• Er zijn alleen maar zitplaatsen beschikbaar met het concert van 1D, maar heb je dan voor het podium een leeg gebied? Want, normaal staan daar mensen, lijkt mij... Of zetten ze daar dan stoelen neer of zo? Ik snap het ff niet :3 hahaha

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dat is een staveld als het goed is. Het kutte is: met zitplaatsen gaat iedereen daar zitten waar ie hoort. Met staplaatsen moet je zo snel mogelijk naar binnen gaan en dan moet je er dus vroeg zijn enzo :(


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Maar ze zeggen dat ze alleen maar zitplaatsen verkopen..?
    omg, ik snap hier dus echt niks van :3
    Ik ben echt een noob op dit gebied hoor haha


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Die zijn al uitverkocht of zoiets hoorde ik -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ze zetten stoelen neer op de staplaatsen. Er worden alleen maar zitplaatsen verkocht en er zijn dus geen kaartjes voor staplaatsen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Wheh , ik wil staanplaatsen , lijkt me veeeel gezelliger. Kan je mensen meeten en zo hifi


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Merrick schreef:
    Ze zetten stoelen neer op de staplaatsen. Er worden alleen maar zitplaatsen verkocht en er zijn dus geen kaartjes voor staplaatsen.


    yay! ik snap het :) thankyouu x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin