• Alice is 21 jaar en woont in Thorn. Ze werkt in een leuk kleding winkeltje. Op een avond is ze in de bos, en ziet een jongen man zitten. Hij vraagt of ze erbij komt zitten, maar hij zegt weinig.
    Bijna iedere avond komt ze hem tegen, ze raken bevriend, maar hij heeft een geheim.


    Klik, mijn moderne sprookje.

    Ik heb de 1 rol nodig, voor de zus van de prins.

    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Like's:
    Dislikes:
    Karakter:
    Foto:
    Extra's:

    Ik kies niet de eerste maar de beste.. ^^

    Oehw, nu kan ik erg moeilijk kiezen xD

    Ik heb gekozen voor Holmes. (:

    Niet getreurt zijn, jullie krijgen gast rolletjes, en als ik weer rollen nodig heb, dan weet ik jullie te vinden (kitty)

    Maar dankjullie wel (flower)

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:46 ]


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Lisse Michele (Cantwell)
    Leeftijd: 25
    Hobby's: Gedichten schrijven, lezen, paardrijden en wandelingen maken.
    Like's: Rustige dingen en vakantie's
    Dislikes: paparazzi, opdringerige mensen en aanstellers.
    Karakter: Lisse is erg rustig. Ze probeert niet teveel aandacht te trekken maar krijgt die wel. Iedereen is gek op haar en wil altijd als eerste foto's van haar hebben. Lisse is pas geleden getrouwd en is erg gelukkig met haar man. Er worden vaak rollen voor films aangeboden maar ze neemt er maar af en toe een aan. Ze is net een paar weken zwanger en verheugt zich heel erg op de geboorte van haar kind. Ze maakt iedere dag een wandeling die meestal door het bos gaat. Ze houdt ook van paardrijden en heeft haar eigen paard White Shadow.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 16:19 ]

    Mag ik nog invullen?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam: Dominique Lurdes
    Leeftijd: 19
    Hobby's: Sporten, shoppen, muziek luisteren, zingen, paardrijden
    Like's: mooie mannen, chocolade, honden
    Dislikes: spinazie, arrogante mensen
    Karakter: Do is een lief en mooi meisje. Ze houdt van haar familie en vrienden. Er zit geen kwaad in haar. Ze is nooit jaloers en heeft weinig ruzies. Do is heel druk en altijd vrolijk. Ze vindt het belangrijk om altijd positief te zijn, in welke situatie dan ook. Ze vindt het heerlijk om te sporten of paard te rijden.
    Foto:


    Extra's: Ze heeft een hondje Cairo

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 18:08 ]


    You don't know what you got until is gone

    Holmes schreef:
    Mag ik nog invullen?


    Jup dat mag nog :) Ik kies toch de beste ;) Misschien ben jij dat dan wel (:


    What is youre favo scary movie?

    Naam: Emily Mason
    Leeftijd: 20
    Hobby's: Ze danst al sinds haar 6 jaar ballet,schrijft kortverhalen in een notitieboek dat ze onder haar matras verstopt,speelt piano,spendeert heel wat tijd aan fotografie en leest de boeken van Sherlock Holmes doodgraag.
    Like's: Onder de treurwilg aan het meer in het park zitten,moederziel alleen in de danszaal dansen,na een regenbui door het park achter het kasteel dwalen,in de regen dansen,de geuren en kleuren van de lente.
    Dislikes: Mensen die denken dat ze beter zijn omdat ze toevallig aan het hof werken/wonen,behandeld worden als een kostbaar kunstwerk,het feit dat ze niet kan doen en laten wat ze wil,altijd glimlachen ookal voelt ze zicht niet goed,de eenzaamheid.
    Karakter: Emily is een heel onafhankelijk en eigenzinnig meisje. Ze doet liever haar eigen zin dan aan alle regeltjes te gehoorzamen. Ze kan echt genieten van de natuur doordat ze zo sereen en vrolijk is. Ze is twee handen op één buik met haar broer en verteld hem alles. Met haar ouders is ze dan meer minder close,omdat ze erop staan dat ze zich gedraagt zoals een prinses dat betaamt. Maar Emily gaat liever uit met vriendinnen en amuseert zich liever dan te denken aan haar imago. Net daardoor is ze populair bij het volk,omdat ze zich gedraagt als een gewoon burgermeisje. Ze heeft veel aantrek van de jongens,en dat vindt ze wel leuk. Ze heeft al enkele vriendjes van gewone komaf versleten,maar was op zoek naar die ene die haar speciaal kan doen voelen,en niet op een koninklijke manier. Die heeft ze gevonden in Jonathan,één van de tuinmannen. Ze is meestal heel vrolijk en flapt er vaak dingen uit zonder na te denken. Ze is heerlijk sarcastisch en droog,waardoor ze gezien wordt als de grappenmaker van de familie. Ze houdt van de feesten die gegeven worden door haar ouders. Daar danst ze de heel avond. Maar voor de rest heeft ze een hekel aan het leven als prinses.
    Foto:


    Extra's:
    - Relatie: Ze verkeert al enkele maanden in het geheim met Jonathan Mars,één van de tuinmannen die het park onderhouden. Hij heeft haar ooit gered van een vallende tak en sindsdien zijn ze steeds dichter naar elkaar toegegroeit. Ze houdt zielsveel van hem en kan niet meer zonder hem,wat geheel wederzijds is. Elke dag gaat ze wandelen in het park,waarbij ze toevallig langs zijn stuk komt. Uren kunnen ze samen onder de treurwilg aan het meer zitten. Hij heeft haar ooit gezegd dat hij haar zou meenemen naar een ver land,zodat ze hun liefde niet langer zouden hoeven te verbergen. Enkel Emily's broer weet van hun relatie,haar ouders zouden woedend zijn. Ze wil niets liever dan met hem samenzijn,maar alle regeltjes maken dat onmogelijk. Toch is Emily vastbesloten om ooit ofwel met Jonathan te trouwen ofwel weg te vluchten met hem en nooit meer terug te komen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:28 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes