• Buh waarom altijd ik.
    Bij het sporten ben ik altijd de pineut ik ben een of andere ongelukken magneet. De ene keer een stick of bal op mijn knie, mijn enkel, mijn hoofd, vinger en vandaag weer eentje op mijn voet. dat stuk tussen de bal en je hiel. AU! En die bal was helaas echt VOL geraakt. Nu zit er een ei op mijn voet, niet normaal.
    Dus.
    Wie is er nog meer gewond? :Y)


    Miep

    Ik niet, maar ik ben wel snel bond en blauw :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik(:
    Ik heb een bal tegen mijn hoofd aan gekregen, ik ben ook een ei^^
    hockeyballen doen pijn--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik(:
    Ik heb een bal tegen mijn hoofd aan gekregen, ik ben ook een ei^^
    hockeyballen doen pijn--


    ei ei ei en we zijn zo blij (:
    we zijn nog lang niet jarig en dat vieren wij, ei ei
    sorry, haha, ben melig


    Miep

    I feel kinda bad for laughing about this :W

    Ik ken het gevoel...ik mag wegens medische redenen niet aan sport doen en toch slaag ik er nog altijd in om tijdens gym een bal recht in mijn gezicht te krijgen terwijl ik niet eens meedeed.
    Zo gaat het wel vaker, lol.:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    I feel kinda bad for laughing about this :W

    Ik ken het gevoel...ik mag wegens medische redenen niet aan sport doen en toch slaag ik er nog altijd in om tijdens gym een bal recht in mijn gezicht te krijgen terwijl ik niet eens meedeed.
    Zo gaat het wel vaker, lol.:W


    oeh, dat vind ik wel heel knap:Y)


    Miep

    Ik momenteel niet ,maar ik heb ook altijd ongeluk als ik aan het sporten ben. Daarom zit ik het liefst veilig achter mijn computer.


    Shoganai i ne~

    I feel your pain.
    Elke gymles heb ik wel een of ander ongelukje...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een paar jaar geleden bij judo had je zo'n houdgreep waarbij (geen idee hoe die heet trouwens) je de elleboog omhoog drukt zeg maar, dus heel pijnlijk als je te ver doordrukt. Dus wat deed ik? Eyup, je raad 't al.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ik heb nu geen pijn, maar ik had dat ook echt altijd -.-

    Een keer met sportdag waren we aan het korfballen en toen sprong ik in de lucht en iemand sprong tegen mij aan en toen belande ik op de grond terwijl mijn enkel dus dubbelklapte. Iedereen dacht dat het gebroken was, dus hup ik naar de 1e hulp xD bleek het dus ernstig gekneusd te zijn (dacht zelf ook dat het misschien gebroken kon zijn, dat deed echt ****** veel pijn pff). Het was ook nog eens vlak voor de zomervakantie waarvan ik de 1e week op kitesurfkamp zou gaan (yup). (ik heb echt serieus bijna elk jaar met sportdag wat gehad..)

    Een andere keer was ik van het paard afgedonderd, maar was daarbij heel naar gevallen op mijn rug. Rug dus zwaar gekneusd en diezelfde week (of die week erna ofzo) zouden we op poldersport gaan, kon ik dus niet meedoen (al vond ik het niet zo heeel erg toen, het was vies, slecht en koud weer toen.)

    Ik ben altijd degene die -per ongeluk- mensen verwond. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn rug is blauw, aangezien ik op stage mezelf als een of andere ninja door het hekwerk moest jagen om ervoor te zorgen dat een koe niet ontsnapte.
    Maar het hek was te laag, of ik was te groot. Hoe dan ook, een flinke blauwe rug als eindresultaat.


    I'll lick the poison from right off your kiss