• [Algemeen] 1D European Tour


    Handige links:
    1. De officiële datums van de Europe Tour: klik
    2. Informatie over het concert in Antwerpen: klik
    3. Informatie over het concert in Amsterdam: klik

    Zal je aanwezig zijn op een concert in Amsterdam of Antwerpen? Laat het in dit topic weten!


    Vorige topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Irishtown schreef:
    (...)
    Gewone.

    Dat kan tot een paar maanden voor het concert duren. :p


    Take me to wonderland

    Pluis schreef:
    Die stomme mensen van Livenation gooide er ons de hele tijd uit, van de website
    En toen hadden we uiteindelijk twee reserveringsnummers maar konden we niet betalen
    Dus wij gister bellen. Worden we er eerst de hele tijd uit gegooit
    Krijgen we de volgende pauze eindelijk iemand aan de telefoon harstikke arrogant mens
    Hebben we dus geen kaartjes
    Alleeen als er nog een tweede concert komt

    Pff, ja, ik werd er bij ticketmaster uit gegooid toen ik de kaartjes moest betalen. Er kwam een fout of zo en ik moest volgens die site de pagina refreshen. Dan doe ik dat, is alles uitverkocht.. Maar uiteindelijk heb ik nu twee kaartjes voor 12 mei in Hamburg yay! (yeah)

    OPROEP!

    Ik ben heel hard opzoek naar iemand die op de een of andere manier niet meer naar het concert kan en zijn/haar kaarten wil verkopen. (Ik zoek 4 kaarten, maar met 2 ben ik al heeeeeeel blij!) Het is voor m'n zusje en haar vriendin, ze balen zo ontzettend dat ze geen kaarten hebben (zoals velen van ons). Als het even kan, willen een vriendin en ik mee, maar we zijn al ietsje ouder en gunnen het die kids net iets meer. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, zouden jullie het mij alsjeblieft willen laten weten als jullie iemand weten die zijn/haar kaarten kwijt wil?

    Alvast heel erg bedankt!


    SHABOOYA

    Dames en heren :Y) zouden de mensen die naar Antwerpen gaan even dit willen joinen; http://www.facebook.com/groups/301903769928159/

    Bam, hello! Mijn tickets zijn net aangekomen! Ik kijk er heel hard naar uit!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga 3 mei naar ze :D samen met mijn bff en haar vriendin
    we kennen elkaar via internet en sinds 25 nov 2012 in het echt en nu mogen we er samen heen enzo


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3