• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hm, eindelijk eens zo'n RPG. Doe mij maar een meisje, vanavond vul ik haar in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geen begeleider, maar gewoon een kamp-meisje, right? :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een jongen? :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil een begeleider reserveren.. Ik ga haar zo invullen! ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie staan erbij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: Man
    Volledige naam: James Dyan
    Leeftijd: 16
    Seksualiteit: Bisexueel
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:


    Extra:

    Ik vul 'm later verder in. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Begeleider
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Ariana Chloe Fordanson
    Leeftijd: 26
    Seksualiteit: Hetero
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:


    Extra:

    De rest komt nog.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Let wel op de leeftijd, dames. Ik wil graag dat de begeleiders ouder zijn dan 20.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hm, ik ga er nog even over nadenken, klinkt wel als een leuk rpg ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oeps. Ik wilde 26 opschrijven, kwam blijkbaar 16 D:. Sorry


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie moeten er wel rekening mee houden dat ik geen one-liners wil. Dus ik zou het zeer op prijs stellen als er meer dan dat geschreven word.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een meisje reserveren :) ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Invullen:
    Rol:
    Begeleider.
    M/V: Man.
    Volledige naam: Caleb Seth Wolfe.
    Leeftijd: Vijfentwintig jaar.
    Seksualiteit: Hetero. Hoewel het in een tijd wel anders is geweest, heeft zijn vader het er ‘perfect’ bij hem uit gemept. Nu weet hij niets anders dan dat hij de vrouwen heel interessant vind.
    Karakter: Caleb heeft respect voor de medemens, echter als het op hun geaardheid aan komt, is hij er erg streng en strikt in. Zo neemt hij zijn werk als begeleider ook erg serieus en heeft bijna altijd een diepe frons vanwege dit, een lachje gaat er in elk geval niet snel vanaf. Met de vrouwen kan hij flirten als hij dit wil, zo kan hij ook echt wel een vrouwenverslinder zijn, echter was dit op een veel eerder moment anders. In zijn jeugd viel hij namelijk enkel op mannen, toen zijn vader erachter kwam, werd hij pissig en heeft hij het er letterlijk bij hem uit geslagen. Dit was niet het enige wat hij deed, maar Caleb weet nu helemaal niets meer over die tijd en sindsdien gaat hij alleen achter de vrouwen aan.
    Hij kan, als hij dit wil, erg romantisch zijn, maar doet dit in kleine mate en over het algemeen wil hij dit ook niet laten zien. Caleb denkt dan dat hij een softie is en bovendien zwak, omdat hij affectie naar iemand toont. Hierdoor komt hij regelmatig erg kil, stoïcijns en afstandelijk over. Wanneer de liefde hem echter te pakken heeft, kan hij nogal jaloers zijn en dit belemmert dan zijn kille gedachtegang. In tegen stelling tot de meerderheid van de mannen is hij niet slordig, hij is juist erg net en wil alles opgeruimd hebben.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:

    Donkere, stormachtig grijze ogen heeft hij, welke bijna altijd een bepaalde ijzige blik lijkt te hebben. Hij zet bijna nooit een glimlach op zijn lippen, waardoor zijn gezichtsuitdrukking nogal emotieloos en stoïcijns is. Caleb heeft een sterk, gespierd lichaam, sixpack gegarandeerd, maar doordat hij vaak pakken en nette kleding draagt, zie je dit niet altijd even goed. Soms is hij echter wel in een bandshirt en gerafelde spijkerbroek te vinden, maar dit zal alleen zijn wanneer de situatie ernaar vraagt. Zijn lengte is ongeveer 1,90cm en torent hierdoor vaak boven bijna iedereen uit, wat hij eigenlijk wel vermakelijk vind, maar niet laat merken. Caleb heeft een donkere haarkleur en hoewel hij niet echt iets aan zijn haar doet, behalve een hand door zijn haren haal met wat gel, staat deze warrige, nonchalante look hem verder erg goed. Vooral omdat dit in vergelijking gaat met zijn nette, soms ietwat zakelijke kleding.
    Extra: Caleb kan een enorme zuipschuit zijn, wanneer hij hier zin in heeft.
    Het kamp is op de achternaam van zijn familie, aan vaderskant. Op Calebs schouders is er dan ook enorme druk te vinden, aangezien zijn vader van hem verwacht dat hij dit alles heel serieus neemt en dat hij het niet verpest.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Brookelle Nina Danielle Sheen
    Leeftijd: 17
    Seksualiteit: Lesbisch
    Karakter: Brookelle is typisch Brookelle. Ze bedoeld alles goed, maar meestal komt het harder aan dan verwacht. Soms kan ze echt een trut zijn, zo is ze snel opgefokt en wordt snel woedend. Ze moet dan tegen iets slaan, trappen of beuken. Maar Brookelle is heel leuk en maakt veel lol, van wat dan ook. Ze is eigenlijk gewoon een klein kind. Natuurlijk heeft Brookelle ook een moederlijke kant. Ze kan heel streng over komen, maar ze heeft het zelf niet door. Door haar moederlijke kant is ze erg slim en weet altijd overal een oplossing op. Maar één van haar kanten is haar stille kant. Ze zegt dan nooit wat en kijkt geen eens op. Maar natuurlijk is Brookelle een vrolijk meisje, hoewel ze soms nogal raar kan zijn..
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:



    Brookelle heeft mooie, bruine en lange haren. Haar huid is zacht en bleek, als ze in de zon zit verbrandt ze dan ook snel. Ook Brookelle's ogen zijn mooi gevormd. Ze zijn mooi bruin, waardoor ze geen oogschaduw of oogpotlood op hoeft om op te vallen. Vaak heeft Brookelle blosjes op haar wangen en ziet er sportief en vrolijk uit. Ze heeft een mooi, goed en gezond lichaam wat je ook ziet. Helaas is Brookelle nogal klein. Daardoor valt ze minder snel op.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]: Begeleider
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Aurélie Claire Bouvier
    Leeftijd: 21
    Seksualiteit: hetero
    Karakter: Aurélie geeft je als eerste indruk dat ze best arrogant is, maar als je d'r beter leert kennen is ze een schat. Ze is erg betrouwbaar, daarom komen kampleden graag naar haar toe als ze ergens mee zitten. Ze is spontaan. Ze ziet alles op een nuchtere manier en lost alles graag op.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:


    Ze heeft bruin haar met slag, kuiltjes in dr wangen als ze lacht, en groene ogen.
    Extra: Ze is geboren in Frankrijk.

    leuk idee ! (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:28 ]


    To love is to destroy.