood op de plank.
    wat is je verleden : Rasny komt uit de achterbuurten van Detroit, en zat in de bende genaamd ''Vertigo Skullz''. De Vertigo Skullz zijn de aartsvijanden van de ''Night Watchers'' (dit is trouwens de bende waar Ruben in zit).
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen : Hij heeft een grote tattoo met het logo van de Vertigo Skullz op zijn rug.
    wat is je schurkenkostuum : Donkergroen mouwloos t-shirt en zwarte jeans met sneakers eronder. Hij draagt een zwart zweetbandje om elke pols.
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? : Zijn vijand is Ruben, hij wil hem terugpakken.
    slechtste wat je ooit gedaan hebt : Tijdens een gevecht tegen de Night Watchers heeft hij veel mensen vermoord en verwond. Dit was hetzelfde gevecht waarna Ruben bij SHIELD kwam. Na het gevecht was Ruben dus weg en hadden de Night Watchers gewonnen, dus wilde Rasny wraak. Hij ontmoette Loki en voegde zich bij hem om Ruben te verslaan.

    Ik vond het leuk om twee oc's een verleden met elkaar te geven, ik hoop dat je hier iets mee kan (nerd)


    me likes ^.^
    heel erg origineel zelfs , kga der zeker iets mee kunnen doen xD
    (K)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    cool(yeah)
    Ik verheug me erop!
    heb je trouwens nog veel plaatsen nodig?


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    cool(yeah)
    Ik verheug me erop!
    heb je trouwens nog veel plaatsen nodig?


    nog twee goeikes
    en drie slechtekes xD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    profiel van Jade Slatherine



    naam: Jade Slatherine
    bijnaam : agent Slatherine / BlackTiger
    korte beschrijving : Jade, heeft kort donkerpaars haar tot aan haar schouders die in pieken staan. ze heeft een gebruinde huid en opvalende jukbeenderen. haar ogen zijn lichtblauw die ze meer contrastreerd met mascara in een zwoele blik. ze heeft rode lippen en licht blozende wangen. ze draagt een kort bruin lederen jasje met daarond een rode tanktop. haar broek is eentje die ze meegejat heeft uit het leger. als schoenen draagt ze bruine schoenen met een kleine hak aan.
    ze heeft een wapenband die om haar billen en middel gespannen is. daaraan hangen munitie, twee geweren en een zwaard. aan haar hals heeft ze een ketting hangen die ze van haar vader kreeg.
    waar kom je vandaan: origineel uit Manhatan, ze is verhuisd naar Pakistan in een ver afgelegen dorp toen ze vijf was.
    wat zijn je krachten : taekwando, ju jitsu, karakte, kickboksen, Aikido, Kung-fu/Tai Chi, ze bezit een kracht in haar lichaam die haar onweerstaanbaar maakt tegen haar vijanden.
    wat is je familie toestand : ouders zijn gedood door het leger van Loki. vader was agent bij S.H.I.E.L.D
    wat is je verleden: Jade is verhuist op haar vijfde naar Pakistan samen met haar ouders. omdat Raven ( haar vader) niet wilt dat ze hun zouden vinden leek voor hem Pakistan een goeide plek. Raven was goede vrienden met Nick Fury hij was de beste agent in de contereien. samen met Furry hadden ze een contract opgemaakt die de vrede zal houden tussen aarde en ruimte. Loki viel de Hellicarier aan om het document te vernietigen. Raven vluchtte naar z'n familie om hen te redden en verstopte het document in een ijzeren koffer die hij gaf aan Jaden. haar ouders en vrienden gingen dood door Loki's vermomde leger. Jade werd gevonden door Break Point een afdeling die de slechterikken vernietigde. ze werd eerst kindsoldaat en later werd ze een huurling tot dat ze de ware aard van Break Point kende en het pand verliet.
    extra's : Jade heeft een lange Tattou op de binnenkant van haar linkerarm dat weerspiegeld haar krachten door twee vechtende mensen.
    aan haar hals draagt ze een halsketting die ze kreeg van haar vader vlak voor hij stierf.
    persoonlijke vijand : Loki
    hoe ben je in het avenger team beland : via satelieten van Furry hebben ze haar kunnen tranceren. Nick vertelde haar ware aard en wat gaande is in de wereld.
    meteen legde ze haar belofte af als avenger


    ziezo dit is Jade Slatherine, do you likes here :p


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Fuck it, nog een badboy (puh)

    je naam : Yukio Tadashi
    je bijnaam : Nerdje
    korte beschrijving van jezelf : Yukio is klein van stuk en heeft zwart haar en donkere ogen, een typisch Japans uiterlijk. Hij is er in zichzelf gekeerd en werd, mede dankzij zijn nerdy uiterlijk, gepest op school. Ondanks dat bleef hij naar school gaan, tot door een ongeluk in het sciencelab. Door dat ongeluk kreeg hij zijn krachten, maar in de angst nog meer gepest te worden gaat hij helemaal niet meer naar school.
    waar kom je vandaan : Is op 12 jarige leeftijd geemigreerd vanuit Japan naar San Francisco in de VS.
    bijgevoegde foto :


    wat zijn je krachten : Zijn krachten heeft hij gekregen bij een ongeluk met chemicaliën, wat de schuld was van een paar andere jongens. Hij had zijn laptop bij zich in het lab, maar omdat er giftige stoffen op hem en zijn laptop vielen kreeg hij zijn krachten. Hij kan met behulp van zijn laptop een aparte realiteit creëren, als hij maar op de plek zelf geweest is of gezien heeft, maar hij kan ook zelf een 'kamer' ontwerpen en er dingen in zetten.
    wat is je familie toestand : Hij is enigs kind. Zijn ouders denken dat hij nog naar school gaat, maar eigenlijk zit Yukio ergens in de stad waar een wifi-hotspot is. Hij trekt zich terug in de games die hij speelt op zijn laptop en zijn psp.
    wat is je verleden : Hij verhuisde van Japan naar Amerika en werd op school ontzettend gepest. Hij kreeg zijn krachten door een ongeluk op school, en pakte meteen zijn kans om wraak te nemen op de jongens die het hadden veroorzaakt. Hij kwam Loki tegen in een internet café, maar toen Loki hem beval voor hem te buigen stopte Yukio hem in een van zijn kamers. Loki wist er met behulp van zijn magie uit te komen en bood hem aan met hem mee te gaan.
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen : Yukio's laptop is een donkerblauwe Sony, en als hij zijn krachten gebruikt krijgt deze een blauwe gloed om zich heen.
    wat is je schurkenkostuum : Hij heeft niet echt een kostuum, maar hij draagt een bril en een zwart vest, met daaronder een witte blouse, jeans en witte all stars.
    heb je een persoonlijke vijand bv Thor? : Hij haat iedereen op zijn school en zou ze het liefst allemaal laten sterven in een door hem ontworpen martelkamer. Hij beschouwd de andere leden van Loki's team niet als zijn vijanden, maar word wel geïntimideerd door ze. Maar omdat hij zelfvertrouwen heeft gekregen door zijn krachten houden ze na een beetje dreigen wel op.
    slechtste wat je ooit gedaan hebt : Yukio nam wraak op de jongens door ze drie weken lang in een van zijn ontworpen 'kamers' te laten zitten. Twee van de drie overleefden het niet.

    Zo, ik hoop dat je er iets van begreep(nerd)
    Sorry maar ik wilde gewoon zo iemand erbij xD
    En ik weet niet of je anime/manga kijkt, maar hij is gebaseerd op Yukio uit Bleach :P


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.