• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist:

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Gereserveerd (nynkuu)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Prentiss)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:58 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rol: mentor
    Naam: Jonathan Mason Lawson
    bijnaam: Jonas
    Geslacht: man
    Leeftijd: 16
    District: 5
    Uiterlijk:


    Jonathan is van normale lengte; 1.75 en draagt altijd en pet.
    Innerlijk: Jonas is een macho, een rokkenjager en computerverslaafd. Toen hij een jaar geleden de spelen won, ging hij uit zijn dak en deed alsof hij er blij mee was, maar van binnen heeft het hem kapot gemaakt. En dan ook echt helemaal. Voor dat hij won, vond hij games saai, en wou hij naar buiten, maar nu herinnerd hij zich elk detail van de spelen, omdat hij een fotografisch geheugen heeft. Daardoor is hij een goede mentor, maar ook doet het hem nog meer pijn, omdat hij zich nog precies kan herinneren hoe hij iedereen heeft afgemaakt.
    Extra: Jonas Heeft een vriendin, drie zelfs.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Prentiss schreef:
    (...)
    Goed, ik open nu het eerste topic, maar ik ga niet dit hele ding overnemen, daar heb ik echt geen tijd voor.
    Wat we bijvoorbeeld wel kunnen doen is dat we het gewoon met zijn allen doen, dat degene die het nieuwe topic opent de beginpost bijhoudt of iets in die richting?


    Oké! C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    wolffire schreef:
    Rol: mentor
    Naam: Jonathan Mason Lawson
    bijnaam: Jonas
    Geslacht: man
    Leeftijd: 16
    District: 5
    Uiterlijk:


    Jonathan is van normale lengte; 1.75 en draagt altijd en pet.
    Innerlijk: Jonas is een macho, een rokkenjager en computerverslaafd. Toen hij een jaar geleden de spelen won, ging hij uit zijn dak en deed alsof hij er blij mee was, maar van binnen heeft het hem kapot gemaakt. En dan ook echt helemaal. Voor dat hij won, vond hij games saai, en wou hij naar buiten, maar nu herinnerd hij zich elk detail van de spelen, omdat hij een fotografisch geheugen heeft. Daardoor is hij een goede mentor, maar ook doet het hem nog meer pijn, omdat hij zich nog precies kan herinneren hoe hij iedereen heeft afgemaakt.
    Extra: Jonas Heeft een vriendin, drie zelfs.

    Oké, dat is leuk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik maak een nieuwe stylist voor 4. C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Rol:
    Stylist.
    Naam:
    Neleora Delaya Synder. (Nele)
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Leeftijd:
    22 jaar oud.
    District:
    District 4, visvangst.
    Uiterlijk:


    Nele heeft rood haar en is daar trots op. Ze houd van rare kleding en is dol op zo veel mogelijk doen met haar uiterlijk. Soms draagt ze een van haar jurkjes en dan pronkt ze daar heel erg mee. Haar ogen zijn groen-grijs en hebben langs de pupil lichte streepjes geel. Nele is dol op haar ogen en doet er dan ook vaak goude eyeliner omheen zodat dat goud wat extra benadrukt wordt.


    Nele is best lang voor een vrouw, ze is 1,80 lang. Ze haat haar lengte, ze was liever wat korter geweest. Waarom ze dat liever had is omdat ze dan een goede reden heeft om extra hoge hakken te dragen. Als ze nu hakken draagt voelt ze zich een reus.
    Als Nele geen hakken draagt loopt ze het liefst op blote voeten, dat geeft haar een fijn gevoel.
    Nele heeft een vrij bleke huid dus draagt ze bijna nooit witte kleding, ze vind dat ze er dan niet mooi uit ziet. Het vaakst draagt ze rood of paars, wat ze beide heel erg goed bij haar haar vind passen.
    Innerlijk:
    Neleora is altijd heel erg blij en hyper, dat komt omdat ze het prettige van het leven altijd inziet. Als ze naar haar tributen kijkt denkt ze altijd aan het feit dat zij tenminste de arena niet in hoeft, en dan is ze zeer gelukkig. Nele heeft ook altijd zin om bij iedereen die ze ziet passeren een nieuwe look te bedenken. Altijd heeft ze een note boekje bij zich om daar de gewenste look hele maal uit te tekenen, maar soms overdrijft ze. Als Nele overdrijft dan overdrijft ze ook echt. Als ze bijvoorbeeld een elegante rode jurk moet maken voor een herfst feest kan ze de jurk zo overdrijven dat het bestaat uit een hele boom met herfst bladeren. De persoon die die jurk ontvangt zal dan niet blij zijn, maar omdat Nele heel boos kan worden omdat je haar jurk niet draagt draagt toch iedereen die jurk. Als Nele niet overdrijft zijn haar jurken prachtig. Er is alleen een probleempje, ze kan echt niet goed broeken en T-shirts ontwerpen, vandaar dat haar jongens dus soms in jurk-achtige tunieken rond lopen op de interviewen.
    Nele heeft soms woede aanvallen, meestal als mensen haar jurken niet mooi vinden. Sommige echter komen op hele andere momenten, heel plotseling bijvoorbeeld, als ze gewoon door een gang huppelt.
    Verder is Nele een heel vrolijk en aardig persoon.
    Extra:
    -Nele heeft een oranje kat, genaamd: Tijger. Waarom de kat zo heet is niet duidelijk, hij lijkt geheel niet op een tijger.


    Tijger is een hele chagrijnige kat die alleen maar aardig is tegen Nele, hij blaast de hele tijd, maar Nele houd van hem.
    -Vroeger werd Nele mishandelt door haar vader. Toen ze eindelijk uit huis mocht heeft ze dat los gelaten.
    Ze denkt ook nooit meer aan haar vader. Ze heeft maar twee dingen over gehouden aan die mishandeling: een klein litteken op haar wang en ze is bang voor vaders.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 14:44 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    is alleen de tribuut van 9 over?? zo ja: mag ik die dan???
    als er meer over is (van de tributen) hoor ik het graag...
    zodra ik weet dat ik een tribuut krijg maak ik zo snel
    mogelijk een personage...


    imperfection is beauty

    nynkuu schreef:
    is alleen de tribuut van 9 over?? zo ja: mag ik die dan???
    als er meer over is (van de tributen) hoor ik het graag...
    zodra ik weet dat ik een tribuut krijg maak ik zo snel
    mogelijk een personage...

    Je mag de tribuut van 9 invullen en ja, verder is inderdaad alles vol.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    rol: vrouwelijke tribuut
    naam:Vanessa Ariana Stevens
    geslacht: vrouw
    leeftijd:16
    District:9
    uiterlijk:Vanessa heeft lichtblond haar en donkerblauwe ogen. ze is 1.78 lang. Vaak heeft ze een spijkerbroek met een t-shirt aan. Haar huid is niet heel bleek, maar ook niet heel erg bruin. Qua uiterlijk ziet ze er niet gevaarlijk uit, maar als ze eenmaal in haar rol zit is ze niet meer te stoppen en schrikt ze iedereen af. Ze haat optutten. Jurken, make-up en hakken vermijd ze het liefst.
    innerlijk:Vanessa kan goed met een pijl en boog opschieten. Ze houdt ook heel erg van jagen. Ze is heel alert. Ze doet er dan ook echt alles aan om te overleven...Ze is wel heel onvoorspelbaar. Dit kan in haar voordeel werken,maar ook in haar nadeel.Ook heeft ze een slecht richtingsgevoel. Zij maakt niet snel uit haarzelf vrienden, maar wel als het haar leven kan redden ... Praten kan ze wel als de beste. Ze kletst maar door en door...
    extra: Ze is vroeger weggelopen van huis omdat ze zich meer thuis voelde in het bos. Ook houdt ze van de kleur groen.

    (zo goed?, foto lukt niet)

    (ik snap dat het niet uitgebreid genoeg is, ik had er gisteren alleen geen tijd voor. ik zal proberen of ik het vandaag af kan krijgen)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:32 ]


    imperfection is beauty

    nynkuu schreef:
    rol: vrouwelijke tribuut
    naam:Vanessa Ariana Stevens
    geslacht: vrouw
    leeftijd:16
    District:9
    uiterlijk:blond haar en blauwe ogen
    innerlijk: Ze is nergens bang voor en kan heel goed met de meeste wapens opschieten.
    Ze doet er echt alles aan om te overleven...Ze is wel heel onvoorspelbaar. Dit kan in haar
    voordeel werken,maar ook in haar nadeel.Ook heeft ze een slecht richtingsgevoel.
    extra: Ze houdt van de kleur groen.
    (zo goed?, foto lukt niet)

    Je zal je personage toch echt wat uitgebreider moeten maken. 'Blond haar en blauwe ogen' is echt niet genoeg qua uiterlijk, kijk anders naar de andere rollen om te zien wat je allemaal over je personage kan vertellen. Het innerlijk is ook wel heel oppervlakkig, en het is ook erg ongeloofwaardig dat ze met bijna alle wapens kan omgaan en nergens bang voor is.
    Sorry als dit gemeen klinkt, maar RPG's gaan vaak snel achteruit als de personages niet goed zijn uitgewerkt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als ze haar personage niet goed genoeg uitwerkt wil ik haar daar wel mee helpen... Of overnemen omdat ik eigenlijk helemaal geen meisje heb
    En ik gamaar eens sposten in het speeltopic


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Als ze haar personage niet goed genoeg uitwerkt wil ik haar daar wel mee helpen... Of overnemen omdat ik eigenlijk helemaal geen meisje heb
    En ik gamaar eens sposten in het speeltopic

    Je mag haar altijd tips geven als ze daar behoefte aan heeft, maar ik geef haar wel eerst de kans om het nog een keer te proberen voor haar personage wordt overgenomen. Ik zal haar als gereserveerd in de rollenlijst zetten en reserveringen blijven 2 dagen staan, als hij daarna nog niet (voldoende) is verbeterd kan jij hem invullen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:56 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @BlueHope ik kan wel wat hulp gebruiken....


    imperfection is beauty

    nynkuu schreef:
    rol: vrouwelijke tribuut
    naam:Vanessa Ariana Stevens
    geslacht: vrouw
    leeftijd:16
    District:9
    uiterlijk:blond haar en blauwe ogen. ze is 1.78 lang. Vaak heeft ze een spijkerbroek met een t-shirt aan. Haar huid is niet heel bleek, maar ook niet heel erg bruin. Ze haat optutten. Jurken, make-up en hakken vermijd ze het liefst.
    innerlijk:Vanessa kan goed met een pijl en boog opschieten. Ze houdt ook heel erg van jagen. Ze is heel alert. Ze doet er dan ook echt alles aan om te overleven...Ze is wel heel onvoorspelbaar. Dit kan in haar voordeel werken,maar ook in haar nadeel.Ook heeft ze een slecht richtingsgevoel.
    extra: Ze houdt van de kleur groen.
    (zo goed?, foto lukt niet)

    (ik snap dat het niet uitgebreid genoeg is, ik had er gisteren alleen geen tijd voor. ik zal proberen of ik het vandaag af kan krijgen)


    Oke, nou ja, de eerste vijf dingen zijn natuurlijk gewoon goed^^
    Uiterlijk, een plaatje is niet zo moeilijk. Als je niet weet hoe je dat doet: [img]Link van het plaatje[/img ], maar dan zonder spatie.

    Innerlijk, Je moet niet te ver zoeken. Je kan het beste gewoon je eigen innerlijk of dat van mensen om je heen gebruiken. Zoals ik ben soms erg rustig, soms erg druk, vreselijk besluiteloos, kan veels te veel praten en weet niet goed wanneer ik op moet houden. Dat soort dingen maken het innerlijk al een stuk uitgebruider.
    Ook dingen die ze leuk vind en waarom ze die leuk vind kun je hierbij goed bebruiken.

    Extra: daar kan je eventueel iets over de familie neer zetten, iets over haar jeugd, of haargrootste angst (Die kan ook bij haar innerlijk volgens mij)


    We've lived in the shadows for far too long.

    @BlueHope ik krijg het plaatje er ook niet op met jouw instructies, dus laat het plaatje maar zitten....


    imperfection is beauty

    nynkuu schreef:
    @BlueHope ik krijg het plaatje er ook niet op met jouw instructies, dus laat het plaatje maar zitten....

    [Heb je het plaatje op je computer opgeslagen? Dan is het namelijk heel makkelijk: je gaan naar tinypic.com en je selecteert het plaatje dat je wilt. Dan moet je de tweede link hebben. Misschien kun je nog een paar slechte punten invullen? Denk bijvoorbeeld aan een wapen waar ze niet mee kan omgaan, een irritante karaktertrek, een slechte gewoonte of een fysiek zwak punt. Het is niet lullig bedoeld of zo hoor, maar omdat je aangaf dat je graag advies wilde zeg ik het even.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.