• Yes, I do now.
    De (beroemde en beruchte) jongen waar ik al 100e topics over heb gemaakt is weer het onderwerp van dit topic. Voordat ik me erover heen zet (mijn stageperiode is over een maand afgelopen, en aangezien we elkaar waarschijnlijk stukken minder zien, heb ik besloten om tót daar hoop te koesteren) wil ik nog één poging wagen hem terug te winnen.

    Voor de mensen die hier niks van hebben meegekregen, in het kort:
    We zijn een paar maanden bezig geweest, toen heeft hij het stilgelegd want hij was nog niet toe aan een relatie.
    Nu heb ik vorige week te horen gekregen dat hij nu bezig is met een meisje van 14 (hij is 20).

    Nu kun je zeggen, wat een klootzak, zet jezelf erover heen. Maar ik denk dat er sprake is van een rebound relatie (Een nieuwe "tussenrelatie" om de pijn te verzachten/ het gat te vullen.) Aangezien ik het er kort even met hem heb gehad en hij zei: Ik had verder geen contact meer met jou en toen ontmoette ik haar.
    (Ja ik ben hierdoor misschien afgeschreven, maar ik wil zoals ik al zei nog een poging wagen.)

    Dus,
    Enige ideeën/tips om hem in te laten zien dat ik niet alleen een betere partij ben, maar dat "wij" toch nog een poging waard zijn.
    Of persoonlijke ervaringen met het "terugwinnen/terugvinden" van je ex?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Terugwinnen van m'n ex... that's troublesome.
    Begrijp niet waarom ie iemand zo serieus neemt die jou niet serieus neemt. U wastin' your time.

    Als ik in jouw situatie zat en ik zou deze jongeman terug willen (alhoewel m'n inlevingsvermogen hier echt 0 is) zou ik het er gewoon met hem over hebben, en, whatever happens, de eer aan jezelf houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel. Als een relatie stuk gaat, dan heeft dat zo meestal zijn redenen en duiken die al snel weer op als je besluit de relatie alsnog een nieuwe kans te geven. Dat heb ik uit ervaring geleerd. Die jongens was trouwens mijn eerste serieuze vriendje -ifyouknowwhatimean- dus we hadden een behoorlijk diepe band, maar het ging gewoon niet. Zowel de eerste als de tweede keer niet.
    Als jullie niet met knallende ruzie uiteen gegaan zijn, dan zou ik eerder pogen om een mooie vriendschap op te bouwen en jullie beiden een hoop leed te besparen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wow, toeval. Mijn beste vriendin (14) heeft net wat met een gozer van 20 gehad, maar die vond z'n vriendin daarvoor toch wat 'handiger'. (Hij was eigenlijk gewoon een player maar dat boeit verder niet).

    Maar zoals al gezegd was, een relatie gaat niet zomaar kapot, ik zou eerder voor een (goede) vriendschap gaan.


    Opgeven is geen optie.

    Het kan aan mij liggen, maar die jongen heeft het dus uitgemaakt en probeert het nu met een 14-jarige meisje, terwijl die zelf 20 is en jij vermoed dat het een tussenrelatie is. Maar is hij dan niet diegene die het juist opnieuw moet proberen en het goed moet maken? :X Ik bedoel, jij hebt dan wss toch niets fout gedaan. Misschien werkte het voor hem niet en werkt het bij die 14 jarige beter.
    Ik snap dat je hem terug wilt en dat hij heel lief is geweest en zo. Maar jullie break-up heeft een reden en als hij nog niet klaar was voor een relatie en met een 14-jarige wel. Dan vraag ik me af of de reden die jij beschrijft wel de werkelijke reden is. Ik heb ook mijn twijfels trouwens wat iemand van 20 zoekt in iemand van 14 :X ik bedoel, groot leeftijdsverschil vooral op die leetijd. KIjk als je wat ouder bent, vult dat elkaar beter aan, omdat de hormonen minder worden, interesses en innerlijk er meer toe gaan doen. Maar op een zeg maar puberale leeftijd heb ik mijn twijfels :X

    maar das mijn analyse van buitenaf :X
    Ik kan het mis hebben, maar het is gwn mijn sfeer impressie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.