• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vindt je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Invullen:
    District:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:



    Ingevuld:
    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || Adlington
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || RememberYoux

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Tsubaki

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.

    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    District: 5
    Volledige naam: Andrew Justin Cole
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Andrew is een jongen die niet snel bang is. Hij is best eigenwijs en doet ook vaak waar hij zelf zin in heeft. Hij is erg sportief en traint ook heel veel, daardoor is hij ook best sterk. Hij kan ook heel lief zijn als je zijn vertrouwen wint, die best moeilijk te winnen is. Maar als je zijn vertrouwen hebt zal die er wel altijd voor je zijn en zou die voor honderd procent zijn best doen. Hij denkt soms niet echt goed na over wat hij doet en bedenkt zzich dan later pas dat dat geen slimme actie was van hem
    Sterke punten in de arena: Hij is erg goed met wapens en is zelf ook erg sterk aangezien hij veel traint. Hij is ook best snel
    Zwakke punten in de arena: Hij denkt soms zijn actie's niet te ver door en vindt het ook wel moeilijk iemand te vermoorden
    Extra: /

    Ik wil beginnen, heb er echt zin in. Al lig ik er waarschijnlijk vet snel uit, want heb nooit geluk bij lotingen :')


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Als je dat doet, wordt je van Held gepromoveerd naar Superheld C:


    yeaaahhh (:


    Do what people say you can't.

    District: 10
    Volledige naam: Beau Lucas Mayer
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Beau is een zacht aardige jongen. Hij kan echt niet tegen ruzie. Heeft ie nooit gekund. Beau wordt ook niet snel boos, en als hij dat is haalt ie diep adem en telt tot 10.
    Sterke punten in de arena: Beau kan zich in de moeilijkste plekken verstoppen
    Zwakke punten in de arena: Als Beau iemand vermoord, vermoord hij bijna zichzelf. Hij is nogal klunzig met wapens.
    Extra: -Net als bij ander persoontje-


    Do what people say you can't.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Zou je dit uit de rol willen halen? dit kan namelijk in het speeltopic gebeuren. Misschien wordt haar been eerst ook wel verwond, dus dan kan ze moeilijk skaten.


    Oja, inderdaad


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    okay, iedereen heeft een rol, moet ik op mobiel :'( ik heb een beginnende infostory gemaakt. Zodra de meesten zijn ingevuld open ik (op de computer) het eerste topic


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ok is gOed. Als ik iets moet doen roep je maar(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    District: 9
    Volledige naam: Yerik Lartius Webb.
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk:


    Karakter: Yerik heeft het niet zo op mensen. Hij neemt niet snel iemand in zijn vertrouwen, en is heel sceptisch tegenover alle plannen waarvan de afloop nog niet zeker en risicovol is. Hij overweegt alle besluiten die hij neemt zorgvuldig en kan daarmee een ongeduldig type erg op de zenuwen werken. Hij is zeer rustig, je zou zijn afwezigheid niet opmerken -zijn aanwezigheid evenmin, trouwens.
    Hij is erg geïnteresseerd in de natuurwetenschappen en weet daar ook ontzettend veel over. Zijn ambitie is om een beroemde bioloog te worden.
    Echter is hij niet sterk en snel, of handig met wapens. Hij kan wel slimme plannen (als vallen, manieren om voedsel te verkrijgen e.d.) bedenken, maar als iemand hem eenmaal heeft opgemerkt, zal hij waarschijnlijk ten prooi vallen.
    Sterke punten in de arena: Hij weet -zoals eerder genoemd- veel over eetbare gewassen. Hij is slim, goed in vallen maken en kan zich goed verstoppen.
    Hij weet hoe hij iemands vertrouwen kan winnen zonder teveel over zichzelf los te laten. Ook weet hij wat hij doet en is hij niet impulsief. Hij neemt geen onnodige risico's.
    Het enige wat niet tekortschiet aan zijn lichaam, conditie en motoriek is zijn lenigheid.
    Zwakke punten in de arena: Veel. Teveel om een reële kans te hebben op het overleven van deze spelen.
    Ten eerste kan hij totaal niet met wapens omgaan. Hij kan niet mikken en weet ook niet hoe je met een paar middelen een wapen in elkaar kan flansen.
    Ten tweede: je zou hem niet echt sterk moeten noemen. Natuurlijk wint hij wel een gevecht met een kind van vijf, maar met veel oudere jongeren in de arena zal het wel misgaan.
    Daarnaast is hij ook niet echt snel. Hij heeft een goed uithoudingsvermogen, maar hij kan geen sprintje trekken. Een achtervolging zou hij verliezen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:20 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ^Bij de achternaam van je persoontje moest ik echt gelijk aan The Bourne Identidy denken:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ^Bij de achternaam van je persoontje moest ik echt gelijk aan The Bourne Identidy denken:3

    Jason en Joshua Bourne zijn gewoon freaking awesome 8D
    *gaat verder aan rol*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Treelo schreef:
    (...)
    Jason en Joshua Bourne zijn gewoon freaking awesome 8D
    *gaat verder aan rol*

    Like yeah8D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @Memoria, misschien wil jij me helpen met de Infostory ? (de rollen dan, ben nu bezig met plattegrond van de stad zoeken.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    @Memoria, misschien wil jij me helpen met de Infostory ? (de rollen dan, ben nu bezig met plattegrond van de stad zoeken.)

    Tuurlijk, wat moet ik doen?(:
    Zeg maar Aniek hoor(;

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Tuurlijk, wat moet ik doen?(:
    Zeg maar Aniek hoor(;


    Ehm, ik hoop niet dat het te veel werk is, maar zou jij de rollen willen kopiëren naar de storie? (ik heb al een hoofdstukje gemaakt als voorbeeld, dus district 1 is af.) de samenwerking staat open, dus als het goed is kun je een hoofdstukje toevoegen. ik ga nu op zoek naar een geschikte stad (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.