• Zangwedstrijd


    madeupyou
    RE: aanvraag zangwedstrijd

    Je hebt toestemming om je wedstrijd te starten!
    Veel plezier!=)


    Hallo iedereen! ^.^
    Ik organiseer dus een zangwedstrijd, omdat ik zelf heel graag zing, en omdat ik graag een zangwedstrijd op Q wil hebben, die wél helemaal tot het einde volgehouden wordt, door deelnemers én organisator.

    Juryleden
    Ik ben enig jurylid, om te vermijden dat er juryleden zijn die beoordelingen laat inleveren en zo de wedstrijd ophouden.

    Deelnemers
    1-Alloveryou (niet ingeleverd)
    2-musicloverxx (niet ingeleverd)
    3-Donoghue finalist
    4-Eloquentia finalist
    5-MissDior (niet ingeleverd)
    6-Faerydea (niet ingeleverd)
    7-Drizzle (niet ingeleverd)
    8-JillStyles (niet ingeleverd)
    9-Paholainen (niet ingeleverd)
    10-Berdy afgevallen -> 2 Credits 4e plaats
    11-Deidarasgirl afgevallen -> 2 Credits 5e plaats
    12-MaraCroft finalist

    Wat verwacht ik van jullie?
    - graag zingen, of course
    - respecteer de deadlines!
    - respecteer elkaar, en elkaars meningen -> Wie mensen uitscheld of dergelijke, zet ik METEEN uit de wedstrijd
    -de filmpjes bij voorkeur op een youtubekanaal (andere manieren mogen ook, maar als het kan via youtube)


    Uitstel/niet inleveren

    -Je kan in totaal 1x om uitstel vragen, met een geldige reden
    -Je kan (enkel in de eerste 3 rondes) 1x een joker inzetten (dit meld je van tevoren, en niet NA de deadline... als je dit meld na de deadline, beschouw ik dit als niet ingeleverd, en word je uit de wedstrijd gezet)
    -zoals hierboven vermeldt, niet inleveren -> uit de wedstrijd
    -Je krijgt telkens voldoende tijd (10 dagen - 2 weken (afhankelijk van de ronde) en voor de finale krijg je zelfs 3 weken tijd), maar mocht er iets zijn (toetsweek, examens, andere schooldingen of een onverwachte gebeurtenis, meld dit dan minstens 3 dagen voor de deadline en dan pas ik die met een paar dagen aan.
    (dit kan ik wel niet iedere keer doen, dus hou daar rekening mee!


    de rondes
    We zitten nu in de finaleronde!!!
    De Finale! =D
    Ziezo, hier zijn we dan. De laatste opdrachten en dingetjes die jullie moeten doen, en dan zullen e weten wie er heeft gewonnen ;3 Ik kijk er even hard naar uit als jullie, en ik ben ook minstens even benieuwd. Hieronder wordt de finale zo zorgvuldig mogelijk uitgelegd. Mochten er toch onduidelijkheden zijn, dan zou ik dat graag op tijd horen, zodat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen. Ik raad jullie ook ten zeerste aan om het vorige hoofdstuk eens door te nemen, daar kunnen nuttige dingen en links in staan :). Voor de rest wens ik jullie heel erg veel succes, en dat de beste moge winnen ;)


    Een woordje uitleg:
    De finale bestaat uit drie opdrachten en een bonusopdracht. Op de drie opdrachten wordt weer een punt gezet, en daaravn telt het gemiddelde. Met de bonusopdracht kan je een extra punt verdienen om je gemiddelde omhoog te halen. Omdat die bonusopdracht heel erg tijdrovend is en ook niet de gemakkelijkste, is deze niet verplicht. De andere drie zijn vanzelfsprekend, wel verplicht. :) Graag drie aparte (of vier als je de bonus doet) videos waarin je duidelijk maakt welke bij welke opdracht hoort. In één pb de links naar mij sturen bij voorkeur. danke :3

    Opdracht 1: Latje hoger
    De eerste opdracht, latje hoger is vergelijkbaar met de vorige opdracht, alleen krijgen jullie de keuze uit 5 liedjes. (Niet allemaal klassiekers, maar toch van dat niveau, of toch nog iets hoger ;))
    LET OP: maar 1 persoon per liedje, dus je moet snel zijn. Je keuze zet je onder DIT hoofdstuk en niet in het forum, zodat je kan zien of iemand je lied al heeft gekozen, voor mocht ik het nog niet hebben aangepast.
    * I will always love you - Whitney Houston
    * I have nothing - Whitney Houston
    * If I ain't got you - Alicia Keys
    * Fallin - Alicia Keys
    * Without you - Mariah Carey

    Opdracht 2: eens iets anders:
    Bij de tweede opdracht kiezen jullie zelf een liedje. Het maakt niet uit wat je kiest maar je moet me verassen met het genre dat je kiest. De meeste liedjes die nu gekozen zijn waren pop, soms een beetje R&B, ik wil nu iets TOTAAL anders. Verras me, en stuur in een PB je liedkeuze door voor deze ronde. Voor 12 februari graag.

    Opdracht 3: Blow my mind:

    Ook bij deze opdracht mag je zelf een liedje kiezen. Haal alles uit de kast en verras me. Let de lat hoog, maar niet te hoog en vooral: zing het a capella ;3 Hiermee zijn ook gelijk de belangrijkste dingen waar ik op ga letten bij dit deel vermeld. Ook hiervoor wil ik weten welk lied je gaat zingen voor 12 februari in een pb.

    Bonusopdracht:

    Maak een medley of een mashup van enkele liedjes. Hij hoeft echt niet lang te zijn, maar zorg ervoor dat je mooie overgangen hebt. verwerk er minstens 3 liedjes naar keuze in. A cappella of met muziek maakt niet uit (maar voor dat laatste moet je dan iemand zoeken die een instrument speelt, of het zelf spelen) Het is NIET de bedoeling dat je een medley of mashup gaat coveren!
    Voorbeeld -> klikie en deze gast heeft er nog meer xD

    Totale deadline: woensdag 27 februari 2013 om 12,00u


    HEEL VEEL SUCCES!!! <3



    De story
    abo nemen op story en topic aub
    Naamsveranderingen doorgeven aub!


    En... *tromgeroffel* de prijzen...

    * Ik hecht veel waarde aan inzet en moeite doen. Iedereen die mee wilde doen, ingeleverd heeft, en ook verder gaat inleveren tot hij of zij afvalt, krijgt een troostprijs van 2 credits
    * De 3 mensen die in de finale raken, krijgen al iets meer: een vermelding op mijn profiel +
    voor de 3e plaats: 4 credits
    voor de 2e plaats: 6 credits
    en de 1e plaats: 8 credits + 1 item naar keuze in de spotlight.

    VEEL SUCCES IEDEREEN!!!
    en als er nog vragen ofzo zijn, voel je vrij om die te stellen ^.^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 14:45 ]

    JillStyles schreef:
    Ik wil graag medoen. Ik zing heel veel en heb zelfs megedaan aan de voice. ik hoop dat je mij ertussen zet ;)


    Ik zet je ertussen
    Veel succes (flower)

    Drizzle schreef:
    Ik wil meedoen (:


    Ik zet je op de lijst
    veel succes!!(flower)

    Kan ik nog meedoen? :)

    Femmiieejj schreef:
    Kan ik nog meedoen? :)


    ja hoor ^^ik zet je op de lijst ^^(flower)
    succes!!

    NOG STEEDS DEELNEMERS GEVRAAGD!!!

    Hazelx schreef:
    NOG STEEDS DEELNEMERS GEVRAAGD!!!
    Nog steeds ziek. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Nog steeds ziek. :'D


    nog steeds beterschap gewenst (flower) =D

    Heb mijn inzending ingezonden xD

    NOG MENSEN DIE WILLEN MEEDOEN?

    2 dagen voor deadline!!!

    Ik wil wel meedoen. Als het goed is als ik ze via Tinypic upload en mijn gezicht niet zichtbaar hoeft te zijn, doe ik mee.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    Ik wil wel meedoen. Als het goed is als ik ze via Tinypic upload en mijn gezicht niet zichtbaar hoeft te zijn, doe ik mee.


    Dat is allemaal helemaal oké ;) Kan je nog inleveren voor de deadline?

    Hazelx schreef:
    (...)

    Dat is allemaal helemaal oké ;) Kan je nog inleveren voor de deadline?

    Zou ik misschien voor de zekerheid uitstel mogen tot zondag?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik doe mee :3


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ingeleverd. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just