• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [moest ik eigenlijk nog ergens op reageren?]

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    'En dan vallen die stokken boven op je, hmhm heel makkelijk en wat hebben mannen toch met TomToms,' kaats ik met een grijns terug.
    'Ik heb ook honger, volgens mij heb ik ook nog wat. Dat kan ik straks nog wel gaan halen en ik lus wel een koekje,' zeg ik als hij terug komt. Ik heb het alweer koud. Ik heb mijn jas en een kort broekje aan dus echt warm ben ik niet gekleed. Ik zucht diep en dan bedenk ik me dat Ian nog geen antwoord gegeven heeft.
    'Dus... wie wordt het?' vraag ik aan Ian, 'ik wil best in het busje gaan slapen hoor, dat vind ik niet erg,' zeg ik met een glimlach. Eens kijken wat voor een problemen Cathy en Ian krijgen als ze dronken zijn.
    'Ik ga wel gewoon in de bus slapen,' zeg ik, 'ik ben zo terug,' zeg ik met een glimlach. Ik sta op en loop weg. Ik sleep mijn koffers de bus in en maak alvast mijn bed op, nou ja, mijn bank. Ik zucht diep en ga op de bank zitten. Ik heb het goede gekozen, hij vindt mij toch niet leuk. Waarom zou ik dan eigenlijk nog moeite voor hem doen?


    Mitshy schreef:
    Cathy
    Ik haalde mijn schouders op toen Camille wegliep.
    ''Ja! Koekjes!'' grijnsde ik, en pakte een koekje. De flessen drank hoefde ik niet; zo veel goede ervaringen had ik er niet mee. zie haar extra :'D
    Ik nam een klein hapje van het koekje en zuchtte even.
    ''En over die tent- het is me nog geen één keer gelukt. Die dingen storten bij mij altijd in, en als je ligt te slapen is dat niet zo... fijn,'' mompelde ik droogjes, en at mijn koekje op.
    Ik keek Ian aan en tuurde toen weer naar het bos.

    [Sorry voor de kortheid x_x]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mitshy schreef:
    Cathy
    Ik haalde mijn schouders op toen Camille wegliep.
    ''Ja! Koekjes!'' grijnsde ik, en pakte een koekje. De flessen drank hoefde ik niet; zo veel goede ervaringen had ik er niet mee. zie haar extra :'D
    Ik nam een klein hapje van het koekje en zuchtte even.
    ''En over die tent- het is me nog geen één keer gelukt. Die dingen storten bij mij altijd in, en als je ligt te slapen is dat niet zo... fijn,'' mompelde ik droogjes, en at mijn koekje op.
    Ik keek Ian aan en tuurde toen weer naar het bos.

    [Sorry voor de kortheid x_x]


    Ian
    Ik kijk Camille na als ze naar de auto loopt, en haal mijn schouders op.
    'Dan maar hopen dat die van mij wel blijft staan' Zeg ik met een grijns en werp een blik op de tent die ik opgezet had.. Ik kon altijd een beetje saboteren zodat ze als ze ligt te slapen die tent in elkaar stort -natuurlijk ben ik er dan allang uit- zelf pak ik nog een koekje en eet die op na mijn andere koekje opgegeten te hebben.

    {Sorry.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk in mijn spiegel, doe mijn haar in een knot, werk mijn lippenstift bij en leg mijn zonnebril weg zodat mijn felgroene ogen duidelijk te zien zijn. Ik stap het busje uit en loop terug naar Cathy en Ian.
    'Ik denk dat ik wel kan slapen daar,' zeg ik tegen Ian en ik ga weer naast hem zitten.
    'Mag ik misschien een koekje?' vraag ik met mijn liefste glimlach en ik kijk Ian aan. Ik negeer Cathy ik hoef niet met haar te praten, het worden toch geen leuke gesprekken, dus waarom zou ik er moeite voor doen. Ik heb met mezelf besloten dat ik een keer echt mijn best ga doen voor een jongen... ik gebruik het normaal nooit maar vandaag: Yolo. Ik grijns om mijn gedachten en werp - zonder dat Ian het ziet - een arrogante blik naar Cathy. Ik schuif een verdwaald speldje terug in mijn knot en kijk met een flirterige glimlach naar Ian. Ik kan wel flirten, ik doe het alleen nooit omdat ik het stom vind. Eens proberen hoe het vandaag gaat.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Ik trok een wenkbrauw op na de blik van Camille.
    Dus ze wilde het zo spelen?
    Oké.
    ''Vast wel. Ik weet sowieso dat jij beter bent in tenten opzetten dan ik, dus veel erger kan het niet zijn,'' grinnikte ik tegen Ian. Ik zuchtte even, waardoor ik wolkjes uitademde van de kou.
    Ik stak mijn handen in mijn zakken om deze warm te houden en keek naar het vuur, dat al langzaam aan het doven was.
    Nu schonk ik nog geen aandacht aan Camille, maar dat kwam nog wel. Bij die gedachte krulden mijn mondhoeken lichtjes omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Lol, ik heb eigelijk wel zin om Cathy en Camille alleen te laten zodat ze tegen elkaar tekeer kunnen gaan XD}

    Ian
    'Mag ik mischien een koekje?' Vroeg Camille met een glimlach en schoof een speldje terug in haar haar,
    'Sure' Zeg ik en glimlach terug waarna ik een koekje uit het pak haal en die aan haar geef waarna ik luister naar wat Cathy zegt.
    'Hmm.. Dan mag jij in iedergeval beloven dat je niet boos word als je wakkerword doordat er een tent op je is gevallen' Zeg ik met een grijns en werp een blik op de tent.
    Ik hielt mijn hand voor mijn mond toen ik gaapte aangezien ik best moe was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Hij gaapt.
    'Ook moe?' vraag ik aan hem, 'ik weet dat het nog best vroeg is, maar ik denk dat ik ook niet te laat ga slapen,' zeg ik.
    Ik pak het koekje aan en neem er een hapje van.
    'Gaan we nog iets doen?' vraag ik, 'blijven we hier zitten praten? Of gaan we hier zitten?' vraag ik. Ik pak mijn gitaar van Ian zijn schoot en glimlach. Ik ben ongelofelijk zuinig op mijn gitaar, het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar ik vind het gewoon fijner als ik hem zelf bij me hou.
    Ik speel met mijn topje en kijk met een lieve glimlach naar Ian.

    [Ik heb geen inspiratie sorry :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Hmm.. Dan mag jij in iedergeval beloven dat je niet boos word als je wakker wordt doordat er een tent op je is gevallen,'' zei Ian, en schijnheilig kneep ik mijn ogen samen.
    ''Alleen als het niet expres is gedaan- en trouwens, ik ben dan allang blij dat ik een plek heb om te slapen,'' grinnikte ik.
    ''Liever dat dan in dat koude busje,'' zei ik, en wierp even een blik op Camille, ''Of in de buitenlucht,'' voegde ik er nog met een glimlachje aan toe.
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''En de warmte zal ook wel aangenaam zijn,'' zei ik met een kleine grijns. Want ja, het is warmer om met zijn tweeën te slapen dan in je eentje, niet?
    Ik rekte mijn benen even uit. Ian zijn gaap was aanstekelijk, dus enkele seconden later zat ik ook met mijn hand voor mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik heb een vraagje (:

    Bij Fox River Prison. Geldt daar ook de regel dat je minimaal 2 Posts moet wachten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Riley Williams

    Ik had David horen vragen waarom we rechts gingen maar ik geef er geen antwoord op. Ik hoor David neuriën.
    Het is een tijdje stil tussen ons, ik weet niet hoe lang al maar het is moordend.
    "Vanaf wanneer..." David stopt met praten en ik stop met lopen, dan draai ik me om en kijk hem aan. "... weet je het." Zegt hij dan en ik kijk hem aan.
    Vanaf wanneer weet ik wat, dat ik hem leuk vind of dat ik van beiden kanten ben?
    "Eh, dat ik voor beide kanten ga?" vraag ik dan en kijk hem aan. "Of dat ik jou leuk vind?" Is mijn tweede vraag. Ik kijk David vragend aan. Die highlights zijn zo leuk, ze staan hem goed.
    In de verte hoor ik een stem, maar ik versta niet wat er gezegd wordt. Misschien dat Eleanor terug is? Nou mooi niet, ik blijf hier nog even met David, al is het donker... Straks wordt ik weer achtervolgd door die 'geest'. Ik loop naar David toe en ga wat bij hem staan, ik hou hier niet van. Echt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian
    'Ik ben moe eni kheb geen idee of we nog wat gaan doen, maar ik heb dorst dus heeft er toevallig één van jullie water of iets dergelijks?' Het leek me nou niet bepaalt slim om nu drank te gaan drinken.. Mischien later, of vanavond maar nu nog niet.
    'Wat zou je doen als het wel expres gedaan zou worden?' Vraag ik Cathy met een grijns.. Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was.
    'En daarbij, mag je nogsteeds je eigen luchtbed opblazen aangezien ik het niet voor je ga doen' Deel ik aan Cathy mee.

    {Ik ga even duits leren :3}


    Don't be like the rest of them, darling


    Eleanor Bethany Hunt.

    Met een zachte zucht keek ik even rond. Blijkbaar waren David en Riley me gaan zoeken. Het kon me niets schelen. Riley was er enkel op uit om David te hebben en praatte hem om, om hem te laten geloven dat ik loog en niet hij. Ja, misschien voelde ik ietjes meer voor David dan voor anderen, maar ik was het meisje dat daar overheen geraakte. Zonder enige problemen zelfs. Ik kon daar tegen. Ik was niet zo'n verwend kind dat altijd alles kreeg, ik was gewend om niet te krijgen wat ik wou. Ik zuchtte weer en richtte mijn ogen terug op het vuur. Na een paar seconden nam ik mijn tas achter me en haalde mijn Nutella-pot eruit. Mijn Marshmallows volgden waarna ik die gewoon in de pot stak en ze zo opat. Het was best lekker hoor.

    David Daniel Casper Mason
    Wat onzeker kijk ik hem aan. Ik wacht, niet wetend wat te antwoorden. Dan hoor ik ineens een schreeuw door het bos heen gaan, mijn hoofd wendt zich af van Riley en ik kijk in de richting van het geroep. Dan kijk ik weer naar Riley, die er blijkbaar niet veel aandacht aan besteed. Het zal wel niets zijn, denk ik bij mezelf. Waarschijnlijk een hallucinatie of zo. Riley zet een stapje in mijn richting en onwillekeurig schuifel ik een stukje achteruit.
    'Dat je... me leuk vind,' zeg ik dan. Waarna ik verder begin te lopen. De afstand tussen mij en Riley wordt een beetje ongemakkelijk en ik wil graag zo snel mogelijk terug zijn, ik houd er niet zo van om in het donker door het boos te wandelen. Ergens ben ik best boos op Eleanor dat ze zomaar weg is gelopen en dat ik haar nu moet gaan zoeken. Ik schop tegen een steentje aan. Correctie: Dat ik haar nu moet gaan zoeken terwijl de jongen die mij leuk vind minder dan een meter bij me vandaan loopt. Mijn hart begint te bonzen zonder duidelijke reden en ik kijk even om naar Riley. Dan schop ik een rotte dennenappel door het bos en loop ik met grote passen verder.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk naar Cathy.
    'Ik heb genoeg dekens dus ik zal het niet koud hebben en ik kan tenminste slapen zonder dat de tent op me valt,' zeg ik en ik por Ian grijnzend in zijn zij.
    'En de warmte zal ook wel aangenaam zijn,' ik rol met mijn ogen, ja ze vind vast alleen de warmte aangenaam. Denk het ook.
    'Maar als we niks meer gaan doen, dan ga ik zo maar eens naar bed toe. Ik ben ook moet,' zeg ik, ik gaap en grinnik. Het kan me niks schelen dat Cathy met Ian slaapt, zeg ik tegen me zelf, maar het kan me wel wat schelen. Dat weet ik, maar ik wil het niet aan mezelf toe geven. Ik wil niet aan mezelf toe geven dat ik nu al verloren heb.
    'Dus, ik zie jullie morgen wel weer,' zeg ik met een glimlach, 'welterusten Ian.'
    Ik geef hem een knuffel en loop naar de bus. Ik ga in de opening zitten en zucht diep.

    [Iemand voor Camille? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Hayden zit bij Rory, bij het vuur? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.