• Gisteren ben ik 18 geworden en eigenlijk zag ik heel erg op tegen deze dag, want 18 is in mijn ogen....oud.
    Als je 18 bent ben je echt volwassen, je mag autorijden, sterke drank drinken, je hebt nergens meer toestemming voor nodig en je moet alles zelf gaan betalen. maar ik voel me nog helemaal niet volwassen en dat wil ik ook niet.
    Toch was gister echt de beste verjaardag ooit ;D
    Het begon vrijdagavond met een etentje bij de Oriëntal Fusion, wat één van mijn favoriete restaurants is. Zaterdagochtend zat ik om 8uur klaar achter de computer om, om 10uur One Direction kaartjes te scoren en dat is samen met TessaRose en WearyEyed gelukt! En het zijn nog geweldige hot tickets ook! Mijn ouders betalen daaraan mee wat een deel van mijn cadeau was. Pas na de hyperheid van de kaartjes had ik tijd voor èchte cadeautjes: van mijn zus en haar vriend kreeg ik 2 badeendjes (die spaar ik) en een poster, van mijn ouders kreeg ik een kaart waarop stond dat ik nog even tot 14.00 uur moest wachten op mijn cadeau. Toen had ik al een vermoeden, en dat werd bevestigd toen ik 's middags thuis kwam van taart&slingers halen. Mijn moeder zei dat ik om 2uur klaar moest staan met mijn jas en schoenen aan omdat ik mijn eerste rijles zou krijgen. Ik heb het hele jaar al geroepen dat ik het nog niet nodig vind om mijn rijbewijs te halen en dat ze daar maar mee moesten wachten tot mijn 19e (ten eerste is autorijden weer zo'n wolwassenheidsdingetje en ten tweede vind ik het voorlopig gewoon echt niet nodig). Maar mijn ouders wilden het toch nu doen omdat lessen steeds duurder worden en ze hoopten dat ik me toch wel zou bedenken. Om 2uur stond dus de lesauto op de stoep waar één van mijn beste vriendinnen uitstapte en een iPad in mijn neus duwde om foto's te maken (ik had nog zo aan mijn ouder gevraagd of ze dat alsjeblieft niet wilde doen....). Nu hebben mijn ouders deels gelijk gekregen; ik vond het rijden echt enorm leuk maar ik vind het nog steeds onnodig.
    Na de rijles kwam de visite en heb ik voor de rest een hele gezellig middag gehad en hele toffe cadeaus gekregen.

    Dat was even een lang verhaal wat voor jullie waarschijnlijk absoluut niet interessant was maar ik wilde het even delen omdat ik zo blij ben ;D
    Dus, hoe was jullie dag gisteren/je laatste verjaardag/het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:24 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn dag gisteren bestond uit leren:Y)
    Mijn laatste verjaardag is te lang geleden:Y)
    Het leukste cadeau dat ik ooit heb gekregen is, ehm, een poppenhuis van mijn oma toen ik acht werd :W

    Maar fijn dat je verjaardag zo leuk is geweest c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Klinkt echt als een top verjaardag :D Echt heel leuk!
    Mijn leukste verjaardag was die van dit jaar, toen ik 16 werd. :) Kwamen al mijn vriendinnen, ook die van Quizlet, naar mijn feestje toe! En gingen we winkelen in de ochtend, film kijken in de middag en in de avond helemaal los, op muziek! Was echt super gezellig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gisteren ging ik eerst veel te vroeg op staan om naar scouting te gaan, mijn vader zou proberen kaartjes te krijgen voor 1D maar dat is niet gelukt. En na scouting fietste ik dus met een hele groep naar huis, waren twee jongens op elkaar ingereden en de ene fiets was kapot. Gingen we dus onder een brug zitten wachten tot zijn moeder kwam, bijna een uur later. Iedereen dus naar huis en toen sneuvelde er nog een fiets, maar die was wel weer te maken. Kwam ik thuis en heb ik zitten schrijven voor NaNo. Eigenlijk was het behalve het geen kaartjes hebben een geweldige dag.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn dag gisteren was wel leuk, mijn laatste verjaardag was gezellig en mijn leukste cadeau was er zovelen. :Y)


    -

    Met 18 worden had ik geen problemen, wel met twintig worden xD Meer vanwege het feit dat je de rest van je leven in de tig zit. Mijn leukste verjaardag... goh ik vier m'n verjaardag al jaren niet meer omdat ik het onnozele onzin vind :'D Ik ben al zeker vanaf m'n 16de ofzo verjaardagloos xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn verjaardag is vandaag ik wordt zestien.. Maar het voelt gewoon zoals elke verjaardag een normale dag :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik word zeventien eind dit jaar. Yay c:


    26 - 02 - '16

    Ik werd woensdag 16 en ik had ook een geweldige dag... De eerste verjaardag die ik heb kunnen vieren zonder gepest te worden :) en mijn vrienden waren echt heel erg lief xD

    Chat schreef:
    Ik word zeventien veertien eind dit jaar. Yay c:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:14 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het jaar 18 klinkt inderdaad echt oud. Maarja, van binnen kun je voor altijd kind zijn :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!

    Mijn laatste verjaardag heb ik nog niet gevierd, dat komt begin volgend jaar :)


    Life is hard and then we die


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Awh, gefeliciteeeerrdd! Dat klinkt idd als een awesome verjaardag.

    Mijn vorige verjaardag was ronduit verschrikkelijk dus ik hoop dat het deze keer leuker wordt. (krul)


    life is awesome