• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [sorry dm of mention of algemeen ?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Mention)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee ik dacht dat je gewoon een beetje random aan het tweeten was....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [You lovely sweethart <3 Ik geloof alleen nooit dat ie dat gaat doen xD Ik zie nu pas dat ik een gozert heb genegeerd... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Yeahh en die gozert ging verschillende fans volgen was was proberen waardxD ..ik word echt gek van q music want of ze zijn in gesprek en is dat niet het geva word de verbinding verbroken grr)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tja I hope so :) Misschien ziet hij die zombie op jouw afbeelding en dan boem denkt ie hee ik was ook ooit zombie met halloween dus dan gaat ie je volgen. Em dan komt het in hem op dat het dan zielig is voor mij om mij niet te volgen en dan boem, hij volgt mij xD stoer verhaal niet? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Was het maar waar xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [and now, waiting... Hoeveel keer s 1D al geweest? Brb trouwens]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (2x en is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heb ff thee gehaalt... Ik wilde heel veel leren vandaag... Ik ga morgen NIET oo Q... Alleen maar leren.. Das beter voor mezelf... Maarja... Zo komen nog wel 1 of 2 keer max 2....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ze momen nog 1xdenk, 1x per dj iis elke keer zo...]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 21:07 ]

    (denk het inderdaad ook)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja denk wel maar goed... Facking vee, Directioners in ons kleine kikkerlandje 0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Echt wel en dan moet je nagaan dat meer dan de heft en ook van gekwalificeerde jonger zijn dan dat wij zijn)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja volgens mij de helft van de bevolking of zo:P, maar echt elke keer is de lijn bezet -.- krijg daar echt stress van, ik heb nu ook met mezelf afgesproken.
    Niet meer dan 2 x bellen per keer dat ze erop zijn want kost teveel en ik kom er toch niet door xd]