• Wil jij de vriendin van Bill worden in mijn verhaal?

    Vul hier onder dan even je gegevens in.



    Je Naam:

    *Je Leeftijd:

    Je style:

    Iets belangrijks voor jou:

    Waarom je de vriendin wil worden:





    De winnaar krijgt bericht!





    * Dit kan verandert worden in de quiz.

    Je Naam: yuni ^^

    *Je Leeftijd: 14/15 (nog een maandje :D:D)

    Je style: Roze/zwart beetje emo, houdt van dodskoppen en sterren, en dr eigen teken, een open hart met duivelshoorns ^^

    Iets belangrijks voor jou: Muziek!

    Waarom je de vriendin wil worden: Omd at jij het vroeg, en Bill geoon een leukerd is, of ie nou bi, gay of hetero is, hij blijft sexy :D En ik minder hypocriet over hem ben xD (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Je Naam: Delphine



    *Je Leeftijd: 14



    Je style: Emo/scene (sorry wil niet zow wannabe overkomen maar het is eenmaal zo :$)



    Iets belangrijks voor jou: muziek, mn bmx, eyeliner,
    en al mn bandjes rond mijn arm, mn vans en mn strikjes en hello-kitty kleetrjes en stuff



    Waarom je de vriendin wil worden:hij is gewoon de perfectste jongen/man ter werel, iedereen wil hem
    ook zal het moeilijk heeel moeilijk te accepteren eens bill een vriendin heeft :( en daarom zit ik ook op quizlet dan kan je toch nog dromen en dromen dat je dromen waar komen :P
    en ik doe alleen ng maar in een quiz mee van mijn vriendin en daar ben ik met tom terwijl ik vooral voor bill ben, bill is gewoon de perfectie op zichzelf

    Mijn naam: Eline
    Leeftijd: 16 [weet het ben in het egt niet zo oud maar vind ik een leukere leeftijd :P]
    style: Veel zwart roze en rood, en mij haar is zwart tot halvewege mijn rug met roze plukjes :D
    Iets belangrijks voor mij: Liefde muziek en vriendschap ow en humor :P
    Waarom ik vriendin wil zijn van Bill:
    Omdat hij seCii is, MoOii is en ik hem gewoon heel leuk vind :D En het me leuk lijkt om in een quiz te spelen van iemand anders :D
    xLien

    Wil je wel even zeggen wanneer iemand 'gewonnen' heeft? ;) Dan melden mensen zich ook niet nutteloos aan, en kan ik het topic sluiten ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb er nu een gekozen en de gene die gekozen heeft heeft nu beicht van mij gehad.

    Je Naam: Meline(:



    *Je Leeftijd: 14 jaar.



    Je style: umum. Emo denk ik(: Ben geen gothic tenminste.



    Iets belangrijks voor jou: Familie, muziek, respect, niet pesten, vrienden, gelukkig zijn, blij zijn met alles dat je hebt^^ en th<3.



    Waarom je de vriendin wil worden: umum. het lijkt me heel erg leuk!

    en ik lees nu dat ik niet meer kan reageren;|

    gvd!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    omg! iedereen ineens aparte namen verzinne;'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Neej hoor, ik niet ^^ :P

    Mar je hoeft je niet meer aan te melden, ze heeft gekozen ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!