• [Algemeen] 1D European Tour


    Handige links:
    1. De officiële datums van de Europe Tour: klik
    2. Informatie over het concert in Antwerpen: klik
    3. Informatie over het concert in Amsterdam: klik

    Zal je aanwezig zijn op een concert in Amsterdam of Antwerpen? Laat het in dit topic weten!


    Vorige topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga ze twee keer zien in twee maanden.. Was niet echt gepland, maar we hadden geen idee dat ze ook een Europa tour zouden gaan doen. We hebben dus kaartjes geregeld voor hun concert in Cardiff op 1 maart en vliegen voor een lang weekend naar Wales. En toen kwam het nieuws dat ze ook nog in Nederland een concert zouden geven en konden we het simpel weg niet weerstaan.. (a)

    MissStoran schreef:
    Weet iemand of ze ook zoeits in antwerpen doen want het zou lullig zijn als je zelf niets bij heb. al zit ik eraan te denken een lampje mee te nemen...

    Op deze of deze facebook pagina staat er ergens wat ze van plan zijn in Antwerpen

    Heeft er iemand hier kaartjes over?
    Ik zou ze krijgen van een vriendin, maar blijkbaar heeft zij ze al doorverkocht aan iemand anders :(

    Vertel me alsjeblieft als je kaartjes over heb..

    xx


    we danced all night to the best song ever.

    TeamDerek schreef:
    Vandaag is het alweer een jaar en een maand geleden dat ik 1D heb ontmoet, een bewakingsman tegen mij liep te schreeuwen en Louis mij knuffelde. :3
    De tijd gaat echt snel. Hopelijk deze 179 dagen ook. (a')


    omg die dag was zo geweldig. Ik stond er ook ineens voor het ging zo snel! En ik vergeet soms ook gewoon dat ik een foto heb met hazz. Ookal sta ik er lelijk op en lijkt hazz op een pop. Ik ben er blij mee haha.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Zo jaloers. D:
    Waarom gebeuren zo'n dingen niet met mij?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wel, stieken hoop ik op een tweede concert in Antwerpen:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Me too!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het kan, ze hebben op de volgende dag nog geen concert gepland(:
    Aangezien er wat mis is gegaan met de tickets te regelen ga ik nu dus niet, tenzij ik een kaartje krijg maar die kans is miniem. En ze zeggen dat diegene in de wachtrij zoizo een kaartje krijgen als er een tweede concert komt, dus ik hoop en duim heel hard<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het lijkt mij ook het eerlijkst als ze bij een -eventueel- tweede concert eerst de mensen op de wachtlijst kaartjes geven. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die stomme mensen van Livenation gooide er ons de hele tijd uit, van de website
    En toen hadden we uiteindelijk twee reserveringsnummers maar konden we niet betalen
    Dus wij gister bellen. Worden we er eerst de hele tijd uit gegooit
    Krijgen we de volgende pauze eindelijk iemand aan de telefoon harstikke arrogant mens
    Hebben we dus geen kaartjes
    Alleeen als er nog een tweede concert komt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Die stomme mensen van Livenation gooide er ons de hele tijd uit, van de website
    En toen hadden we uiteindelijk twee reserveringsnummers maar konden we niet betalen
    Dus wij gister bellen. Worden we er eerst de hele tijd uit gegooit
    Krijgen we de volgende pauze eindelijk iemand aan de telefoon harstikke arrogant mens
    Hebben we dus geen kaartjes
    Alleeen als er nog een tweede concert komt

    Aw, dat is stom :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Er is nu een twitition om een 2e concert in Nederland te krijgen. Weet niet of het echt wel zin zou hebben, maar het is een kleine moeite om te doen dus teken


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ze hebben nu in spanje een extra concert. Het was daar in 10 min uitverkocht. Grote kans dus dat er ook nog één in antwerpen komt. Aangezien het daar binnen 11 min uit verkocht was.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Please help ons met een extra concert van One Direction in België! Zoveel fans hebben geen ticket kunnen bemachtigen en als fans weten jullie allemaal hoe balen dat is, en iedereen verdient om naar hun concert te kunnen gaan! :)
    https://twitter.com/Elienhoeterickx Retweet mijn laatste tweet zoveel als mogelijk! zeg het door, etc.
    Je kan er ons en misschien ook jezelf echt een plezier mee doen! Dankje xxxx


    http://twitition.com/wohiv/ en teken!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:38 ]

    Mijn topic's, zo'n zin in de liedjes live horen :3


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne