• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Waarneer ik haar broek open had, trok ik tergend langzaam haar broek naar beneden. Ik gleed even met m'n vinger over haar slipje heen, en merkte hoe nat ze al was. Ik grijnsde ondeugend naar haar, plagend liet ik mijn vingers over haar bovenbenen strelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Gefrustreerd trek ik aan zijn riem, en zijn broek ligt al snel op de hoedenplank. Ik voel dat zijn boxer erg strak staat, en ik grijns.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grinnik even zachtjes waarneer mijn broek op de hoedenplank verdwijnt, maar al snel richt ik mijn blik weer op Caitlynn. Ik trek aan de rand van haar slipje, en laat 'm expres weer terug kaatsen. Ik ben in een gemene bui vandaag. Ik grijns naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik grom gefrustreerd en laat mijn hand in zijn boxer verdwijnen, die een paar keer zijn vriend streelt. Vervolgens haal ik hem er weer uit en ga met mijn hand door zijn haar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar hand verdwijnt in boxer, en ze streelt een paar keer mijn kleine vriend. 'Oh god,' fluister ik zachtjes. Uiteindelijk haalt ze haar hand er weer uit en kijk ik haar nep-boos aan. Caitlynn gaat met haar hand door mijn haar, ik glimlach naar haar, waarna ik langzaam haar slipje uit trek. Langzaam laat ik een vinger bij haar naar binnen glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Gosh, Harry.' mompel ik. 'Waarom ben je zo verschrikkelijk gemeen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijns uitdagend. 'Ja, ja, waarom? Dat weet ik niet. Ik heb soms zo van die dagen...' Zachtjes beweeg ik mijn vinger, en laat er een tweede bij glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik laat een gefrustreerde schreeuw horen, wetend dat Aileen al lang bij Jason is. 'Harry.' schreeuw ik. Ik druk vurig mijn lippen op de zijne. Ik verlangde op dit moment zo erg naar hem, zo erg dat het bijna pijn deed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijns, wetend dat ik haar nu helemaal gek maak. 'Ja, wat is er?' Ze drukt haar lippen op die van mij, en ruw maar liefdevol zoende ik haar terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Jij.' breng ik hijgend uit. Ik pak met mijn bijde handen zijn erectie vast en begin hem te bespelen. Nu was het zijn beurt om te "lijden".


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ja, li -' verder kon ik mijn zin niet afmaken, want Caitlynn pakte mijn erectie vast en begon me langzaam af te trekken. Kleine kreunen verlieten mijn mond. 'Ooooh god,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Wat is er, schat?' zeg ik met nadruk op het laatste woord. Als hij gemeen deed, kon ik dat ook. Mijn handen gingen nu iets sneller, maar hij had zijn vingers ook nog in me dus grote kans dat hij daar zo weer iets mee ging doen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Come on,' fluisterde ik schor. 'Het is niet eerlijk,' ik wist toch wel dat ze er niets aan ging doen, aangezien ik zelf net ook niet zo aardig was geweest. Ik gromde gefrustreerd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Hmm, hoe zeggen ze dat ook al weer?' ik liet even een stilte vallen. 'Oh ja, boontje komt om zijn loontje, toch?' ik laat hem voorzichtig los en kijk hem geil aan. 'Ik weet er nog een.' fluister ik, en ik breng mijn mond naar zijn oor. 'Fuck me.' fluister ik hees, en ik bijt in zijn oorlel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Fuck me,' fluistert ze hees en bijt in m'n oorlel. Ik grom en haal mijn vingers langzaam uit haar. Gelijk stoot ik daarna in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you