• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vindt je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Invullen:
    District:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:



    Ingevuld:
    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || Adlington
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || RememberYoux

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Tsubaki

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.

    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    UITERLIJK BEKENDE PERSONEN MOGEN, OOK ALS ZE IN DE HUNGER GAMES FILM MEE HEBBEN GEDAAN.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik meisje district 4?


    Happy Birthday my Potter!

    District: 2
    Volledige naam: Harriet Rianne Bushwell
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Harriet is een medogenloos iemand. Ze vermoord zonder aarzelen en geloofd niet in vriendschap. Behalve haar verbond met de andere Beroeps vertrouwd ze niemand. In haar ogen staat vaak een donkere, wantrouwende blik. Ze zet woede om in kracht, en dat valt soms ook wel te zien. Ze komt snel dreigend en sinisch over, en dat vindt ze wel best. Ze wil er alles voor doen om te winnen, verraad of niet. Verder is Harriet snel gefrustreerd en opvliegend, en ze denk er vaak niet over na als ze iets doet. De gevolgen maken haar dan niks uit. Meer volgt.
    Sterke punten in de arena: Messen gooien en boogschieten. Ook is ze vrij snel en behendig.
    Zwakke punten in de arena: ze weet niks af van eetbare planten, verwondingen en camouflage.
    Extra: Ze heeft zich aangeboden omdat ze er naar toe geleefd heeft, en haar halve leven er al voor aan het trainen is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    District: 1
    Volledige naam: Thomas Cooper
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Thomas maakt makkelijk vrienden en is liever niet alleen. Als hij moet kiezen tussen alleen in z'n kamer zitten of naar een feestje gaan met allemaal onbekende mensen, gaat hij sowieso voor het laatste. Thomas trekt zich ook weinig aan van wat anderen van zich denken. Zolang hij zich zelf goed voelt, vindt hij het oké. Hoewel hij het vanbuiten niet laat uitschijnen, kan Thomas toch lichtgeraakt en gevoelig zijn. Bij anderen houdt hij echter geen rekening met die gevoelens. Hij doet meestal zijn eigen zin, en trekt zich niks aan van wat anderen ervan vinden. Hij heeft dan ook al vele meisjesharten doen breken.
    Sterke punten in de arena: Hij trekt zich niets aan van anderen (hun gevoelens). Hij is krachtig, gespierd, groot en heeft een snel reactievermogen.
    Zwakke punten in de arena: Hij is vaak lui en kan zichzelf moeilijk aanzetten iets te doen. Hij is niet graag alleen.
    Extra: Hij heeft al vaak meisjes mee naar huis genomen om het bed mee te delen en de volgende dag alweer te dumpen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En nu zie je me hier niet meer tot morgenvroeg. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    mag ik een jongen uit districkt 3 reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District: 2
    Volledige naam: Ayden Jonathan Witlow
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Ayden heeft een atletisch en mooi lichaam, hij traint er vaak voor. Zijn donker blonde haren en blauwe ogen geven hem een mooi gezicht.
    [plaatjes komen nog, zit nu op mobiel]

    Karakter: Ayden is een heel zelfverzekerd iemand. Doordat hij in District 2 is opgevoed heeft hij een heel grote eer om te behouden, zeker als hij de spelen in gaat. Op school speelt hij vaak de baas en de mensen luisteren altijd naar hem, hij is de baas. Ayden vraag zich af waarom hij dit eigenlijk allemaal doet, maar hij antwoord nooit op zijn vraag.
    Sterke punten in de arena: Ayden twijfelt niet om te doden, hij is er voor getraind. Ook kan Ayden heel goed opschieten met speren, messen en een beetje met drietanden. Ook hoort hij bij de careers, waardoor hij al een lange training om te overleven heeft gehad. Ook is hij heel doelbewust, hij weet wat hij wil bereiken, namelijk de spelen winnen. zijn conditie is echt super goed en ook kan hij goed klimmen, vooral doordat hij een atletisch lichaam heeft.
    Zwakke punten in de arena: Hij faalt met de pijl en boog, hoe hard hij er ook oefent. Ook heeft hij niet snel door als iemand liegt, iet dat hij diegene gelooft. Als er een knoop moet worden doorgehakt, verdwijnt Ayden aangezien hij dit niet kan. Van planten heeft hij geen succes, wat hem in het nadeel brengt.
    Extra: Ayden kan gewoon geen twaalfjarige kinderen vermoorden, dan schieten te beelden weer door zijn hoofd van zijn twaalfjarige broertje, die vorig jaar zich aanmelde voor de spelen. Het was een domme zet van hem en het viel niet terug te draaien. Hij heeft het ver gebracht, alleen werd hij uitgeschakeld door zijn medetribuut uit District 2.

    Ik vul het zo in, ga eten.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 16:17 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mag ik het meisje uit District 11 reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Ik ga nu even 7 mensen uitzoeken voor het bloedbad, dit zijn onbekende, niet-aangemaakte personen. Ze sterven in het bloedbad of vlak daarna. Ik doe dit met zo'n randomize ding (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 18:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [mijn topics]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    District: 3
    Volledige naam:Jackson (Jack) 'Willow' Anderson
    Leeftijd: 17 jaar hij verjaard in Augustus
    Uiterlijk:


    Jack heeft donkerblond/Lichtbruin haar en bambi bruine ogen die een licht goude fonkeling geven als er licht in schijnt.Ook heeft is 1m 86 en heeft een gespierd lichaam,door veel aan sport te doen.Ook heeft hij een lelijk liteken in zijn rug waardoor dat zijn zwakke plek is.Jackson heeft ook vaak problemen met zijn ogen,daardoor is hij vaak duizelig.
    Karakter: Jackson is niet zo'n aardig persoon en vertrouwd echt niemand door een ongeluk dat in het verleden gebeurt is.Hij heeft niemand een tweede kans en doet alles om te overleven ook als dat moord is.Jack kan vaak sarcastish uit de hoek komen en soms ook grof,maar als je echt zijn vertrouwen hebt gewonnen is hij bijna een teddy beer.Een teddy beer die een grizly komt als je hem pijn doet of breekt vanbinnen.
    Sterke punten in de arena: Snelheid en zwaardvechten
    Zwakke punten in de arena:Zoeken achter benodigtheden,verdedigen
    Extra: Jackson's zusje is de reden van het ongeluk,hij wou haar beschermen,maar faalde.Daardoor gaat hij vaak geen meiden pijn doen,alleen als het echt nodig is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik wil misschien een meisje uit 6, maar ik weet niet of ik die minimaal 5 regels kan waarmaken.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het is niet heel moeilijk, je kunt gebruikmaken van hoe iemand zich voelt, de omgeving, de oren spitsen, de blik veranderd, denkt dat je iets ziet, de gedachten, ga zo maar door. Het is ook niet erg als je eens vier hebt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    7 mensen? Dat zijn er toch wel veel...


    Tijd voor koffie.

    District: 6
    Volledige naam: Drew Mitchell Henderson
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Drew is een erg slim en een erg wantrouwend persoon. Hij blijft altijd achterdochtig en zoekt het liefst alles tot op de bodem uit. Maar hij houd op zich wel van een risico. Vooral omdat hij er van houd als dingen een beetje onverwacht zijn. Ook kan hij beter niet vertrouwd worden, hij is misschien nog maar vijfrtien, hij weet hoe hij andere moet gebruiken. Mensen verdenken hem ook niet van zoiets en denken vaak dat hij alles goed en lief bedoelt. Hij heeft een goed gevoel voor humor en een voorliefde voor sarcasme. Zijn sarcasme zit hem vaak in de weg. Ook merken mensen het vaak niet dat hij sarcasme gebruikt en denken dat hij dom is, iets wat hem vreselijk irriteert. Toch kan hij soms een beetje te gehecht aan iemand raken. Die ene keer dat dit voorkomt heeft hij ook een heel groot probleem. Hij zou diegene nooit iets aan kunnen doen. Hij is niet de sterkste of de grootste en is nog erg jong en soms ook een beetje naïef. Hij kan er niet goed tegen als iets niet lukt en word snel boos op zichzelf. Hij kan heel stil zijn, maar hij kan een uitdaging niet afslaan, zelfs als hij weet dat hij het gaat verliezen. Hij is vreselijk koppig en veranderd nooit van mening. Hij vind het ook belangrijk dat iedereen het met hem eens is. Toch heeft hij liever niet de leiding, want dat betekent dat ze hem de schuld kunnen geven als het mis gaat. Hij kan zijn woedde niet goed beheersen en is vaak chagrijnig.
    Sterke punten in de arena: Hij is goed met kleine wapens, die niet al te zwaar zijn. Hij is goed strategieën bedenken en kan ook snel denken. Hij kan freerunnen
    Zwakke punten in de arena: Hij is niet sterk, dus kan is automatisch slecht in één op één gevechten. Hij is vrij klein. Ook is hij erg impulsief
    Extra: Hij heeft een armbandje met ‘stay true’.


    District: 9
    Volledige naam: Lila Chiara Chambers
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Lila is over het algemeen een lui iemand. Ze denkt vaak heel makkelijk over dingen en heeft over alles een mening. Vaak is de mening zo dat ze niets hoeft te doen of iemand niet aardig hoeft te vinden. Ze is vaak zo ingesteld dat als het niet op de makkelijke manier kan dat het helemaal niet kan. Alles wat ze zegt klink gemeen of sarcastisch, maar meestal is dat gewoon haar stem. Ze bedoelt het allemaal wel goed. Ze is niet de beste in vrienden maken. Ze vindt het ook niet heel erg om alleen te zijn. Ze kan genieten van stilte en haar oren zijn dan ook wat beter dan die van normale mensen. Vooral omdat ze vaak dingen doet waarvan ze liever niet heeft dat andere mensen het zien. Ze is heel erg schrikkerig en heeft dan ook een slecht geweten. Toch is ze bang voor heel weinig dingen en als ze ergens bang voor is doet ze er alles aan omdat te verbergen. Ze zal altijd proberen vrolijk te doen, hoe verdrietig ze ook is. Ze is namelijk niet zo goed in het laten zien van haar emotie. Daar heeft ze altijd al problemen mee gehad. Ze kan er niet goed tegen als mensen tegen haar liegen, maar liegt zelf vaak genoeg
    Sterke punten in de arena: Ze is heel slim en creatief, maar heeft een richtingsgevoel. Vaak denkt ze een heel plan uit en weet ze ook precies waar ze heen moet. Ze kan goed klimmen en heeft een vrij snel reactie vermogen. Hierdoor kan ze zichzelf meestal wel redden als ze valt. Coördinatie is ook helemaal haar ding.
    Zwakke punten in de arena: Ze kan niet richten. Ook is ze niet de lenigste. Ze is niet al te snel en heeft problemen met haar zicht.
    Extra: Ze draagt altijd een armbandje met drie bedeltjes eraan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.