• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [O daar ben je perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk naar Cathy, bitch. Ik zucht diep, trek mijn benen op en sla mijn handen erom heen. Ik heb mijn gitaar gepakt om hier bij Ian te kunnen zitten en gitaar te spelen, maar dan komt Cathy erbij. Ze overtreft me met zingen en nu is ze ook nog aan het flirten met Ian en krijgt ze gitaar les van hem. Ik speel met de blaadjes die op de grond liggen, wat kan ik anders doen. Ik kan op dit moment geen gitaar gaan spelen omdat Ian die heeft en ik kan ook geen gesprek met Ian gaan voeren aangezien hij "afgepakt" is door Cathy. Ik kijk naar de lucht, hoe laat zou het zijn? Ik haal mijn mobiel uit mijn zak, het is bijna zes uur en ik begin echt honger te krijgen. Wat nou als we hier heel lang zitten en er geen eten meer is? Wat nou als we hier allemaal - ik slik - dood gaan. Ik had gehoopt dat dit nog een beetje een leuk avond zou gaan worden met Ian, maar nu ziet het er meer uit dat Cathy een leuke avond gaat krijgen met Ian en niet ik. Ik haal mijn hand door mijn haar en check opnieuw de verbinding. Misschien wil ik toch wel naar huis, ook al zouden we nu verder kunnen rijden naar ons huisje. Wat heb ik er aan? Wat kan deze vakantie nog leuk maken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aurore Noëlle Maréchal
    'Dat is een slim idee van jou,' glimlacht Noah. 'En als dat niet genoeg is mag je wel een vest van mij lenen,' vervolgt hij. Ik glimlach lichtjes door zijn aanbod, maar toch houd ik het liever bij mijn eigen kleding.
    Noah en ik lopen richting het busje terwijl Noah aan de rest vraag wat de bedoeling is. 'Blijven we hier overnachten? Op deze plek? Of.. hoe zit dat?' vraagt hij. 'Ik denk dat we het beste nu gewoon de tenten op kunnen gaan zetten, Camille en Ian zijn daar ook al mee bezig. De schemering valt namelijk al in, en om nu nog door te gaan lopen naar een betere plek lijkt mij, persoonlijk, geen goed idee,' antwoordt Hayden glimlachend terwijl ze iets uitpakt. 'En voor de rest heb ik ook geen flauw idee'.
    Ik knik alleen maar en kijk naar Noah die iets in zijn tas zoekt. 'Wacht eventjes hoor,' zegt hij tegen mij. Ietsjes later drukt hij een zaklamp in mijn handen. 'Kijk eens aan'. Ik glimlach dankbaar naar hem. 'Dank je'. Dan kijk ik naar de spullen in het busje. Er zijn waarschijnlijk nooit genoeg tenten voor iedereen, mensen zullen tentjes moeten delen. Ik bijt op lip en kijk weer naar Noah. 'Eh,' begin ik aarzelend. 'Delen wij een tent?'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    tadaaaa mijn tekening van de tale of the three brothers :3 heb hem ingeleverd bij tekenen en kreeg er een 8 op. what do you think? speciaal even voor mitshy gepost aangezien die hem nog wilde zien


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics]

    Cathy
    Ik luisterde vol belangstelling naar het gitaarspel van Ian.
    In mijn ooghoeken zag ik Camille nijdig naar me kijken, wat mijn mondhoeken ietsjes omhoog liet krullen.
    ''Dat liedje ken ik,'' zei ik zachtjes.
    Ik kwam in het ritme en ademde even in- en uit.

    I know you don't believe it,
    But I said it and I still mean it,
    When you heard what I told you,
    When you get worried I'll be your soldier.

    Funny when times get hard,
    At the last moment when you're supposed to charge,
    Always on the longest yard,
    Oh, they feel their feet getting cold.


    Zong ik zachtjes, en grijnsde even. Ik heb een tijdje een obsessie gehad aan dat liedje, dus de tekst kon ik wel dromen.
    Ik keek gefascineerd naar de vingers van Ian. Ik had respect voor mensen die gitaar konden spelen, het was knap.
    Oké, behalve voor Camille dan. :'D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:


    tadaaaa mijn tekening van de tale of the three brothers :3 heb hem ingeleverd bij tekenen en kreeg er een 8 op. what do you think? speciaal even voor mitshy gepost aangezien die hem nog wilde zien

    [Me likes ;D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [prrrrrrr]


    Bowties were never Cooler

    Mitshy schreef:
    [Mijn topics]

    Hayden Noralie Everett
    Rory zegt dat wij degene in het midden nemen en ik knik glimlachend. Dan zegt Rory iets over eten waar ik maar half naar luister omdat ik mijn spullen bij elkaar aan het pakken ben. Eten... Hoe moeten we daar aan komen? Ik heb koekjes en een paar broodjes die ik wilde opeten onderweg. Maar dat is veel te weinig voor iedereen. Wie weet hoe lang we hier zitten. Ach. We kunnen altijd nog terug gaan lopen. Of verder. Maar terug weten we de weg, als we verder gaan hebben we geen idee welke kant we op moeten aangezien de TomTom het niet doet omdat hier geen bereik is. Ik leg mijn spullen in het tentje waar Rory en ik in gaan slapen en dan zie ik dat Eleanor terug is. Ze is naast Blaine bij het vuur gaan zitten, zwijgend. Rory roept aan de rand van het bos naar David en Riley dat Eleanor terug is. Ze is zomaar weggelopen, ik kan het wel begrijpen. Ik zou het zelf ook gerust kunnen doen als mijn emotie's me teveel worden, maar ik zou wel zeggen dat ik even weg ging. Ik ben weer bij het vuur gaan zitten en zeg gedag tegen Eleanor. Rory zit er ook weer bij en ik kijk hem dan aan. 'Sorry als ik de volgende ochtend ineens tegen je aanlig,' zeg ik dan met een verontschuldigend glimlachje. 'Ik kan soms nogal bewegen in mijn slaap. Je kan me nog inruilen voor iemand anders als je wilt?' En ik lach zachtjes. Altijd als ik lach komen er kuiltjes in mijn wangen die ik haat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is er nog op Riley gereageerd?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [David is niet meer online geweest maar Rory heeft het bos in geroepen dat Eleanor weer terug is (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    Ik grijnsde toen Cathy mee begon te zingen, blijkbaar kende die het liedje ook.
    Ik keek naast me naar Camille die volgensmij met andere dingen bezig was en haar gezichtsuitdrukking er niet heel erg blij uitzag.
    Toen het liedje afgelopen was zette ik de gitaar tegen de boomstronk,
    ''Wie van jullie gaat er met mij in een tent? of moet ik alleen gaan slapen?'' vraag ik met een grijns en kijk van Camille naar Cathy.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk gelijk op als hij vraagt wie er bij hem wilt slapen.
    'Ik wil best bij je in de tent slapen, anders moet ik waarschijnlijk buiten slapen of nu nog een tent op gaan zetten,' ik kijk hem aan, 'en je weet hoe goed ik ben in het opzetten van tenten,' grinnik ik, 'maar jij mag kiezen, want ik denk dat Cathy ook ergens moet slapen. Ik vind waarschijnlijk wel wat en anders ga ik desnoods in de ontploffende bus slapen.'
    Ik speel met mijn rode haren en kijk Ian met een lieve glimlach aan. Ik zou het niet erg vinden om bij hem in de tent te slapen, helemaal niet zelfs.
    'Waar ga jij slapen?' vraag ik aan Cathy, niet aardig bedoeld. Ik wil gewoon zeker weten dat ze niet bij Ian komt slapen. Daar heb ik namelijk helemaal geen zin in.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.