• StoryGirlx schreef:
    In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...

    DE ROLLEN ZIJN VOL! HET IS BEGONNEN! JE KUNT SPELEN OP RPG speeltopic - The VampireHunters Als de link niet werkt, zoek je op mijn profiel!

    Lijst met wat je moet invullen:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Ras
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis
    - Extra

    Vampierjagers
    - Myra Blue (TheMagicStory)
    - Lila bolt (Rideth)
    - Autumn Chamberlain (CherrySmile)
    -
    -
    -

    Vampiers

    - Amy Corbie (Eclypsa)
    - Sophia (Just_Me)
    - Nikki (CharmedPaige)
    - May Destiny Phoenix (Mashtonx)
    - Aliyah (Storywriterx)
    -
    -
    - Damian Vlad Dracula (Luna2013)

    Weerwolven
    - Erika Vanessa Wolf (StoryGirlx)
    - America Temple (CharmedPaige)
    -
    -
    -
    - Max Hood (Newt_Runner)

    Vriendschappen

    Nikki en Myra
    Nikki en Destiny
    Sophia en Amy
    Belangrijk:
    - Ik accepteer geen perfecte karakters!
    - Alleen ik mag karakters toelaten!
    - Geen 16+ dingen! (Dus ook geen 18+)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 8:15 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Mag ik een Vampierjagermeisje reserveren? :)


    obsessive rage

    Natuurlijk!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Naam: Myra Blue
    Leeftijd: 16
    Ras: mens
    Uiterlijk : Myra heeft blauwe ogen en zwart haar. Haar huid is bleek, en ze is slank. Ze heeft lange benen. Ze is een gothic. Ze is van nature heel mooi, maar meestal zit ze onder het stof waardoor je dat niet ziet. haar ogen zijn wel altijd mooi, wat kan helpen met omkopen.


    Zwak punt: Myra is erg nieuwsgierig en koppig, en ook best opvliegerig. Ook denken veel mensen dat ze vampier is, dankzij haar bleke huid en dat ze niet van de zon houdt. het zou niet eens zo gek zijn als ze gebeten werd - Myra heeft zoet bloed. Veel vampiers hebben proberen haar te bijten, maar geen slaagde.
    Geschiedenis:
    Myra's ouders zijn de beroemde vampierjagers Jill en Jhon Blue. Toen Myra klein was, kreeg ze een kruisketting. Ze leerde dat vampiers slecht waren. Toch vond ze dat haar ouders overdreven. Ze is nooit bang geweest voor vampiers, ze vind ze aardig zolang ze maar met hun tanden van haar afblijven. Voor haar verjaardag 15e kreeg ze een zwarte kat, die ze Oculus noemt. Myra werd al op haar 10e naar de vampierjagers- school gebracht. Het bleek dat ze groot talent had: Ze kon na een tijdje oefenen een pijl al precies in de roos schieten, en ze sneed zichzelf niet meer met een mes. Ook leerde ze al snel oosterse vechtkunsten. Ze is al heel lang bevriend met Nikki. Haar andere beste vrienden zijn Lila Bolt, Stijn Diamant, en Dave Wolf.
    Extra: Myra kan heel goed vechten, maar denkt er stiekem over voor de vampiers en weerwolven te vechten. Dit verteld ze natuurlijk absoluut niet aan Nikki.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 11:07 ]


    obsessive rage

    Mag ik een Vampier reserveren? (Meisje)


    Don't do the day, but dream the day!

    Tuurlijk!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Ik wil wel een vampierjager willen reserveren!:Y)

    Mag ik een vampiermeisje? :)

    Eclypsa schreef:
    Mag ik een vampiermeisje? :)

    Ja! (Rideth mag haar jager ook neerzetten!)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Naam: Lila Bolt
    Leeftijd: 16
    Ras: mens
    Uiterlijk: Lila heeft grijze ogen en wit haar. Ze is lang, en is slank. Haar huid is bijna net zo licht als haar haren.

    http://i48.tinypic.com/2vn51c8.jpg

    Zwak punt: Lila is erg snel gekwetst, wat van haar gezicht af te lezen is.
    Geschiedenis:
    Lila's geschiedenis is niet erg bijzonder, totdat haar vader aangevallen wordt door een vampier. De moeder van Lila probeert de achtjarige Lila te beschermen, maar ze sterft zelf ook. Lila overleeft het. Ze gaat twee jaar eerder naar de school, omdat ze wees is. Lila zal koste wat het kost haar ouders wreken.
    Extra: Haar beste vriendin is Myra blue

    Naam: Amy Corbie
    Leeftijd: 120 (Ze ziet eruit als 19)
    Ras: Vampier
    Uiterlijk:


    Zwak Punt: Amy is nogal goedgelovig
    Geschiedenis:
    Amy's geschiedenis is natuurlijk ontzettend lang. Ze is geboren in het Victoriaanse tijdperk. Het was een gewoon leventje, totdat een hongerige vampier haar beet. Ze zwierf lange tijd door bossen, totdat ze een vampierkolonie ontdekte. Ze sloot zich erbij aan, en daar leeft ze nu al 99 jaar.
    Extra: Vroeger hield Amy heel erg van knoflook en de zon. Haar grootste wens is weer een dagje mens zijn.

    Naam: Sophia
    Leeftijd: 233 (Ze ziet eruit als 20)
    Ras: Vampier
    Uiterlijk:


    Zwak Punt: Mary kan niet tegen haar verlies
    Geschiedenis:
    Amy is geboren in Nederlands Gouden Eeuw. Ze werd gebeten door haar eigen zus, die vampier bleek te zijn. Lange tijd was Sophia een alleen staande vampier. Ze beet onder andere Amy, maar dat zegt ze maar niet. Pas na twee eeuwen sloot Sophia zich bij de kolonie onder de school aan.
    Extra: Sophia is hartstikke verliefd op Dave, en probeert hem via Myra te bijten. (Eerst Myra bijten, dan Myra Dave laten bijten)


    Don't do the day, but dream the day!

    Wow had niet zoveel rollen in een dag verwacht :O

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 14:14 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Mag ik een vampier meisje zijn??


    We all just wanna be somebody

    Mag ik een vampier jager meisje en een vampier jongen?

    Natuurlijk!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”