• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O daar ben je Perry.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik denk dat ze hem nu nog wel even gebruikt tot na het bal :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hm ok xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk dan weer naar Alexi en sta zachtjes op en leg de deken iets beter toe en kijk dan naar haar gezicht. Ik denk dat de kindjes meer qua innerlijk van Alexi hebben. Hoewel Tyler echt de ogen van Alexi heeft. Ik zit terug op het bed van Jake en stel me voor hoe het zou zijn als Jake en ik een kindje zouden krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dan word het een perfect kind met een vrolijke persoonlijkheid dat ook koppig is xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mini Skaniël wordt al perfect dus dat kan mini Jeslie niet zijn ;P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [alle kinderen zijn perfect.. nou ja zolang ze nog onschuldig zijn xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha :Y)

    Niet iedereen is ooit onschuldig geweest
    :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga trouwens slapen. Morgen laatste dag school en dan weekend.
    Chilazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam: -Koning- Raegan -royal- Bran -name of a pagan Celtic god- Baratheon.
    Leeftijd: 50
    Geslacht: Man.
    Functie: Koning Baratheon.
    Koninkrijk: Baratheon.
    Innerlijk: Koning Baratheon is een goede maar rechtvaardige koning. Hij heeft een hart van goud en beschermd de mensen uit zijn koninkrijk. Hij is vriendelijk maar wanneer de tijd daar is is Koning Baratheon de strijder die zijn koninkrijk nodig heeft.
    Enkel met zijn dochter Elizabeth kan het soms eens botsen. Zij zegt dat hij haar behandeld als een klein kind maar dat doet de koning enkel uit liefde en bescherming voor zijn dochter. In tegenstelling tot zijn andere dochter Catherine, die altijd luistert naar wat er van haar gevraagd word. Wel hebben koning Raegan en Elizabeth hetzelfde soort humor.
    De koning is altijd wel te vinden voor een grapje en een spel. Banketten geeft de koning graag. Hij wil dat zijn volk zich goed voelt in zijn koninkrijk en het naar hun zin heeft. Door de oorlog met zijn broeder, de koning van Northwode, is de koning zich meer beginnen bezighouden met macht en politiek waardoor er minder tijd is voor zijn volk en gezin. Maar hij heeft genoeg andere mensen om te armen en zieken te voeden en verzorgen.
    De koning geeft graag zijn manschappen een extraatje en trakteert hen dan ook soms op drank -en vrouwen-.
    Uiterlijk mét foto:




    Raegan is niet zo heel groot met zijn 177 cm maar hij is wel fors gebouwd. Raegan is gespierd waardoor hij makkelijk het zwaard kan hanteren. Hij heeft warrig, halflang, donkerbruin haar, dat in de zon eerder lichtbruin lijkt. Zijn haar bind hij vaak voor de helft naar achter omdat het anders vaak in zijn gezicht waait en daar kan de koning helemaal niet tegen. Koning Raegan heeft een baard. Zijn ogen zijn donkergroen en lijken oneindig diep. Wanneer je echt in zijn ogen kijkt, tot op de ziel zoals men zegt, kan je het groen van een woud zien, waar de heer van Baratheon zijn jeugd heeft doorgebracht.
    Raegan heeft door zijn ouderdom rimpels op zijn voorhoofd waardoor hij soms een strenge en boze gezichtsuitdrukking brengt. Wanneer hij lacht verschijnen lach rimpels rond de ogen van de koning.
    Hij draagt vaak een lange, warme cape van dierenvellen om zichzelf te beschermen tegen de koude en ziektes.
    Geschiedenis: Koning Raegan is de zoon van 3 generaties koningen van Baratheon. Hij is opgegroeid in een klein dropje vlakbij het kasteel bij een arme visser en zijn vrouw. Het dorp was midden in een bos gelegen met één enkel pad en recht door. Als jonge knaap leerde Raegan vissen van zijn 'vader' in het meer, die verstopt in het bos en in de rivier die het bos doorkruiste. Pas toen Raegan 17 jaar was werd hem vertelt dat hij de enige zoon was van de koning en de eigenlijke troonopvolger. Raegan verliet zijn 'pleeg'-ouders en ging op het kasteel wonen waar hij zijn 3 zussen leerde kennen: de 15-jarige Blair, met de lange, donkere haren en de mysterieuze ogen, de 12-jarige Ailíse, die pure blijheid en vrolijkheid uitstraalde en de jongste van de kliek: Ysolte, die net 8 was geworden toen Raegan zich bij zijn familie voegde en nooit sprak tenzij het nodig was. Zij was diegene die Raegan door het hele kasteel volgde en met hem meeging toen hij de visser en zijn vrouw wilde opzoeken. Op zijn twintigste stierf de vader van Raegan, koning Vaughn, en werd Raegan koning van Baratheon. Zijn moeder Eimíle hielp Raegan de eerste jaren, maar toen ook Raegans moeder overleed aan een dodelijke ziekte stond de jonge koning er alleen voor. Zijn oudste zussen waren al getrouwd en Ysolte had het leven in een klooster gekozen. Maar toen kwam hulp uit een onverwachtse hoek. Een jonge koning uit een aangrenzend koninkrijk bood een bondgenootschap aan. De koninkrijken van Baratheon en Northwode werden bondgenoten. Ze wonnen elke oorlog en leken net broers. Maar de koning van Northwode wilde steeds meer en meer terwijl Koning Baratheon zijn volk wilde beschermen.
    De koningen werden ouder en het bondgenootschap viel in elkaar. Na eeuwen van vrede was de tijd dan eindelijk gekomen. De oorlog tussen Baratheon en Northwode was begonnen en het was enkel een kwestie van tijd voor één van de twee machtige koninkrijken zou vallen.


    Langste rol die ik ooit heb ingevuld, I think....

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 23:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Ryan
    'Hmm.. Mischien moet ik toch maar een jonger iemand zoeken om mee te praten' Zeg ik grijnzend, 'Bij mij zit het aan mijn moeders kant, ik ben gewoon nogsteeds 18 jaar' Andwoord ik.



    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Hey! Respect voor ouderen hè!' zeg ik dan lachend. 'In principe ben ik ook nog steeds achttien, dit lichaam ziet er echt niet 774 jaar uit.' zeg ik dan lachend. 'Het raarste is dat mijn ouders er daarom ook zo jong uitzien, aangezien ze na hun 18e ook niet meer ouder werden.' zeg ik dan. 'Dat is echt gewoon raar.' zeg ik dan en grinnik even en schud mijn hoofd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [bored...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hou 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hi xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'