• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Shocker. Nou eigenlijk zag ik dit al aankomen, maar ja. Erg jammer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dit zat er dus al aan te komen. Ik respecteer zijn keuze volledig, maar dat neemt niet weg dat ik er verschrikkelijk verdrietig om ben. Moge het hem en de band nog goed gaan op aparte wegen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 17:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Malabami schreef:
    Dit zat er dus al aan te komen. Ik respecteer zijn keuze volledig, maar dat neemt niet weg dat ik er verschrikkelijk verdrietig om ben. Moge het hem en de band nog goed gaan op aparte wegen.


    'Darling, just hold on'

    Hoewel ik al ruim anderhalf jaar geen fan meer ben, vind ik dit toch erg jammer. :c Awh, my poor sister. Ze is net helemaal into One Direction.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet echt een fan meer, maar ik vind dit toch wel jammer. Al zag ik het wel aankomen, tbh.


    El Diablo.

    Aw, wat jammer. Ik heb zelf niet zoveel met One Direction, maar ik kom het voldoende hier op Q tegen dat ik toch enigszins gewend ben aan hun standaard samenstelling. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel fans geen leuk nieuws is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spijtig voor de fans!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wel, ik vind het begrijpelijk. Die jongens staan onder zo'n grote druk!!
    Met zayn zag ik het al aankomen, maar ik las wel dat de andere 4 wel Door gaan.
    Maar ik las ook ergens dat Louis ook licht overspannen is???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Crucifix schreef:
    Shocker. Nou eigenlijk zag ik dit al aankomen, maar ja. Erg jammer.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Zayn zal voor mij altijd een deel van One Direction blijven, ook al doet hij niet meer mee. Hij was er bij vanaf het begin en hij heeft meegewerkt met 4 albums, dat zal niet opeens plots weggaan, ik zal hem altijd als deel van One Direction zien. Het voelt nu net alsof One Direction niet meer compleet is, want hij is gewoon een deel daarvan.

    Ik begrijp zijn keuze wel, maar had het niet verwacht ondanks dat hij al niet meer met een paar shows van de tour meedeed. Volgens mij is het voor hem geen makkelijke keuze geweest, en ik hoop zo erg dat anderen het ook respecteren en hem nu niet haatberichten etc. gaan sturen...

    Wow. Wat een nieuws. Het komt wel echt hard aan... Kon het niet geloven, zag het net op Facebook en ik moest 6x lezen voordat ik besefte dat het echt was...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu moeten al die verhalen aangepast worden ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was er al lang bang voor. ik snap Zayn zijn keuze wel al had ik liever gezoen dat hij dit na de tour deed. Ik ben wel blij dat ze doorgaan al denk ik dat ze het niet labg vol houden.... damn hoe zooets je dag kan verpeste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zag het zelf ook wel aankomen, eigenlijk. Zelf was ik niet echt fan, ja, ik las verhalen, en luisterde wel ''eens'' naar een liedje - maar verder...Eerlijk gezegd werd ik helemaal gek van al dat gekrijs en gehyper van de fans, aan de andere kant snap ik dat ook wel weer. Maar goed, ik voorzag altijd wel een lid wat zou stoppen, tbh dacht ik dat het Harry zou zijn :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het was te verwachten, maar het blijft wel jammer. (no_chears)


    -