• Gisteren was ik wat enge verhalen aan het lezen en op tv aan het kijken, toen ging het over een sanatorium van de witte pest, TBC (Tuberculose) en ik herinnerde me een film een een documentaire die ik had gezien over Waverly Hills, waar ik meer informatie over op ging zoeken. Ik zag dat Ghost Hunters er geweest was, maar ik deed er verder niets mee.
    Nu verveelde ik me, dus ging ik de episode maar opzoeken en kijken. Net op dat moment komt bij Fact or Faked een filmpje langs op tv, dezelfde zender als ik op YT aan het kijken ben, over Waverly Hills en die gaan daar nu onderzoeken. Dat vond ik wel heel toevallig hahahaha. Maar wel vet want ik vind het een heel interessant onderwerp.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:41 ]


    Your make-up is terrible

    Oh god, ik heb die documentaire ook ooit gezien. Vraag me niet waarom. Ik vond het doodeng.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oh ik had die film Death Tunnel gezien, speelt zich ook daar af. Ik was bang hahah. Ik wil eigenlijk heel graag nog eens Spooked zien, maar ik durf niet. Ja, ik ben een mietje :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Oh ik had die film Death Tunnel gezien, speelt zich ook daar af. Ik was bang hahah. Ik wil eigenlijk heel graag nog eens Spooked zien, maar ik durf niet. Ja, ik ben een mietje :"D


    Ja, die twee bedoelde ik haha. Spooked was ook vet eng, ik durfde het niet alleen te kijken. Ik zat met een vriendin te kijken die hem al eens gezien had en die ging iets anders doen, ik scheet in mijn broek geloof ik van angst.


    Your make-up is terrible

    Ik moest een heel groot project maken waarbij Tuberculose ook voorbij kwam, ik vond het een heel interessant onderwerp^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Daar heb ik wel eens iets van gehoord, ja. :'D
    Welke documentaire is het? c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    Daar heb ik wel eens iets van gehoord, ja. :'D
    Welke documentaire is het? c:


    Spooked.


    Your make-up is terrible

    Als ik tijd heb ga ik het eens kijken! (:


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, die twee bedoelde ik haha. Spooked was ook vet eng, ik durfde het niet alleen te kijken. Ik zat met een vriendin te kijken die hem al eens gezien had en die ging iets anders doen, ik scheet in mijn broek geloof ik van angst.


    Ik ben sowieso ook vet bang in het donker haha, en aangezien er daar amper licht is durf ik het gewoon echt niet te kijken. Maar jij hebt dus Spooked gezien, ik wil eigenlijk wel een samenvatting :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso ook vet bang in het donker haha, en aangezien er daar amper licht is durf ik het gewoon echt niet te kijken. Maar jij hebt dus Spooked gezien, ik wil eigenlijk wel een samenvatting :'D


    Dat is wel al 2/3 jaar geleden. Ik weet alleen nog dat je foto's te zien krijgt en filmpjes, plus een shitload aan informatie en andere enge dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is wel al 2/3 jaar geleden. Ik weet alleen nog dat je foto's te zien krijgt en filmpjes, plus een shitload aan informatie en andere enge dingen.

    Iehh, niks voor mij haha


    your eyes are like stars in the night.

    Zo, ik heb hem maar even gedownloaded. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omnivium schreef:
    Als ik tijd heb ga ik het eens kijken! (:


    26 - 02 - '16

    Eh sorry ik snap het niet.. Wat is er met dat gebouw?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Heb je er misschien een link van? Lijkt me namelijk erg interessant.:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb die film gezien haha. Maar ik vond hem een beetje vaag.


    Not all those who wander are lost.