• Het is altijd al een issue geweest: mijn haar.
    Mijn haar is bij de aanzet altijd al plat en futloos geweest, ook op mijn babyfoto's toen ik een jaar of 1 was.
    Ik was het met shampoo en conditioner van andrelon wat het al een beetje meer volume geeft en ik föhn het nu ook en ik gebruik daarvoor ook van andrelon een get the volume föhnspray, maar het is nog steeds heel erg plat. Ook zakt het volume er snel uit als ik klaar ben met föhnen ookal gebruik ik haarlak. Ook als ik mijn haar krul zakt het er snel uit.
    Mijn volgende issue is dat mijn haar altijd vanzelf in een scheiding valt. Daardoor heb ik een best wel brede scheiding en ook als ik mijn haar naar voren gooi, het in één richting breng met mijn vingers en er daarna een staart van maak, ze je alsnog die scheiding. Daardoor verbrand mijn scheiding ook erg snel.

    Heeft iemand misschien tips?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mousse?
    Ik gebruik zelfs gel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken het volledig, mijn haar is ook zo! VER-SCHRKI-KE-LIJK!
    Ik zoek via Youtube leuke kapsels op die me goed staan (wat dus de futloosheid enzo verbergt), ook je haar lichtjes teasen geeft dat ietsje meer volume (zoveel als je zelf maar wilt).
    En als ik dan nog steeds niet tevreden ben met mijn haar dan kleur ik het in een aparte kleur (zoals nu: paars).
    :D
    Als je connecties hebt kan je misschien bevriende kappers/kapsters of iemand die dat als opleiding doet wat raad vragen?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:43 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Korter knippen of veel laagjes aan de bovenkant. Hoe langer je haar, hoe zwaarder en minder volume je hebt.


    Your make-up is terrible

    Alptraum schreef:
    Ik ken het volledig, mijn haar is ook zo! VER-SCHRI-KE-LIJK!
    Ik zoek via Youtube leuke kapsels op die me goed staan (wat dus de futloosheid enzo verbergt), ook je haar lichtjes teasen geeft dat ietsje meer volume (zoveel als je zelf maar wilt).
    En als ik dan nog steeds niet tevreden ben mijn mijn haar dan kleur ik het in een aparte kleur (zoals nu: paars).
    :D
    Als je connecties hebt kan je misschien bevriende kappers/kapsters of iemand die dat als opleiding doet wat raad vragen?


    Ik hoor net dat ik dinsdag naar de kapper ga dus ik ga het dan wel even vragen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Volume powder van de Pink Collection van Andrelon. Echt. Ik zweer hierbij. Ik heb echt het dikste en zwaarste haar wat er is en daar zakt alles altijd uit bij mij. Maar als ik dit gebruik zit er zwaar veel volume in.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Handles schreef:
    Korter knippen of veel laagjes aan de bovenkant. Hoe langer je haar, hoe zwaarder en minder volume je hebt.


    Dit klopt inderdaad!
    Ik had namelijk zelf ook futloos haar aan de bovenkant maar ook aan de onderkant, heel mijn haar was futloos omdat het tot mijn kont was.
    Ben laatst dus naar de kapper geweest, er is een stuk vanaf+ik heb laagjes, en nu heb ik weer volume ;D
    Maar als het goed is hebben ze ook soortvan poeder wat je in je haar doet waardoor je volume krijgt
    Geen idee of je daar wel es van gehoord hebt?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:49 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dit klopt inderdaad!
    Ik had namelijk zelf ook futloos haar aan de bovenkant maar ook aan de onderkant, heel mijn haar was futloos omdat het tot mijn kont was.
    Ben laatst dus naar de kapper geweest, er is een stuk vanaf+ik heb laagjes, en nu heb ik weer volume ;D
    Maar als het goed is hebben ze ook soortvan poeder wat je in je haar doet waardoor je volume krijgt
    Geen idee of je daar wel es van gehoord hebt?


    Ik heb daar inderdaad van gehoord en zat erook aan te denken het te kopen, maar er zit ook een prijskaartje aan, maar als die supergoed werkt dan is het vast wel mijn geld waard.
    In de eerst en tweede klas had ik ook laagjes en vrij kort haar maar het bleef plat en futloos.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Ik heb daar inderdaad van gehoord en zat erook aan te denken het te kopen, maar er zit ook een prijskaartje aan, maar als die supergoed werkt dan is het vast wel mijn geld waard.
    In de eerst en tweede klas had ik ook laagjes en vrij kort haar maar het bleef plat en futloos.


    Ja snap ik wel
    Misschien is dit iets?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ja snap ik wel
    Misschien is dit iets?


    Ik zal het binnenkort uitproberen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Ik zal het binnenkort uitproberen.


    Laat me maar weten of t heeft geholpen, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.