• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Handig!

    Ik heb geen ipod, dus kan ik hem ook moeilijk slopen. Ik heb wel eens mijn mobiel tegen een punt van een kast laten vallen. Toen deed het touchscreen niet meer...
    En vervolgens weer wel, maar niet volledig. En zo ging het maar door.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahahaha lol, dat is niet echt handig.
    Ik heb m'n broers iPod ooit eens perongeluk laten vallen van de trap. Heel het scherm was toen kapot :c


    Rise and rise again until lambs become lions

    :P lekker handig!
    Ik heb mijn ipod nu een half jaar en er zit gelukkig nog geen enkele barst in!(A)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb mijn iPod een jaar en alles doet het nog prima, ook nog geen barsten. Ik ben zuinig op dingen die zo achterlijk duur zijn :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb mijne nu volgensmij al iets van twee jaar en ik heb hem al van mijn vader gekregen die hem ook al minstens een jaar had gebruikt. En het enige wat hij heeft zijn een paar krasjes. Alleen de oortjes die erbij hoorden zijn totaal dood doordat ik ze altijd in mijn tas stop.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn iPhone was gestolen , kreeg ik hem terug met een mega barst erdoor.. Twee dagen erna stierf ie :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn iPod is in Januari drie jaar en hij is helemaal vol en er is ook heel veel mee gebeurd, maar hij doet het nog wel(:


    Food.

    Leuk. Ik hoop dat hij het nog overleeft. :'D

    Ik had ook een keer een barst in het scherm van mijn iPod. Bij mij viel er niets uit en eigenlijk was het ook helemaal niet zo erg, dus ik wilde het gewoon negeren, maar mijn vader wilde per se dat het scherm vervangen zou worden. Hij zei ook dat hij het zelf wel kon doen. Uiteindelijk knipte hij op de een of andere manier het kabel door dat leidt naar de volume- en aan/uit-knopjes en mocht ik lekker een groot deel betalen van de vervangende iPod die hij voor me kocht, omdat er reparatiekosten zouden zijn geweest wanneer ik hem naar de winkel had gebracht - wat dus nergens op slaat, omdat ik dat eigenlijk helemaal nooit van plan was, lol. En hij werd ook nog eens boos toen ik voorzichtig liet weten dat ik het eigenlijk wel netjes had gevonden als hij tenminste even 'sorry' had gezegd. Míjn conclusie is dus dat ik mijn vader nooit meer vertrouw als hij zegt dat hij het wel even kan 'repareren'. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan