• *insert eng muziekje*

    Ik heb net drie kwartier gespendeerd aan een vampierbeet en de rest van mijn make-up, ziehier het resultaat:



    Wordt nog uitgebreid met fake tanden (hopelijk) en ook de beet wordt nog duidelijker gemaakt.
    Maar ik moet eerst nog eten, dus dat moet nog even wachten :')

    Hoe gaan jullie straks verkleed?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 18:47 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eepiline schreef:
    (...)
    Verjaardagsverkleedfeestje...
    En als ik me niet verkleed, dan krijg ik alleen maar pintjes. D:
    Omdat ik dat niet lust. Met water zou ik oké zijn, maar ze weet dat dus zou ik pinten krijgen. :l


    D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga mezelf niet verkleden, maar er zijn hier al wel een paar angstaanjagende monsters aan de deur geweest (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jammer genoeg wordt er hier niet echt halloween gevierd, maar ik heb wel altijd halloween vrijdansen van stijldansen de zaterdag ervoor. Ik was ook als vampier, maar daar hoef ik nooit zoveel voor te doen. Ik heb moedervlekken in mijn nek die net littekens lijken van een beet, ik ben heel bleek van mijzelf en heb eng scherpe hoektanden (geen grapje, mijn vrienden noemen mij standaard al vampier). Ik had dus alleen rode lenzen in, een mooie rode jurk aan en een zwarte cape ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe nix aan Halloween, heb wel wat snoepjes gekocht voor eventuele kinderen die aan komen bellen in kostuum.

    P.S. Je ava is SUPER! We love PLL!


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik heb het vorig weekend gevierd ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Balance schreef:
    Hier wordt niet aan Halloween gedaan. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij mij op school was iemand als mummy verkleed, en hadden sommige zombie make up. Ik vind het een beetje overdreven en aandachtsgeil als je zo naar school gaat.


    Alleen maar tranen van geluk