• Ik ben atm Fangirl van Rainbow Rowell aan het lezen en ugh ik vind het zo mooi dat ik het amper kan neerleggen. c:

    Cath and Wren are identical twins, and until recently they did absolutely everything together. Now they're off to university and Wren's decided she doesn't want to be one half of a pair any more - she wants to dance, meet boys, go to parties and let loose. It's not so easy for Cath. She's horribly shy and has always buried herself in the fan fiction she writes, where she always knows exactly what to say and can write a romance far more intense than anything she's experienced in real life. - Goodreads


    Ik schreef vroeger ook veel fanfiction en ben daar uitgegroeid toen ik ouder werd, maar nu ik het boek lees, heb ik echt weer zin om me erin te smijten. Gewoon om me weer even te voelen zoals toen. Ik vond fanfiction schrijven geweldig en vind het nu eigenlijk spijtig dat ik daarmee gestopt ben.

    Nuja, allemaal goed en wel. Heeft iemand dit boek ook gelezen of is iemand ook bezig met het te lezen?

    Het boek is btw ook vertaald naar het Nederlands en heet ook Fangirl.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 13:17 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Het klinkt als een erg mooi (luchtig) boek voor op het strand ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Het klinkt als een erg mooi (luchtig) boek voor op het strand ^^

    Het is echt een easy read om overal te lezen. c;


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb hem in Februari ergens gelezen! (in het Engels) Hij is zo geweldig! <4


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb hem ook gelezen (ook in het Engels), echt een heerlijk luchtig boek


    Can't control my second personality

    Heb hem gisteren gekocht, kan niet wachten om te beginnen :D Eerst nog maar de Divergent serie uitlezen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mijn beste vriendin vind het een mooi boek (:


    ...