• [Algemeen] 1D European Tour


    Handige links:
    1. De officiële datums van de Europe Tour: klik
    2. Informatie over het concert in Antwerpen: klik
    3. Informatie over het concert in Amsterdam: klik

    Zal je aanwezig zijn op een concert in Amsterdam of Antwerpen? Laat het in dit topic weten!


    Vorige topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    xFreedomx schreef:
    Als je in de wachtrij staat, heb je dan veel kans om een ticket te krijgen? En na hoeveel tijd krijg je dan misschien een bevestiging?

    Hangt wat af op welke nummer ze staat. Als je een van de eerste op de wachtlijst bent heb je nog een vrij grote kans. Al kun je beter gewoon blijven hopen. Denk dat in de komen weken dan wel voor gemaild wordt ofzo.


    Tears are words the heart can't say.

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee, ik denk het niet. En nog aan tickets proberen te komen lukt niet, de wachtrij is enorm en natuurlijk heb he super weinig kans als je er in staat:c

    Ik zou nog wat afwachten het kan zijn dat hij er iets later doorkomt. Of je kan altijd eens een contact opnemen met de klantendienst en vragen naar je betaling.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:06 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Dat moet echt gebeuren, maar eigenlijk moet ook gewoon niemand gaan gillen en schreeuwen.

    Dat zou echt leuk zijn!


    •*• Lululu •*•

    Heeft iemand enig idee wie er als support act komt 3 mei? ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb veel geluk gehad om tickets te krijgen in België, maar voor de gene die geen tickets hebben, als er genoeg mensen in de wachtrij staan gaan ze waarschijnlijk een 2de concert doen. En er is weinig kans dat je bij het eerste concert in België nog kan zijn. En dat van die Lampjes lijkt heel leuk!! ze zijn nu ook aan het afspreken op FB enz. om bij lwwy strandballen te gooien, maar dat lijkt me nog al oncomfortabel.

    TeamDerek schreef:
    Heeft iemand enig idee wie er als support act komt 3 mei? ^^

    Komt er een support act dan? It better be a good one.

    @KateHoran
    (Strand)ballen gooien? Ach, gebeurt wel vaker bij optredens.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:10 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Komt er een support act dan? It better be a good one.

    @KateHoran
    (Strand)ballen gooien? Ach, gebeurt wel vaker bij optredens.


    Ik zag bij mensen die een foto van hun kaartje hebben gemaakt erbij staan dat er Support act kwam. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Ik zag bij mensen die een foto van hun kaartje hebben gemaakt erbij staan dat er Support act kwam. ;p


    Oehh!! Leukk xDD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    In een paar van One Direction-groepen op Facebook is er hennig ruzie gemaakt dat er zelfs één groepje wordt verwijderd, allemaal over dat concert.
    Nu begin ik me schuldig te voelen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Curlies schreef:
    (...)

    Oehh!! Leukk xDD


    Nou, dat is nog maar afwachten. Straks is het iemand die ongelofelijk slecht is. Maar eigenlijk zou ik dat ook wel geniaal vinden xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Bulsara schreef:
    In een paar van One Direction-groepen op Facebook is er hennig ruzie gemaakt dat er zelfs één groepje wordt verwijderd, allemaal over dat concert.
    Nu begin ik me schuldig te voelen

    Hoezo voel jij je schuldig? en welke groepjes? ;d

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:26 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Hoezo voel jij je schuldig? en welke groepjes? ;d

    Van die Facebook-groepen, en "One direction Belgium" is reeds verwijderd denk'k.
    En er is ruzie tussen mensen die een ticket hebben en mensen die er geen hebben. Niet iedereen en ik heb die ruzie ook niet echt gevolgd, maar toch.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Van die Facebook-groepen, en "One direction Belgium" is reeds verwijderd denk'k.
    En er is ruzie tussen mensen die een ticket hebben en mensen die er geen hebben. Niet iedereen en ik heb die ruzie ook niet echt gevolgd, maar toch.

    Dat vind ik gewoon zielig. Alsof het onze schuld is dat zij geen kaartjes hebben. Je moet gewoon geluk hebben, that's all.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dat vind ik gewoon zielig. Alsof het onze schuld is dat zij geen kaartjes hebben. Je moet gewoon geluk hebben, that's all.

    Da's waar (:
    En woot, het is hier doodstil, in vergelijking met de andere dagen !


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klopt het dat ze binnen 11 minuten al uitverkocht waren?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.