• Als er nu landelijke verkiezingen in Nederland zouden zijn, op welke partij zou jij stemmen?

    Klik op de link om naar de poll te gaan. :']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb net de stemmen gereset omdat ik zelf op een partij had gestemd waar II niet op zou stemmen, maar net onbedoeld deed. :'/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik volgend jaar 18 ben (en er verkiezingen zijn), ga ik waarschijnlijk SP stemmen (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 18:24 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hyorinmaru schreef:
    Als ik volgend jaar 18 ben, ga ik waarschijnlijk SP stemmen (:


    Ik word volgend jaar ook 18 jaar; ik denk zelf dat ik CDA ga stemmen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb gestemd op D66. Ik ben ook aangesloten bij die partij en ben het eens met hun standpunten. Het is voor mij dus de logische keuze (:.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Trouwens, ik geloof dat IKON maart (of mei) provinciale verkiezingen zijn; belangrijk, want zij dragen de Eerste Kamer-leden op. Ikzelf vind deze "kamer van reflectie" van belangrijk en vind ik het best wel jammer dat ik net 4 maanden te jong ben om te stemmen. Dan moet ik bijna 4 jaar wachten voor de volgende keer! Verder zijn de gemeenten ook net geweest en in 2016 is pas weer landelijk geloof ik, dus ikzelf moet nog even wachten tot de eerste keer stemmen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben deze zomer achttien geworden, dus dit is nu iets waar ik serieus over moet gaan nadenken. Het leek altijd zo ver weg. :'D

    Ik heb nu voor GroenLinks gekozen, maar als er echte verkiezingen zijn zou ik me van tevoren een stuk beter verdiepen in wat welke partij precies roept te willen doen. Het enige wat ik absoluut, zonder twijfel 100% zeker weet is dat mijn stem niet naar de PVV zal gaan, tenzij de vraag is welke partij de meest asociale onzin uitkraamt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb niog echt geen idee, ik had vroeger groenlinks gekozen, maar vind ze sinds halsema weg is minder goed...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Geen idee.. Ik denk de SP, maar zo erg volg ik het niet. :'D
    Ik zal nooit op de PVV stemmen, dat weet ik wel.


    wat was dit ookalweer

    Ik kan mezelf in geen partij volledig vinden, dus ik heb op D66 gestemd aangezien zij wel er het dichtste bij in de buurt komen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik kijk altijd wat ze lopen te blaten tijdens de campagnes, want daartussen vind ik het al helemaal moeilijk om al die on alles maar bij te blijven houden. Ik heb de afgelopen twee keer ook niet gestemd. Ik weet dat het stom is, want we hebben nu eindelijk stemrecht, maar dan moeten de partijen wel hun best doen om zinnige dingen te zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waarschijnlijk GroenLinks, maar echt veel verstand van politiek heb ik nou ook weer niet, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    SP, de partij waar ik de vorige keren ook op heb gestemd. Ik twijfel nog weleens tussen PVV en SP (al ben ik het niet eens met de standpunten van de PVV wat betreft immigranten), maar ik stem altijd SP.


    Take risks and conquer your fears.

    Hoewel ik net 18 ben geworden weet ik nog niet zeker of ik wel wil gaan stemmen. Ik heb niets met de politiek en weet er vrijwel niets van. Misschien dat ik hetzelfde kies als mijn ouders of helemaal niet ga stemmen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb tot nu toe elke keer dat ik mocht stemmen (dat is drie keer, 2012 landelijk, 2014 Europees Parlement en Gemeenteraad) op D66 gestemd en ik denk dat ik dat voorlopig blijf doen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    PVV.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''